bandırmadan herkese merhaba

Katılım
1 Kas 2014
Mesajlar
5
bi süredir dışarıdan paylaşımlarınızı takip ediyorum motorum yok almak istiyorum 1 ay sonra askere gidicem dönünce büyük ihtimalle ben de aranıza katılıcam adım emrah 28 yaşındayım herkese merhaba
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
bende Bandırmadayım.ihsaniyede zübeyde hanım ilköğretimin karşısında çözüm bilgisayarın sahibiyim. Gel tanışalım kardeşim.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Hoş geldiniz. Askerlik nereye düştü. Şimdiden hayırlı teskereler. Ben de yeni geldim.

-------------------------------------------------------------------------------------
Gezerken arada Bandırmaya uğruyorum. Uygun olursa gelip çayınızı içmek isterim :bestmt:

bende Bandırmadayım.ihsaniyede zübeyde hanım ilköğretimin karşısında çözüm bilgisayarın sahibiyim. Gel tanışalım kardeşim.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de istanbulda yaşayan bir bandırmalıyım. Askere git gel motosiklet olayını anlatırız.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
BANDIRMALI ARKADAŞLARIMA SELAMLAR. BURDAN ARTIK HABERLEŞELİM DE BİR GEZİ DÜZENLEYELİM.
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
91
Merhaba, ben de motorunu Beycivan beye satan ve alacagi yeni motoru bulamayan Istanbul'daki Bandirma'li :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Evet Bandırmalı motorcular bir kapıdağ gezisi yapalım organize edelim şöyle 20 30 motorlu aynı anda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst