- Katılım
- 11 Eki 2011
- Mesajlar
- 848
yamaha yzf 125 görüntü olarak çok güzel fakat 2. el piyasası cbr ın sıfırı fiyatına.ben geçen hafta cbr 125 aldım 4. motorum, motoru sürdükçe diyorum keşke ilk motorum olsaymış.eski kasa cbr hiç düşünme ss le yakından uzaktan alakası yok.ayrıca honda bayii yok dedin bende adanadanadayım burdada honda getirmedi yeni kasa 125 liği.gittim istanbuldan aldım aynalarını söküp iyice naylonla sardırıp otobüsün altına tam sığıyo iple direklere bağladım hiç çiziksin adanadan aldım.plaka dahil 6bin lira civarı fiyatı.2 bin liraya da kendine çok iyi ekipman alabilirsin ve bütün gözler senin üzerinde olur.bu arada honda da yeni sistem enjeksiyon sistemi var ve gerçekten az yakıyor.