başlangıç için kawasaki 250r mi yoksa ?

Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
1
motora yeni başlangıç yapıyorum hiç kullanmadım ehliyete yazıldım.
racing model motorlardan hoşlanıyorum.
fiyat olarak 10bin tl civarı makul benim için.
Kavasaki 250r görünüm ve ses olarak bana uygun bir motor olarak görünüyor ama başlangıç için uygun bir motor mu?
2.si başlangıç için başka hangi motorları önerirsiniz?

şimdiden zaman ayıran arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bütçe sıkıntın yoksa 6 ay 125cc vitesli bir motor kullandıkan sonra ninja'ye geçmende fayda var.

eğer ne yaptığının bilincindeysen ninja250r ile başlayabilirsin ama sürüş becerini geliştirmen için bir süre scooter yada 125'lik vitesli bir motor ile sürüşünü biraz ilerlet. dur - kalk, panik fren, dar yerlerde manevra, ıslak zeminde frenleme vs vs.

ninja sürmesi rahat ve kıvrak bir motordur. bunun yanında yaptığı sürati insana hissettirmez. o yüzden bu konuda tecrübeli olan büyüklerimizin sürüş teknikleri ile ilgili yazılarını okumanda fayda var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst