- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu dünya da bir motorum vardı birde arabam
Annem sağolsun araba göz göre göre gitti, Allaha şükür anneme bir şey olmadı, annem ehliyetini 1990 da aldı o zaman da beri de kullanır ama manuel arabası vardı, otomatik sürmemişti, bende otomatik var, bugün annem arabayı aldı otoparktan çıkaracak 2 araba mesafe önde başka araba arkada kocaman bahçe duvarı, bende anneme bakıyorum, beyler annem çalıştırdı araba son sürat bir bastı gaza
önde ki arabaya airbaglar filan açılıdı, tamam durdu derken geriye taktı hooooop arkaya bahçe duvarını yıktı üzerine çıktı
şükür annemde bir şey yok, annemin demesini göre paspas sıkışmış bilmem artık dedim
canı sağolsun da gitti bizim araba, öndeki araç çalışmıyor benim araç zaten çalışmıyor ön arka dağıldı, önde ki aracın arkası komple dağıldı.
Ve maalesef diyorum ki annemde olsa bayanlar araç sürmesin ben onları istediği yerlere istediği zaman götürürüm getiririm. Fotoları yarın atacağım.Sakaryalı arkadaşlar kaza yeri Tuna Tan bahçesi.
Saygılar
Ve maalesef diyorum ki annemde olsa bayanlar araç sürmesin ben onları istediği yerlere istediği zaman götürürüm getiririm. Fotoları yarın atacağım.Sakaryalı arkadaşlar kaza yeri Tuna Tan bahçesi.
Saygılar

