Bastım parayı (2) yeni Motosiklet aldım (Resimli)

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Yanlız değilmişim :mrgreen: yeni oyuncaklarım ,

7VN9ra.jpg
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Haberi okur okumaz atladım arabaya gittim Bim'e :) çift silindir hastalığı olduğu için kıyamadım aldım ikisinide Kawasaki'de fenaymış ama :)
DSC_0422.jpg
[/url]
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yakında bim Motosiklet sektörüne girerse şaşırmayın:)tanıdığım herkes almış
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Henüz gidemedim.

R1200 , V-strom, Tenere, 1190 adv türü Enduro-all rounder aletler varmı ?
Yoksa ss ve cruiser mi sadece ?
1-2 tane triumph vs hariç.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Henüz gidemedim.

R1200 , V-strom, Tenere, 1190 adv türü Enduro-all rounder aletler varmı ?
Yoksa ss ve cruiser mi sadece ?
1-2 tane triumph vs hariç.

Onlardan yok ebayda bile onlar biraz pahalı bimdekiler 10 tlye gariban işi :) benzinliklerde shell istasyonlarında bazen görüyorum oralardan bi ara denk getirebilirsiniz belki

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------

8 tane farklı model vardı bende hepsini aldım :)

Resim yokmu belki gider diğer modellerdende alabilirim :d
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Üzerine biraz daha koysanız 20 kg baklavalık un alırsınız.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ohooooo.. buralar şenlendi valla... :)

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Kaçıranlar, bulamayanlar, alamayanlar üzülmesin.... Bim deki kasiyer iyi satan ürünlerin tekrar tekrar geldiğini söyledi... Görünen o ki.. model motosikletlerden tekrar gelecek...

Tabi Bim tarzı satış yapan a101 de genelde benzer ürünleri sattığına göre 1-2 haftaya getirir demektir.. Takibe almakta fayda var....
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hepsini bitirmeyin leyn akşam iş çıkışı alacağım,banada bırakın :p
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
131
gerçek R25 türkiye ye gelene kadar bende buna bakarak idare edeyim dedim kaptım bitane :D

şaka maka arka amortisor bile yapmışlar ha :mrgreen:

hemen bi plakalık iptali yapayım :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst