- Katılım
- 22 Kas 2012
- Mesajlar
- 5,397
Yanlız değilmişim :mrgreen: yeni oyuncaklarım ,
Henüz gidemedim.
R1200 , V-strom, Tenere, 1190 adv türü Enduro-all rounder aletler varmı ?
Yoksa ss ve cruiser mi sadece ?
1-2 tane triumph vs hariç.
8 tane farklı model vardı bende hepsini aldım![]()
8 tane farklı model vardı bende hepsini aldım![]()
Haberi okur okumaz atladım arabaya gittim Bim'eçift silindir hastalığı olduğu için kıyamadım aldım ikisinide Kawasaki'de fenaymış ama
http://hizliresimyukle.com/images/2015/01/09/DSC_0422.jpg[/url]
Haberi okur okumaz atladım arabaya gittim Bim'eçift silindir hastalığı olduğu için kıyamadım aldım ikisinide Kawasaki'de fenaymış ama
http://hizliresimyukle.com/images/2015/01/09/DSC_0422.jpg[/url]