- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #41
Hepinize dualarınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Bugün Gökhan Eren hocamiz da çok sevindi.
Doğumdan birkaç gün önce eşim rüyasında rahmetliyi görmüş o da "benim ismimi vereceginiz için çok mutlu oldum çok teşekkür ederim" demiş hatta Yekta ismini çok sevdiğini de belirtmiş.
Doğumdan birkaç gün önce eşim rüyasında rahmetliyi görmüş o da "benim ismimi vereceginiz için çok mutlu oldum çok teşekkür ederim" demiş hatta Yekta ismini çok sevdiğini de belirtmiş.