Başlangıç için nasıl bi makina önerirsiniz

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
11
Arkadaşlar selam ben yeni bekar evine yerleştim 18 imi yeni doldurdum
Makina alacam nasıl bi makina önerirsiniz ayrıca Devirli kullanın diyorlar genelde devirli nasıl kullanıcam makina uzun ömürlü olması için napmam lazım yardımlarınızı bekliyorum. kafamda 2 makina var allta hangisini önerirsiniz?


1200 devir
•Yükseklik (cm) : 85.0
•Genişlik (cm) : 59.5
•Derinlik (cm) : 53.5
•Sıkma hızı (devir/dk) : 1200
•Enerji verim sınıfı : A+
•Yıkama verimi sınıfı : A
•Sıkma verimi sınıfı : B
•Maksimum yükleme kapasitesi (Kg) : 8
•Zaman erteleme fonksiyonu
•Çamaşır yüküne göre otomatik tüketim ayarı
•Ekstra durulama
•Leke çıkartma fonksiyonu
•Günlük Yıkama 30 dakika
•Renk : Beyaz
•Standart deterjan haznesi
•Tambur Malzemesi : Poliplex
•Su taşma emniyet sistemi

bu 1200 devir olan

mtindiwe8128.jpg



1000 devir

•Devir Hızı : 1000
•Kapasite : 7 kg
•Enerji Sınıfı : A+
•Başlama Zamanı Erteleme : Var
•Program Sayısı : 16
•Renk : Beyaz
•Model : IWC 7108 (TK)
•Enerji Tüketimi : 1,33 kW/h
mtindiwc7108.jpg
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
???????????????????????????????????????????????????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

kullanım kılavuzuna bakarak devirli kullanabilirsin. Geyik
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Makine diyince ben de motor önerisi istiyorsun sandım :D

=> Hoşuna gideni al ;)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Off şoklara girip çıkıyorum.1200 devir yazıyor:pYa diyorum 1200 devirle araba yürümüyor motosiklet nasıl gidecek.Leke çıkarma fonksiyonu diyor.Gidip 10 dakika daha uyuyayım.Horrpişşş.Bence de yüksek devirli olanı al.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. el al, bekar evine ne lazım sıfır makine.:p::eek:fftp::
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Haha çok iyi ya.
Biz çamaşır makinesinden anlamayız. Sen onu beyaz eşya forumunda sor. :mrgreen:
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
15
Arkadaşlar selam ben yeni bekar evine yerleştim 18 imi yeni doldurdum
Makina alacam nasıl bi makina önerirsiniz ayrıca Devirli kullanın diyorlar genelde devirli nasıl kullanıcam makina uzun ömürlü olması için napmam lazım yardımlarınızı bekliyorum. kafamda 2 makina var allta hangisini önerirsiniz?


1200 devir
•Yükseklik (cm) : 85.0
•Genişlik (cm) : 59.5
•Derinlik (cm) : 53.5
•Sıkma hızı (devir/dk) : 1200
•Enerji verim sınıfı : A+
•Yıkama verimi sınıfı : A
•Sıkma verimi sınıfı : B
•Maksimum yükleme kapasitesi (Kg) : 8
•Zaman erteleme fonksiyonu
•Çamaşır yüküne göre otomatik tüketim ayarı
•Ekstra durulama
•Leke çıkartma fonksiyonu
•Günlük Yıkama 30 dakika
•Renk : Beyaz
•Standart deterjan haznesi
•Tambur Malzemesi : Poliplex
•Su taşma emniyet sistemi

bu 1200 devir olan

mtindiwe8128.jpg



1000 devir

•Devir Hızı : 1000
•Kapasite : 7 kg
•Enerji Sınıfı : A+
•Başlama Zamanı Erteleme : Var
•Program Sayısı : 16
•Renk : Beyaz
•Model : IWC 7108 (TK)
•Enerji Tüketimi : 1,33 kW/h
mtindiwc7108.jpg
[/QUOTE]
big_16371810ais.jpg

en güzel başlangıç..
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Keyfe bak; bekar evinde, 18 yaşında sıfır makine alınıyor. Arkadaşım 2.el al bitane 80-130 arasına alırsın. 13 yıldır evden uzakta öğrenciyim; şöyle bi hesapladım, 8 ev, 5 çamaşır makinesi, 7 buzdolabı geçti elimden. Bazılarını zımparalayıp boyamıştım hatta:D. İkinci el al daha eğlenceli olur. Artan paraya da mobilet al gezersin. Hem daha fazla devir çevirir.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hiç güleceğim yoktu, 18 yaşımı doldurdum yazısını okudum sonrada makina resmi :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst