- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Arkadaşlar 2010 Nisan'da biz mondial 150 zat aracı haysiyetsizin birine sattık ve gerekli paranın bir miktarını vermedi.. Herneyse, biz noterden kesinlikle satışını yaptık. Sonra bu .. herif yeni ruhsat çıkarmayıp annemin ruhsatını kullanmış, trafik sigrotası falan yok! Sonra işte bu adam kaza yapmış ticari araca çarpmış ve annem davalı! Sanırım annemin üzerine olan ruhsatı kullandığından dolayı bize de dava açılmış ve 1.700 TL + işçilik + ticari taksinin bedeli, masrafları bir ton şey.. Arkadaşlar ne yapabiliriz biz? Yani noter'den kesinlikle satış yaptık ama 1 yıl geçince aradan kağıtları yırttım attım. Noter'den kopyasını almamız mümkün mü acaba? :salut: Yani alakamız yok olayla adam annemin üstüne olan ruhsatla kaza yaptı sanırım. Ama bu bir şey değiştirmez herhalde, noter'den satışı yaptık adam yeni ruhsat çıkarmamış demek ki?
Arkadaşlar 2010 Nisan'da biz mondial 150 zat aracı haysiyetsizin birine sattık ve gerekli paranın bir miktarını vermedi.. Herneyse, biz noterden kesinlikle satışını yaptık. Sonra bu .. herif yeni ruhsat çıkarmayıp annemin ruhsatını kullanmış, trafik sigrotası falan yok! Sonra işte bu adam kaza yapmış ticari araca çarpmış ve annem davalı! Sanırım annemin üzerine olan ruhsatı kullandığından dolayı bize de dava açılmış ve 1.700 TL + işçilik + ticari taksinin bedeli, masrafları bir ton şey.. Arkadaşlar ne yapabiliriz biz? Yani noter'den kesinlikle satış yaptık ama 1 yıl geçince aradan kağıtları yırttım attım. Noter'den kopyasını almamız mümkün mü acaba? :salut: Yani alakamız yok olayla adam annemin üstüne olan ruhsatla kaza yaptı sanırım. Ama bu bir şey değiştirmez herhalde, noter'den satışı yaptık adam yeni ruhsat çıkarmamış demek ki?