bayanlara süper bir motor elma şekeri gibi

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bir sitede resmini gördüm çok beyendim olsa kesinlikle bir tane eşime alırım


2008122448398638.jpg
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
123
Hiç tarzım değil. Bayan motosikleti diye pembiş pempiş çocuk bisikletlerine benziyor. Abartıyorlar bence....
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bayan motosikleti de olsa cruiser motorun pembe olmaması gerekir bence. Motorun bütün asaleti gitmiş, maymuna dönmüş, madara olmuş.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Siyah üzerine pembe desenler yapsalarmış daha mantıklı olurmuş. Tüm ruhu ölmüş.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam başlangıç motoru bu pembiş, kayışlı bir de.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
cumartesi akşamı siyah dragstar kullanan bi abla gördüm... tipi gayet vamp ama kaskı beyaz üzerine pembe desenli :) paylaşayım dedim bunu görünce
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ahahha :D arkada ayıcığıda var maşşallah bel koruması olarak işlevi var galiba..
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arabada yeteri kadar çekiyoruz...
motorda biraz geri dursunlar...
onda rahat edelim hiç değilse...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Pamuk şekeri olmasın :)

Çok cici görünüyor , yollarda görmek isteriz (şahsen ben isterim)
Ayrıcada sanırım viteste yok scooter gibi. Ne kaa gaz o kaa hız.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
berbat bence motor dediğin, biraz asi durmalı mesela 1000rr farlarına bayılyorum.
ve asil renkler olmalı.
pembe nedir ya:D
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Ben motor üzerinde bayanların çok dikkat çekmesinden yana değilim, zaten arabalarda yeteri kadar rahatsız ediliyor bayanlar, trafikte sıkıştırılıp, kazaya sebep olan magandalar çoookk, hal böyle olunca da, motor üzerinde erkek gibi davranmak en iyisi :)

Pembe renk güzeldir tabiki ama bu motor da pek hoş durmamış, en azından kırmzı olmasını terch ederdim.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
gecenlerde hanim la sehir icinde oyle turluyoz az ilerde bir genc kiz scooter la ilerliyo yaklastik lambalarda yaninda durdum durmaz olaydim yandaki kizin kaski beyaz ustunde pembe renkli kelebekler cicekler bocekler ne ararsan var pahalli bir seyede benziyor bizim hanim tutturdu vay efendim sen bana niye boyle bir kask almadin da yok kaski cok eskimimismiste ( 2 aylik henuz kask ) iyice sıkılmıs mimismista.motorunda pembesi ciktiysa vay halimize cok afedersiniz bu pembe renkte bir tilsim var pembe bok yapsalar yok satarlar baska birsey demicem...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bayan motoru demiş bütün erkekler atlamış.. Sazanlıktan da ileri artık sizinkisi..

Fikrime gelince, tarzım değil. Ama diğer resmi biliyorum. Erhan yollamıştı 4 sene önceydi heralde. O güzel. :bounce:


arabada yeteri kadar çekiyoruz...
motorda biraz geri dursunlar...
onda rahat edelim hiç değilse...

Ben de sizin için aynı şeyi düşünüyordum, ne tesadüf.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst