- Katılım
- 3 May 2012
- Mesajlar
- 1,162
çok güzel fevkalade bir gezi olmuş tekerinize emeğinize sağlık
karadeniz ahh karadeniz kafamın bir köşesinde var ama ne zaman olur bilemem
yolculuk epey bereketli geçmiş yağmur yağmur üstüne :mrgreen: başınıza gelen talihsizliklere de üzüldüm doğrusu.allah korusun benim lastiğim patlasa hiçbir yere kımıldayamam
ale:
neyse kazasız belasız bitirmişsiniz yolu
tekeriniz düz bassın :bounce:
karadeniz ahh karadeniz kafamın bir köşesinde var ama ne zaman olur bilemem
yolculuk epey bereketli geçmiş yağmur yağmur üstüne :mrgreen: başınıza gelen talihsizliklere de üzüldüm doğrusu.allah korusun benim lastiğim patlasa hiçbir yere kımıldayamam
neyse kazasız belasız bitirmişsiniz yolu
tekeriniz düz bassın :bounce: