Başkentte motor yağı kalmamış üstadım

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Bugün castrol ve repsolün yağlarını aradım taradım bulamadım.
Castrolün power 1 yağı yok,scooter yağı var.Repsol piyasada yok,kendi sitesindeki bayiileri arıyorum satmıyoruz diyorlar.Siz yağı nerden alıyorsunuz arkadaşlar?İnternette 4 lt castrol power 1, 100 lirayı vurmuş durumda...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
zamanında castrolu bende çok aramıştım geçen sene ama bulamamıştım çevik kuvvetin arkasındaki sanayide gezmedik yağcı bırakmadım adamların elinde yoktu sadece birinde 4ltlik vardı oda benim işime yaramıyordu.gene netten bakacaksın anlaşılan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben burada viaporttan litresini 7.5 dan alıyordum kipadan ... bir kaç aydırda lukoil kullanıyorum cidden castrola o kadar zammı gelmiş ...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ankara'da ne var ki istediğin motor yağı olsun? Ben uzun süredir internetten alıyorum. İstanbul'daki bilinen mağazalardan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------

Şimdi aklıma geldi, Praktiker Etlik'te Power 1 10/40 gördüm 5-6 gün önce.
Telefon edersen yardımcı oluyorlar.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Ankara'da ne var ki istediğin motor yağı olsun? Ben uzun süredir internetten alıyorum. İstanbul'daki bilinen mağazalardan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------

Şimdi aklıma geldi, Praktiker Etlik'te Power 1 10/40 gördüm 5-6 gün önce.
Telefon edersen yardımcı oluyorlar.

teşekkürler :rendeer: aradım varmış,fiyatı da 25 liraymış.İnternette daha ucuz gerçi de gelmesini beklemek işkence.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
şaşmazda castrol racing alıyordum ben. ama şaşmaza git gel ara tara diye uğraşmaktansa istanbuldan getirtiyorum kargoyla. en azından oturduğum yerde masamın üstüne kadar geliyo
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
teşekkürler :rendeer: aradım varmış,fiyatı da 25 liraymış.İnternette daha ucuz gerçi de gelmesini beklemek işkence.

Kargo fiyatı ile 25 TL'yi geçer zaten internetten alınca.
Ben 10/50 ve 15/50 yarı sentetik kullanıyorum. Genelde bulamıyorum Ankara'da :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ben bulamadım edirne de yarı sentetik 20-40, sonra shell mineral 15-50 buldum fiyatıda 10 TL 2.000 i geçirmeden değiştireyim diyordum ama performansından çok memnun kaldım, debriyaj balatalarını değiştirmemden mi yağdan mı anlayamadım pek ama vites geçişlerim inanılmaz yumuşak ve boşa yağ gibi geçiyor :) O kadar da devirli kullandım otobanda hep tapa gaz kullandım, 350 km bir şey ifade etmeyebilir ama şu an memnunum...
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
Showdown senin f 800 bilkentte dolaşan ve genelde rektörlüğün önünde duran f 800 olabilirmi ?:D
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Millet praktikerde de 15-40 kalmış sadece
Emir abi şaşmazda nerde var bi de kaç lira?

Showdown senin f 800 bilkentte dolaşan ve genelde rektörlüğün önünde duran f 800 olabilirmi ?:D

evet iyi kız oluyor orda :p

Şaka şaka o ben değilim de bizim arkadaş Barış adı :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
Millet praktikerde de 15-40 kalmış sadece
Emir abi şaşmazda nerde var bi de kaç lira?



evet iyi kız oluyor orda :p

Şaka şaka o ben değilim de bizim arkadaş Barış adı :)

hmm gunde 47674576 kere görüyorumda o motoru (bilkentde calışıyorum o yuzden :) çok sexy makina ama :D bide tdm 900 oluyo oralarda bazen . sen neredesin ?
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hmm gunde 47674576 kere görüyorumda o motoru (bilkentde calışıyorum o yuzden :) çok sexy makina ama :D bide tdm 900 oluyo oralarda bazen . sen neredesin ?

Ben gazi-batıkent arası mekik dokuyorum :) Arada, beşevlerde apaçi bi arkadaş var onla bi 7. cadde 3. cadde arası dönüp duruyoruz. :p
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
o değilde barış hayattamı ya? burda yeri gelmişken sorayım da geçenlerde bahçelide gördüm onun motoru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst