bana bi süpersport tavsiye eder misinz ?

Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
yamaha yzf 125 görüntü olarak çok güzel fakat 2. el piyasası cbr ın sıfırı fiyatına.ben geçen hafta cbr 125 aldım 4. motorum, motoru sürdükçe diyorum keşke ilk motorum olsaymış.eski kasa cbr hiç düşünme ss le yakından uzaktan alakası yok.ayrıca honda bayii yok dedin bende adanadanadayım burdada honda getirmedi yeni kasa 125 liği.gittim istanbuldan aldım aynalarını söküp iyice naylonla sardırıp otobüsün altına tam sığıyo iple direklere bağladım hiç çiziksin adanadan aldım.plaka dahil 6bin lira civarı fiyatı.2 bin liraya da kendine çok iyi ekipman alabilirsin ve bütün gözler senin üzerinde olur.bu arada honda da yeni sistem enjeksiyon sistemi var ve gerçekten az yakıyor.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
32
bi cbr 125ni tekeri 700 lira mı ?
vergisi yıllık 84 lira onu vermek sorun değl .
bide 100 kmde 6 litre değildir sanırım nede olsa enjeksiyonlu ve 125 cc o kadar yakacağını sanmıyorum.
sen sanırım 600cc fln sandın
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
:flower:tavsiye isteme arkadaşım araştır ben sana zzr1400 tavsiye etsem gidip alicakmisin araştırırsan en iyisini bulursun :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
konun başına bakar mısın ?
8 binlira ayırdım yazdım
tmm hadi yüklenmiyorum :queen: :p yzf125 cok para derim ozmn

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

125r bir ss alma elinin altin her şey çevirmezsen sakin gidersin 250r ninja honda hyo bak ^^ uzun yolda sıkmazda
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
32
peki 250 cc 100 km kac litre yakar
125 cc 100 km kac litre yakar ?
başımızda bazıları oldukça benzin fiyatı durmadan artar
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka sokokları izleyip de heves ettim deme şimdi
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
32
ne arka sokayı şimdi ne alakası var ?
ben yaklaşık 4 senedir motorla uğraşıyorum sadece ehliyet alacağımdan milleten tavsiye bekliyorm

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

şuanda bile motorum var .
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
cbr 125 ten şaşma senin için en hayırlısı bu olur
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
52
tam süpersport değil ama hayabusa al ...:cat:
cross al cross::)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

saka maka bı yana senın ıcın goruntu bakımaından oturus pozısyonu bakmından haftada 150 km den bahsedıyosun rahat olman lazım en onemlısı yakıt bakımından cbr 125 yenı kasa tam senlık ayrıca bı sorun olsa elını sallasann cbr 125 parcası bulursun yıne son soz senın ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst