- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Ramazan bayramı niyeti ile Batum yapalım dedik ama ulaşamadık Yusufeli 2 günümüzü yedi İstanbul çıkışı bayram trafiği nedeni ile sıkıştık. Bilenler için tarif Küçükçekmece - Avcılar Trafiği İstanbuldan Gerede'ye kadar devam etti 
Yol arkadasları @UNdocab ( Hyo gt650 ) , @Pulsar ( Hyo gt250 ) ,Ben ( NC700x ) ve Levent ( NC750X ) yolda 4 farklı motor olmasına karşılık yakıtlarımız aynı olduğundan beninz molaları ortak zamanlarda alındı baya zaman kazandırdı Toplam 4000 km gibi yol gidildi. Benim motorun yakıt durumu Link ten erişebilirsiniz.
Uzatıp baymadan Fotolara gecelim
Hedef buydu ama kelalaka yerlere gittik gunu sonunda bu rotayla bir alakamız kalmadı
Evden cıkmadan bir gün önce depo fullenir
ilk Mola
Çok gidemeden benim lastik patladı
Yenımızda ekipman vardı tamir tadilat yapıldı.
Gerededen kurtulunca bir soluklanmak icin durduk. Trafiğin bittiği yerde sagnak yagmur başladı videoya aldık yükleyince paylaşırız
İlk gün hedef Tokat Niksar'da yayalada konaklamaktı ama biz Ancak Kırıkkale'ye ulaşabildik. Kendimizi Öretmen evine attık Memur 25 sizil 37 TL oda kahfaltı
Ordan niyet Sivas Zara'ya gidip orda kalmak Yada Kemaliyeye gitmekti direk ama yol üzeri ( Yozgat'ta) Alacahöyük tabelasını görünce ben daha once gitmiştim ama arkadaşlar gitmedi gidelim diyince kesin gitmelisiniz dedim ve gittik Hattussa ve Alacahöyüğü görmüş olduk
Taze nohutumuzuda yedik ayrıldık
Tabi bizim planlar yine şaştı En yakın Sivas merkez vardı yolda yagmura yakalnadık yakalanacaz derken Sivas Merkeze attık kendimizi
Yoldaki durum
gece gece Sivas
gündüz gündüz sivas
Ordan Divriği Ulu camiye gidip Kamaliyede konaklamıyı niyetlenerek yola cıktık
Sivasa hasta oldum merkezi cok modern dagları havası cok guzel yoldan bir iki kare
Zara yolu üzeri daha iyimiş sanirim biz Kangal üzerinden gittik yolda yol calışması bayya bozuk yolda gittik ama yılmadık
sonunda Divriği Ama Kangal Divriği arası dag geciti var super güzel manzara yol var tabi sürüş halinde keskin viraj ve benzin bitti bitecek kaygısı ile foto cekmedik
Divriği kendi başına belgesel konusu fotoları cekmeye doyamadık foto makinesi dışındaki fotolar bunlar cep telefonu ile cektiğimiz fotolar fırsat varsa gidin görün yoluda güzel Divriğinin kendiside. Ulu Camii de
ORdan Kemaliye taş yolundan gecip Erzurum erzincan kalcaktık ama Taş yol karanlık kanyon zor oldugu kadar Ilıca tarafından oraya ulaşmak ayrı zordu 
Taş yolun girişi fırat kenarı Karanlık kanyonda video cektik foto cekmedik sanirim hic
umarım videolar iyidir 
Tabi hava kapadı yorulduk bir Kemaliyeden ileri gidemedik o gece orda konakladık ögretmen evi varmış kişi başı 20 TL tek oda kaldık.
Sabahını Kemaliyeyi dolanıp tahıl corbası ictik
Lök yiycektik yiyemedik 
Corbayı ictiğimiz yer
Kemaliye çıkışı kaybettiğimizi kazanmak icin bu günü yol yapalım dedik ve Ağrıya gitmeden direk Kars Ani harebelerine gitmeye karar verdik tabi plan yine tutmadı
yoldan kareler
Kemah'ha giderken
İlginc toprak ilginc bir çoğrafya
Erzurum civarları benim mide bozuldu
bulanmaya başladı bakıyoruz gecikicez Karsı bilmiyoruz Sarı kamışa kamp kuralım dedik
yeme içme erzak aldık Sarıkamışa yollandık.
Ben cancekişirken
Yollar boyle süremeye dolamasınız
Tabi doğa ana bize süprizini yaptı Sarıkamışta dolu yagmış 2 dk once yol bozuk zaten zor birde dolu buz gibi hava
yerdeki beyazlık dolu 
Allahtan ögretmen evi varmış orda da hemen sığındık. Motorcu dostumuzun dostu Aytekin Abi bizi orda buldu allah razı olsun balık yemege götürdü benim mide alak bulak oldugundan cok tadına varamadım ama arkadasların agzı kulaklarındaydı
Ben cekmeyince kemiseninde aklina gelip bir foto almadık. O gece sıcak banyo iyi bir uyku iyi geldi sabahı daş gibi uyandım 
Sabah tavsiye üzerine Bayrak tepeye cıktık. 2600 Rakım tepeden ziyade oraya giden yolu daha cok sevdim
Sarıkamıştan çıkıp Kars Ani harebelerine gittik çok güzel yer bir o kadarda sıcak
Nehrin karşısı Ermenistan sınırı yıkık köprüde eski ipek yolu
Ordan ayrılıp Kars Merkeze girdik Kaz eti yiyelim diye iki yer varmış en yakındakine girdik yarım porsiyon 25 TL tam Porsiyon 50 TL ben aman aman super diyemedim
gitmişken yemek gerekir diye yedik foto falan cekemedik paylaşamıyoruz o yüzden ordan çıkıp Şavşat karagöle gitmekti niyetimiz tabi ama düşündüğümüz gibi kolay bir yolmadı yolda sagnak yagmur fırtına ya yakalandık Ardahan/Hasköyde mecburi mola verdik. Fotolar sakinleşince cektik ama durumlar kotuydu bazı arkadasların cataldan su indi 
Ardahan Şavşat yolu mutlaka gündüz gecilmeli diye not düştüm kendime gec kaldık karanlıktı mola verip Şavşat'ta yola cıktık Gece bir gibi göl kenarına cadır kurduk Çadır başına 20 TL aldılar. Sabah uyandığımızdaki manzara
Karagölün tadını cıkaralım diye gec cıktık 12-13 gibi ordan ayrıldık Artvine gidelim ordan Batuma geceriz dedik.
Sonunda Artvine geldik ama Batum Hayal oldu denize girsek hava kapayacak şehri gezsek foto cıkmaz birsey görünmezgece Artvin yada civarinda kalip sabah erkenden Batum'a geceriz dedik. İşte tam o arada gezinin seyrini değiştiren fikir ortaya cıktı.
Yusufeli sular altında kalcak kalmadan gidek mi?
Haritaya baktık otoban 150 km saatte 17:00, 20:00 bilemedin 21:00 de ordayız.
Oraya gecmeden Artvin den bir kac foto
Türkiye'deki en büyük Atatürk heykeli çok görkemli.
Arvinden ayrılıp Yusufeli'ne yola cıktık yolda tuneller hız kontrolleri 30-50 km hız sınır yol calışması mıçır deli gibi giden harfiyat kamyonları hayatımızdan bezdik Yusuf eline geldiğimizde geri mi dönsek dedik saat 21:30 oldu bu saate dönsek ne olcak birde o yoldan gece gitmeyelim tehlikeli olur dedik bari geldik yaylaya gidelim cadır kuralım dedik. yerli halka sorduk arada ile 1-1,5 saate cıkıyor sorun degil yer yer bozuk ama betn yolu var dediler. Yusufeli merkezde kalcak yer yok bari Yaylaya cıkalım dedik. Demez olaydık yayla Yaylalar köyü yol 52 km 3 saate gittik bir taraf ucurum deli gibi akan Çorh nehri bir taraf sarp kayalıkyllar kotu taş çukur mıcır kum ne ararsanız var orası bizim iki günümüzü yedi en uzun kaldıgımız yer en az foto olan yer oldu cünkü uyuz olduk cikalim burdan kurtulalım oldu bu nedenle Batum yalan oldu. Ha birde o yollarda benim topcase demiri kırıldı yarım günde sanayide zincir bakimi falan için ayırmak gerekti.
Gündüz gözü ile fotolar
Millet uyurken ben motorla gezmeye cıktım
Yola fikir verir
Sonunda kurtulduk Arvahi Konaklayıp ordan Uzungöle gittik Tranbzon Honda 3 e kadar gelin elaman gidiyor dediğinden ordan bakima gittik ordan da Sümelaya geldik bakim uzadı Hamsiköy Yalan oldu Yusufelide kaybettiğimiz zaman yüzünden de Ayderede gidemedik
Uzungöl
Sümela ve dönüş artık
Buda son nokta
Buda Bonus Mutlaka bunada bakın
https://plus.google.com/u/0/102144012857983016655/stories/baa97a30-584e-35bd-8878-3e74a548dd0a147a28ab5a9
Yol arkadasları @UNdocab ( Hyo gt650 ) , @Pulsar ( Hyo gt250 ) ,Ben ( NC700x ) ve Levent ( NC750X ) yolda 4 farklı motor olmasına karşılık yakıtlarımız aynı olduğundan beninz molaları ortak zamanlarda alındı baya zaman kazandırdı Toplam 4000 km gibi yol gidildi. Benim motorun yakıt durumu Link ten erişebilirsiniz.
Uzatıp baymadan Fotolara gecelim
Hedef buydu ama kelalaka yerlere gittik gunu sonunda bu rotayla bir alakamız kalmadı
Evden cıkmadan bir gün önce depo fullenir
ilk Mola
Çok gidemeden benim lastik patladı
Gerededen kurtulunca bir soluklanmak icin durduk. Trafiğin bittiği yerde sagnak yagmur başladı videoya aldık yükleyince paylaşırız
İlk gün hedef Tokat Niksar'da yayalada konaklamaktı ama biz Ancak Kırıkkale'ye ulaşabildik. Kendimizi Öretmen evine attık Memur 25 sizil 37 TL oda kahfaltı
Ordan niyet Sivas Zara'ya gidip orda kalmak Yada Kemaliyeye gitmekti direk ama yol üzeri ( Yozgat'ta) Alacahöyük tabelasını görünce ben daha once gitmiştim ama arkadaşlar gitmedi gidelim diyince kesin gitmelisiniz dedim ve gittik Hattussa ve Alacahöyüğü görmüş olduk
Taze nohutumuzuda yedik ayrıldık
Tabi bizim planlar yine şaştı En yakın Sivas merkez vardı yolda yagmura yakalnadık yakalanacaz derken Sivas Merkeze attık kendimizi
Yoldaki durum
gece gece Sivas
gündüz gündüz sivas
Ordan Divriği Ulu camiye gidip Kamaliyede konaklamıyı niyetlenerek yola cıktık
Sivasa hasta oldum merkezi cok modern dagları havası cok guzel yoldan bir iki kare
Zara yolu üzeri daha iyimiş sanirim biz Kangal üzerinden gittik yolda yol calışması bayya bozuk yolda gittik ama yılmadık
sonunda Divriği Ama Kangal Divriği arası dag geciti var super güzel manzara yol var tabi sürüş halinde keskin viraj ve benzin bitti bitecek kaygısı ile foto cekmedik
Divriği kendi başına belgesel konusu fotoları cekmeye doyamadık foto makinesi dışındaki fotolar bunlar cep telefonu ile cektiğimiz fotolar fırsat varsa gidin görün yoluda güzel Divriğinin kendiside. Ulu Camii de
Taş yolun girişi fırat kenarı Karanlık kanyonda video cektik foto cekmedik sanirim hic
Tabi hava kapadı yorulduk bir Kemaliyeden ileri gidemedik o gece orda konakladık ögretmen evi varmış kişi başı 20 TL tek oda kaldık.
Sabahını Kemaliyeyi dolanıp tahıl corbası ictik
Corbayı ictiğimiz yer
Kemaliye çıkışı kaybettiğimizi kazanmak icin bu günü yol yapalım dedik ve Ağrıya gitmeden direk Kars Ani harebelerine gitmeye karar verdik tabi plan yine tutmadı
Kemah'ha giderken
İlginc toprak ilginc bir çoğrafya
Erzurum civarları benim mide bozuldu
Ben cancekişirken
Yollar boyle süremeye dolamasınız
Tabi doğa ana bize süprizini yaptı Sarıkamışta dolu yagmış 2 dk once yol bozuk zaten zor birde dolu buz gibi hava
Allahtan ögretmen evi varmış orda da hemen sığındık. Motorcu dostumuzun dostu Aytekin Abi bizi orda buldu allah razı olsun balık yemege götürdü benim mide alak bulak oldugundan cok tadına varamadım ama arkadasların agzı kulaklarındaydı
Sabah tavsiye üzerine Bayrak tepeye cıktık. 2600 Rakım tepeden ziyade oraya giden yolu daha cok sevdim
Sarıkamıştan çıkıp Kars Ani harebelerine gittik çok güzel yer bir o kadarda sıcak
Nehrin karşısı Ermenistan sınırı yıkık köprüde eski ipek yolu
Ordan ayrılıp Kars Merkeze girdik Kaz eti yiyelim diye iki yer varmış en yakındakine girdik yarım porsiyon 25 TL tam Porsiyon 50 TL ben aman aman super diyemedim
Ardahan Şavşat yolu mutlaka gündüz gecilmeli diye not düştüm kendime gec kaldık karanlıktı mola verip Şavşat'ta yola cıktık Gece bir gibi göl kenarına cadır kurduk Çadır başına 20 TL aldılar. Sabah uyandığımızdaki manzara
Karagölün tadını cıkaralım diye gec cıktık 12-13 gibi ordan ayrıldık Artvine gidelim ordan Batuma geceriz dedik.
Sonunda Artvine geldik ama Batum Hayal oldu denize girsek hava kapayacak şehri gezsek foto cıkmaz birsey görünmezgece Artvin yada civarinda kalip sabah erkenden Batum'a geceriz dedik. İşte tam o arada gezinin seyrini değiştiren fikir ortaya cıktı.
Yusufeli sular altında kalcak kalmadan gidek mi?
Haritaya baktık otoban 150 km saatte 17:00, 20:00 bilemedin 21:00 de ordayız.
Oraya gecmeden Artvin den bir kac foto
Türkiye'deki en büyük Atatürk heykeli çok görkemli.
Arvinden ayrılıp Yusufeli'ne yola cıktık yolda tuneller hız kontrolleri 30-50 km hız sınır yol calışması mıçır deli gibi giden harfiyat kamyonları hayatımızdan bezdik Yusuf eline geldiğimizde geri mi dönsek dedik saat 21:30 oldu bu saate dönsek ne olcak birde o yoldan gece gitmeyelim tehlikeli olur dedik bari geldik yaylaya gidelim cadır kuralım dedik. yerli halka sorduk arada ile 1-1,5 saate cıkıyor sorun degil yer yer bozuk ama betn yolu var dediler. Yusufeli merkezde kalcak yer yok bari Yaylaya cıkalım dedik. Demez olaydık yayla Yaylalar köyü yol 52 km 3 saate gittik bir taraf ucurum deli gibi akan Çorh nehri bir taraf sarp kayalıkyllar kotu taş çukur mıcır kum ne ararsanız var orası bizim iki günümüzü yedi en uzun kaldıgımız yer en az foto olan yer oldu cünkü uyuz olduk cikalim burdan kurtulalım oldu bu nedenle Batum yalan oldu. Ha birde o yollarda benim topcase demiri kırıldı yarım günde sanayide zincir bakimi falan için ayırmak gerekti.
Gündüz gözü ile fotolar
Millet uyurken ben motorla gezmeye cıktım
Yola fikir verir
Sonunda kurtulduk Arvahi Konaklayıp ordan Uzungöle gittik Tranbzon Honda 3 e kadar gelin elaman gidiyor dediğinden ordan bakima gittik ordan da Sümelaya geldik bakim uzadı Hamsiköy Yalan oldu Yusufelide kaybettiğimiz zaman yüzünden de Ayderede gidemedik
Uzungöl
Sümela ve dönüş artık
Buda son nokta
Buda Bonus Mutlaka bunada bakın
https://plus.google.com/u/0/102144012857983016655/stories/baa97a30-584e-35bd-8878-3e74a548dd0a147a28ab5a9