- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Bugün castrol ve repsolün yağlarını aradım taradım bulamadım.
Castrolün power 1 yağı yok,scooter yağı var.Repsol piyasada yok,kendi sitesindeki bayiileri arıyorum satmıyoruz diyorlar.Siz yağı nerden alıyorsunuz arkadaşlar?İnternette 4 lt castrol power 1, 100 lirayı vurmuş durumda...
Castrolün power 1 yağı yok,scooter yağı var.Repsol piyasada yok,kendi sitesindeki bayiileri arıyorum satmıyoruz diyorlar.Siz yağı nerden alıyorsunuz arkadaşlar?İnternette 4 lt castrol power 1, 100 lirayı vurmuş durumda...