Ben motor üzerinde bayanların çok dikkat çekmesinden yana değilim, zaten arabalarda yeteri kadar rahatsız ediliyor bayanlar, trafikte sıkıştırılıp, kazaya sebep olan magandalar çoookk, hal böyle olunca da, motor üzerinde erkek gibi davranmak en iyisi
Pembe renk güzeldir tabiki ama bu motor da pek hoş durmamış, en azından kırmzı olmasını terch ederdim.