Bayanların araba sürmesi ve annem :(

Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler arkadaşlar
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
geçmiş olsun.şu bayan sürücüler konusu tartışmaya açık ama mesela halamın kızı var 1990 da o da almış ehliyeti çok iyi araba kullanıyo ama bazen zamanı geliyo ölümcül değil ama karşısından arkadan gelen diğer sürücüleri tehlikeye atacak şeyler yapıyo ve bunu hemen hemen her ararabasına binmemde yapıyo.bi türlü hatasından ders almıyo anlıycanız.bi de çok komik 2010 a kadar manuel araba kullanıyodu 2 senedir otomatik kullanıyo.geçenlerde bizim manuel arabayla ki markası önemli değil ama eli yüzü düzgün 3 yıllık bi arabamız var bi yere gidelim dedik buna verdim anahtarı .kafayı kaldırmamla önümüzdeki çöp tenekesi değil de varilini diyim havada gördüm .arabayı bi türlü süremedi kalkamadı kalktı 2.vitese atamadı .dedim in kardeşim in töbeee...
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Çok geçmiş olsun, annen e birşey olmadığına sevindim
ayrıca sana katılıyorum bayanlar araba kullanmamalı :) en azından trafikte.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Gecmis olsun kardesim.Cana gelmemis onemli olan o.Bayanlar araba surmesin diyorsun ama buralarda o koruklu otobusleri ve 3 vagonlu tramlaru hep kadinlar kullaniyor.Sadece talihsizlik bence.Tekrar gecmis olsun.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
Bu dünya da bir motorum vardı birde arabam :) Annem sağolsun araba göz göre göre gitti, Allaha şükür anneme bir şey olmadı, annem ehliyetini 1990 da aldı o zaman da beri de kullanır ama manuel arabası vardı, otomatik sürmemişti, bende otomatik var, bugün annem arabayı aldı otoparktan çıkaracak 2 araba mesafe önde başka araba arkada kocaman bahçe duvarı, bende anneme bakıyorum, beyler annem çalıştırdı araba son sürat bir bastı gaza :) önde ki arabaya airbaglar filan açılıdı, tamam durdu derken geriye taktı hooooop arkaya bahçe duvarını yıktı üzerine çıktı :) şükür annemde bir şey yok, annemin demesini göre paspas sıkışmış bilmem artık dedim :) canı sağolsun da gitti bizim araba, öndeki araç çalışmıyor benim araç zaten çalışmıyor ön arka dağıldı, önde ki aracın arkası komple dağıldı.

Ve maalesef diyorum ki annemde olsa bayanlar araç sürmesin ben onları istediği yerlere istediği zaman götürürüm getiririm. Fotoları yarın atacağım.Sakaryalı arkadaşlar kaza yeri Tuna Tan bahçesi.

Saygılar

motor bloke olmuştur hala çaliştiramadiysaniz kitapcigi okuyun oralarda bir yerde düğme var basinca çalişir kitapcikta varsa yeri gösteriorsa çaliştirabilirsin... yoksa bana özelden mesaj at
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Annem..!!!
Arabamı değil kafamı kırsa helal olsun... Ömrüm onun yolunda feda olsun.. .
Ama artık o benim yaşadığım malın mülkün değer ettiği dünyada yok:((
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst