Batum'a niyet Yusufeli'ne Kısmet - 26.07.2014-03.08.2014

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ramazan bayramı niyeti ile Batum yapalım dedik ama ulaşamadık Yusufeli 2 günümüzü yedi İstanbul çıkışı bayram trafiği nedeni ile sıkıştık. Bilenler için tarif Küçükçekmece - Avcılar Trafiği İstanbuldan Gerede'ye kadar devam etti :(

Yol arkadasları @UNdocab ( Hyo gt650 ) , @Pulsar ( Hyo gt250 ) ,Ben ( NC700x ) ve Levent ( NC750X ) yolda 4 farklı motor olmasına karşılık yakıtlarımız aynı olduğundan beninz molaları ortak zamanlarda alındı baya zaman kazandırdı Toplam 4000 km gibi yol gidildi. Benim motorun yakıt durumu Link ten erişebilirsiniz.

Uzatıp baymadan Fotolara gecelim ;)

Hedef buydu ama kelalaka yerlere gittik gunu sonunda bu rotayla bir alakamız kalmadı :D
10519196_723226097734878_6432586759696780231_o.jpg


Evden cıkmadan bir gün önce depo fullenir
10571980_727404247317063_84651014332975368_o.jpg


ilk Mola
10485725_727712463952908_5151539768922958032_n.jpg

10478196_727712487286239_6401006796487116248_n.jpg

10534491_727712530619568_8750250182290711823_n.jpg


Çok gidemeden benim lastik patladı :D Yenımızda ekipman vardı tamir tadilat yapıldı.
10502197_727769153947239_5561620051671630790_n.jpg

10402546_727769367280551_7928426938314334433_n.jpg


Gerededen kurtulunca bir soluklanmak icin durduk. Trafiğin bittiği yerde sagnak yagmur başladı videoya aldık yükleyince paylaşırız ;)
10561553_727919743932180_2307918361110039119_n.jpg

10544358_727919767265511_5527628927216290312_n.jpg

10364111_727920740598747_3659206660924077282_n.jpg


İlk gün hedef Tokat Niksar'da yayalada konaklamaktı ama biz Ancak Kırıkkale'ye ulaşabildik. Kendimizi Öretmen evine attık Memur 25 sizil 37 TL oda kahfaltı :)
10438638_728180797239408_995332102137102582_n.jpg

10330467_728180870572734_4524924835312528942_n.jpg

10506841_733131720077649_4347442827424248533_o.jpg


Ordan niyet Sivas Zara'ya gidip orda kalmak Yada Kemaliyeye gitmekti direk ama yol üzeri ( Yozgat'ta) Alacahöyük tabelasını görünce ben daha once gitmiştim ama arkadaşlar gitmedi gidelim diyince kesin gitmelisiniz dedim ve gittik Hattussa ve Alacahöyüğü görmüş olduk :D
10575136_733131730077648_8855244088229765050_o.jpg

10520753_728339417223546_2393333984612694950_n.jpg

10407242_733131726744315_2375284623616451294_n.jpg

1493341_733131773410977_6487749387239454462_o.jpg

10496999_733131983410956_6468937866751220603_o.jpg

10583900_728340300556791_2650103450814398646_n.jpg

10491977_728337970557024_648215020894257624_n.jpg

10532562_728338347223653_8347851346481232711_n.jpg

10380223_733131813410973_9194088254298062792_o.jpg

10497280_733131866744301_5177691902414242758_o.jpg

10575190_733131960077625_6827692515155310385_o.jpg

10531437_733131976744290_8966100249939705789_o.jpg

Taze nohutumuzuda yedik ayrıldık
10357660_733132080077613_3888576624338457442_o.jpg

10397278_733132116744276_8137709332791334147_o.jpg


Tabi bizim planlar yine şaştı En yakın Sivas merkez vardı yolda yagmura yakalnadık yakalanacaz derken Sivas Merkeze attık kendimizi
Yoldaki durum
10400847_728392390551582_3881681519448212645_n.jpg

10306314_728392523884902_1958391625577724116_n.jpg


gece gece Sivas
10494674_728497567207731_4445174261261637377_n.jpg

12189_728497587207729_8795145173898253128_n.jpg

gündüz gündüz sivas :D
10464237_728771217180366_7570383930919756619_n.jpg

10172645_728771267180361_5811910391053898038_n.jpg

10376831_728771333847021_4747750146364218732_n.jpg

1052664_728771097180378_4927609230171855730_o.jpg


Ordan Divriği Ulu camiye gidip Kamaliyede konaklamıyı niyetlenerek yola cıktık :)
Sivasa hasta oldum merkezi cok modern dagları havası cok guzel yoldan bir iki kare
10522448_728770933847061_3797586137500847986_n.jpg

10513469_728771030513718_4068290297681064830_n.jpg

10570368_728770843847070_8229600103602523857_n.jpg


Zara yolu üzeri daha iyimiş sanirim biz Kangal üzerinden gittik yolda yol calışması bayya bozuk yolda gittik ama yılmadık :D
10462665_728770787180409_3567103622356750508_n.jpg


sonunda Divriği Ama Kangal Divriği arası dag geciti var super güzel manzara yol var tabi sürüş halinde keskin viraj ve benzin bitti bitecek kaygısı ile foto cekmedik :D
1045023_728770750513746_6509970422411225869_n.jpg

10495310_733132156744272_8267478689586025463_o.jpg

10463636_733132216744266_6826257378754208666_o.jpg

10386929_733132193410935_8498259768549072238_o.jpg

10547346_733132206744267_8667815770969531218_o.jpg

Divriği kendi başına belgesel konusu fotoları cekmeye doyamadık foto makinesi dışındaki fotolar bunlar cep telefonu ile cektiğimiz fotolar fırsat varsa gidin görün yoluda güzel Divriğinin kendiside. Ulu Camii de;)ORdan Kemaliye taş yolundan gecip Erzurum erzincan kalcaktık ama Taş yol karanlık kanyon zor oldugu kadar Ilıca tarafından oraya ulaşmak ayrı zordu :D
1964937_728879327169555_4901176586306433119_n.jpg

10561835_728879357169552_4813591250760347126_n.jpg

Taş yolun girişi fırat kenarı Karanlık kanyonda video cektik foto cekmedik sanirim hic :( umarım videolar iyidir :D
10420013_728879380502883_3187475567520808578_n.jpg

10526075_728879423836212_8028438682722333078_n.jpg

10358990_728879453836209_3080774035739948020_o.jpg

10561794_728879487169539_2985328653904727567_n.jpg

10505315_728879530502868_5918914497081068393_n.jpg

10574456_733132250077596_3412677874203192229_n.jpg

10557657_733132293410925_1681841013060978959_o.jpg

Tabi hava kapadı yorulduk bir Kemaliyeden ileri gidemedik o gece orda konakladık ögretmen evi varmış kişi başı 20 TL tek oda kaldık.
1614242_733132333410921_6702725817144771697_o.jpg

Sabahını Kemaliyeyi dolanıp tahıl corbası ictik :D Lök yiycektik yiyemedik :(
10465290_733132370077584_4392773809999327515_o.jpg

1377613_729203307137157_6385073998964202249_n.jpg

10525856_729203350470486_5997321902545517069_n.jpg

10577115_729203413803813_8301809057556035598_n.jpg

Corbayı ictiğimiz yer :D
12180_729203440470477_5640020325014311694_n.jpg

10580125_729203477137140_6628681058479096075_n.jpg

10014552_729203587137129_5151431864216407339_n.jpg

10487587_729203617137126_2741672855052255344_n.jpg

10568856_729203740470447_4915689602741139923_n.jpg

Kemaliye çıkışı kaybettiğimizi kazanmak icin bu günü yol yapalım dedik ve Ağrıya gitmeden direk Kars Ani harebelerine gitmeye karar verdik tabi plan yine tutmadı :D yoldan kareler
10177216_729203807137107_1603888214213630497_n.jpg

Kemah'ha giderken
10552514_729203837137104_5625426257336028093_n.jpg

1922238_729203857137102_1058651639442234767_n.jpg

İlginc toprak ilginc bir çoğrafya
1888898_733132416744246_3272838017567709362_o.jpg

10454892_733132506744237_2618908254997916925_o.jpg

10466960_733132476744240_4757962451468329660_o.jpg

Erzurum civarları benim mide bozuldu :D bulanmaya başladı bakıyoruz gecikicez Karsı bilmiyoruz Sarı kamışa kamp kuralım dedik :D yeme içme erzak aldık Sarıkamışa yollandık.
10550051_733132493410905_6932326424209868894_o.jpg

Ben cancekişirken :D
10580743_733132600077561_8239725233756114345_o.jpg

Yollar boyle süremeye dolamasınız :D
1517403_729333190457502_9023461586267791649_n.jpg

Tabi doğa ana bize süprizini yaptı Sarıkamışta dolu yagmış 2 dk once yol bozuk zaten zor birde dolu buz gibi hava :D yerdeki beyazlık dolu :D
10429310_729581780432643_6823178239702225454_n.jpg

Allahtan ögretmen evi varmış orda da hemen sığındık. Motorcu dostumuzun dostu Aytekin Abi bizi orda buldu allah razı olsun balık yemege götürdü benim mide alak bulak oldugundan cok tadına varamadım ama arkadasların agzı kulaklarındaydı :D Ben cekmeyince kemiseninde aklina gelip bir foto almadık. O gece sıcak banyo iyi bir uyku iyi geldi sabahı daş gibi uyandım :D
Sabah tavsiye üzerine Bayrak tepeye cıktık. 2600 Rakım tepeden ziyade oraya giden yolu daha cok sevdim :)
10553479_729613937096094_4286507171816233276_n.jpg

10245506_729613953762759_8099938536092245695_n.jpg

10478944_733132546744233_8220668159947125443_n.jpg

10505192_733132720077549_8206010155423212485_o.jpg

Sarıkamıştan çıkıp Kars Ani harebelerine gittik çok güzel yer bir o kadarda sıcak :D
10470878_729679883756166_4692148757980809205_n.jpg

10559932_729681123756042_7334398584637527294_n.jpg

Nehrin karşısı Ermenistan sınırı yıkık köprüde eski ipek yolu
10561718_729681480422673_5701976945373702449_n.jpg

10513472_729682237089264_1636760831985004352_n.jpg

10385589_729682337089254_130553663435771288_n.jpg

10527793_729682463755908_7216356886466292389_n.jpg

10448413_733132660077555_4428356338432897057_o.jpg

10499422_733132680077553_1991562869762611037_o.jpg

Ordan ayrılıp Kars Merkeze girdik Kaz eti yiyelim diye iki yer varmış en yakındakine girdik yarım porsiyon 25 TL tam Porsiyon 50 TL ben aman aman super diyemedim :D gitmişken yemek gerekir diye yedik foto falan cekemedik paylaşamıyoruz o yüzden ordan çıkıp Şavşat karagöle gitmekti niyetimiz tabi ama düşündüğümüz gibi kolay bir yolmadı yolda sagnak yagmur fırtına ya yakalandık Ardahan/Hasköyde mecburi mola verdik. Fotolar sakinleşince cektik ama durumlar kotuydu bazı arkadasların cataldan su indi :D
10359403_729858320404989_4166039474957792751_n.jpg

1622245_729858757071612_2083339347513854484_n.jpg


Ardahan Şavşat yolu mutlaka gündüz gecilmeli diye not düştüm kendime gec kaldık karanlıktı mola verip Şavşat'ta yola cıktık Gece bir gibi göl kenarına cadır kurduk Çadır başına 20 TL aldılar. Sabah uyandığımızdaki manzara
10525365_730094157048072_5672194061935320407_n.jpg

10526027_730093783714776_3827894560183242510_n.jpg

10498026_733132783410876_2749050793170219007_o.jpg

10536521_733132826744205_6452082268732295964_o.jpg

10467145_733132853410869_6259981809757097461_o.jpg


Karagölün tadını cıkaralım diye gec cıktık 12-13 gibi ordan ayrıldık Artvine gidelim ordan Batuma geceriz dedik.
10475956_733132863410868_3622691855841828602_o.jpg

10341580_730165753707579_5503283074628288834_n.jpg

10583980_730165800374241_7252126462221864221_n.jpg

10579987_730165847040903_6529171443919638125_n.jpg

10382163_730165880374233_1003751154919794024_n.jpg

Sonunda Artvine geldik ama Batum Hayal oldu denize girsek hava kapayacak şehri gezsek foto cıkmaz birsey görünmezgece Artvin yada civarinda kalip sabah erkenden Batum'a geceriz dedik. İşte tam o arada gezinin seyrini değiştiren fikir ortaya cıktı.

Yusufeli sular altında kalcak kalmadan gidek mi?

Haritaya baktık otoban 150 km saatte 17:00, 20:00 bilemedin 21:00 de ordayız.
Oraya gecmeden Artvin den bir kac foto :)
10534400_730178243706330_5593791808144618476_n.jpg

10570540_730178280372993_1477780456657513924_n.jpg

10487292_730178323706322_3036173524832763281_n.jpg

1907409_730178360372985_81675620251408664_n.jpg

10592870_730339910356830_3528463113729439762_n.jpg

Türkiye'deki en büyük Atatürk heykeli çok görkemli.
10542017_730339947023493_623326077593109702_n.jpg

10556495_730339990356822_2707636538795155661_n.jpg

10552490_730340040356817_5413052897010871274_n.jpg


Arvinden ayrılıp Yusufeli'ne yola cıktık yolda tuneller hız kontrolleri 30-50 km hız sınır yol calışması mıçır deli gibi giden harfiyat kamyonları hayatımızdan bezdik Yusuf eline geldiğimizde geri mi dönsek dedik saat 21:30 oldu bu saate dönsek ne olcak birde o yoldan gece gitmeyelim tehlikeli olur dedik bari geldik yaylaya gidelim cadır kuralım dedik. yerli halka sorduk arada ile 1-1,5 saate cıkıyor sorun degil yer yer bozuk ama betn yolu var dediler. Yusufeli merkezde kalcak yer yok bari Yaylaya cıkalım dedik. Demez olaydık yayla Yaylalar köyü yol 52 km 3 saate gittik bir taraf ucurum deli gibi akan Çorh nehri bir taraf sarp kayalıkyllar kotu taş çukur mıcır kum ne ararsanız var orası bizim iki günümüzü yedi en uzun kaldıgımız yer en az foto olan yer oldu cünkü uyuz olduk cikalim burdan kurtulalım oldu bu nedenle Batum yalan oldu. Ha birde o yollarda benim topcase demiri kırıldı yarım günde sanayide zincir bakimi falan için ayırmak gerekti.
Gündüz gözü ile fotolar ;)
10429329_730757783648376_8919034968437758718_n.jpg

10513248_730757813648373_2160849803824644_n.jpg

1937462_730757836981704_4596063269320836853_n.jpg

10547407_730757866981701_7980740015372375432_n.jpg

10429346_730757886981699_8582324588446072266_n.jpg

10525366_730757916981696_8888561116104894271_n.jpg

1276612_730757950315026_5143209338287898392_o.jpg

10429308_730757993648355_2715111303130861030_n.jpg

10014884_730758020315019_6554928110970217954_n.jpg

Millet uyurken ben motorla gezmeye cıktım :D
10177912_730758036981684_6702385124862152813_n.jpg

10533115_730758060315015_6700164083052024762_n.jpg

10378269_730758096981678_3346917146121741491_n.jpg

10556255_730758123648342_3127760088005811447_n.jpg

10475458_730758150315006_2155213184565367657_n.jpg

10457853_730758176981670_4714042833256965210_n.jpg

Yola fikir verir
10343668_730758203648334_6017885463829446300_n.jpg


Sonunda kurtulduk Arvahi Konaklayıp ordan Uzungöle gittik Tranbzon Honda 3 e kadar gelin elaman gidiyor dediğinden ordan bakima gittik ordan da Sümelaya geldik bakim uzadı Hamsiköy Yalan oldu Yusufelide kaybettiğimiz zaman yüzünden de Ayderede gidemedik :(
10527783_731222916935196_2015236377748804_n.jpg

10557263_731222930268528_6336339667278480331_n.jpg


Uzungöl
7355_731223216935166_2214523830379615232_n.jpg

10354086_731223233601831_5572958873095159237_n.jpg

10580157_731223383601816_5204684964892401163_n.jpg


Sümela ve dönüş artık:D
10520894_731341333590021_1175120255618265045_n.jpg

10520894_731341333590021_1175120255618265045_n.jpg

10524365_731341406923347_6517962522123816793_n.jpg


Buda son nokta
984187_732064613517693_5075274819688920042_n.jpg


Buda Bonus Mutlaka bunada bakın ;)
https://plus.google.com/u/0/102144012857983016655/stories/baa97a30-584e-35bd-8878-3e74a548dd0a147a28ab5a9
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Elinize, ayağınıza, motorlarınıza sağlık. Güzel ve dolu dolu bir gezi olmuş.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Yine oturduğum yerden kilometrelerce gezi yapmış oldum, elinize sağlık:cat:

(kask üzerinde beyaz SJ1000 gördüm çekimler ona'mı ait?)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Yok daha videoları yüklemedik Bunlar genelde Telefonla cekildi.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok beğendim.Keyifle inceledim.Resimler çok güzel.İlk başlarda renkler oldukça canlı ama sonra farklılaştı birden.Sanırım farklı telefonlar ile çekildi.
Lastik olayı kötü olmuş.Nasıl patlamış?Tamir seti mi yoksa tamir köpüğü ile mi çözüldü olay.
Yayla rotası çok stresli olmuş,macera.
Paylaşım için teşekkürler:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Muhteşem bir gezi olmuş resimlerden anladığım kadarıyla. Bilgilendirme yaptınızmı gezi hakkında, bizde gelirdik arkadaş :pale:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
dedik size o kadar rota çok diye dinletemiyoruz ki:)
Napak :/ Fare giremediği deliğe g... kabak bağlar girmeye çalışırmış :D

Çok beğendim.Keyifle inceledim.Resimler çok güzel.İlk başlarda renkler oldukça canlı ama sonra farklılaştı birden.Sanırım farklı telefonlar ile çekildi.
Lastik olayı kötü olmuş.Nasıl patlamış?Tamir seti mi yoksa tamir köpüğü ile mi çözüldü olay.
Yayla rotası çok stresli olmuş,macera.
Paylaşım için teşekkürler:)

Fitil vardı yanımızda köpük kullanmadık fitil atıp şişirip devam ettik hic sorun yasatmadı çok şükür. HTC 3D Evo ve Iphone ile cekildi fotolar fotoların kararması havanın kararmasından Foto makinedileri daha yüklemedik sıcağı sıcağına bunları koyalımda devamını sonra ekleriz dedik ;)

Muhteşem bir gezi olmuş resimlerden anladığım kadarıyla. Bilgilendirme yaptınızmı gezi hakkında, bizde gelirdik arkadaş :pale:

Valla ne desen haklısında fark ettiğin gibi biz ne yapcağımızı bilmiyorduk odan oraya sürüklendik rotaya biz degil yol karar verdi :D oraları bilen birileri olsa dur yapmayın etmeyin derdi güzel olurdu :D
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Çok güzel bir gezi yapmışsınız.Sayenizde bizde gezmiş oluyoruz.
Sivas ve Divriğiyi beğendiğinize sevindim.Gerçekten Divriği ulu camii muhtemeşem bir eser.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
güzel ve yorucu bir geziydi. vaktin az, uğranacak yerlerin çok olmasın dolayı zamanın çoğu motosiklet üzerinde geçti.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
225
ne güzel gezmişsiniz cok imrendim izmirde bulamadık boyle güzel seyahatlere cıkıcak eküri dolasalım orayı burayı :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
MUHTEŞEMDİ,ÇOK GÜZEL BİR GEZİ OLMUŞ , ALLAH KAZASIZ SÜRÜŞLER NASİP ETSİN,MOTORLARINIZDA BİR HARİKA,DAHA NİCE GEZİLERE ÇIKMAK NASİP OLUR İNŞALLAH,SAYGILAR.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
bana da böyle arkadaşlar lazım. yalnız olunca bir yere gidemiyorum. yalnız da yemiyor açıkcası. hele halfetideki engin öksüz ve abdullah türk olayından sonra.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
yok ben gezmeye geziyorum da, öyle 4-5 veya daha fazla süren geziler yapamıyorum. yalnız olmuyor.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Tazeler geldi :D
10557024_734097389981082_8076825052740257190_o.jpg


10582825_734097319981089_1579768579757820637_o.jpg


10542065_734097366647751_4396067851920620075_o.jpg


10549144_734097466647741_4809965143992124247_o.jpg


10572104_734097479981073_1866070605216285907_o.jpg


10603981_734097529981068_6704615468639876560_o.jpg


10549682_734097579981063_3325594582616794787_o.jpg


10549160_734097629981058_5315160237346907028_o.jpg


10465528_734097649981056_2857981704338487620_o.jpg


10460820_734097663314388_1709680425409566584_o.jpg


1907835_734097679981053_2485453336733338806_o.jpg


10515347_734097709981050_2700835457654460640_o.jpg


10496950_734097729981048_4639442575911632321_o.jpg


10497909_734097743314380_7883616012076192520_o.jpg


10496112_734097783314376_3509194265694768637_o.jpg


10504998_734097873314367_6474620628416563311_o.jpg


10275530_734097883314366_2374895321809831999_o.jpg


10562661_734097926647695_8251630163125052246_o.jpg


10547116_734097929981028_5430523017383809716_o.jpg


10504808_734097993314355_7234527936665157698_o.jpg


10486023_734098003314354_1262298960918642046_o.jpg


10499445_734098036647684_4471196265682207062_o.jpg


1900382_734098056647682_3450536744916775148_o.jpg


10505091_734098069981014_8304362355389525019_o.jpg


10557024_734098106647677_4655995527213126344_o.jpg


1547992_734098119981009_1880300874834146725_o.jpg


10511684_734098149981006_4936353358972155154_o.jpg


10547304_734098159981005_7480543810211568791_o.jpg


10515214_734098189981002_7630155650313310647_o.jpg


10506660_734098213314333_7499579054882307810_o.jpg


10494456_734098233314331_1639413078092301866_o.jpg


10499443_734098249980996_4678726977038921139_o.jpg


10484559_734098283314326_4290450722291895370_o.jpg


Kahfe saati :D
10562563_734098329980988_8819865400051664605_o.jpg


10443053_734098339980987_6679277614645677458_o.jpg


Artvin
10553791_734098446647643_1657121695725145977_o.jpg


10548344_734098479980973_2643691774308152088_o.jpg


Yusufeli yaylalara yusuf yusuf cıkarken.Gece 01:00 civarları
1547925_734098489980972_6322819090662149817_o.jpg


Sağtaraf Çoruh Nehri solsarp kayalık :D
1655246_734098509980970_1422835653003970855_o.jpg


Yaylalar Sabah
10553791_734098569980964_8372133072600238698_o.jpg


10483809_734098583314296_5697278595899698463_o.jpg


10473565_734098606647627_8946996210509223884_o.jpg


10382257_734098623314292_2415490939333659049_o.jpg


10548932_734098643314290_555142703834701590_o.jpg


1655246_734098653314289_9180018970321932845_o.jpg


10454372_734098709980950_3840522369482838551_o.jpg


10520515_734098736647614_7372235567250733678_o.jpg


1547992_734098769980944_7008276823387202145_o.jpg
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Dostum emeğinize sağlık :cat: Güzel gezi olmuş kıskandıran cinsten :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst