Balıkesir Motofest Cunda 04.09.2025-07.09.2025

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Yok, ben hiç konser olmasın motosiklet festivaliyse motorcular bir arada olsun, konserin motorla ne ilgisi var diyorum.
Kamp yerinde müzik çalınmaz, ben biraz eski tip kampçıyım.

onu geçen sene balıkesir de bir kulübün yaza veda kampında yaşamıştık, en fazla dj falan vardı ama aşırı sıkıcı olmuştu :D
festival olmuyor böyle sadece kamp oluyor.


Şehre yakın festivallerde maalesef halk geliyor , bilet falanda aldıkları yok konser saati alana girebiliyorsun öyle etrafı dikenli tellerle çevrili cezaevi gibi biryer değil sonuçta 🙂
Üç dört gün konaklama yapacaklar bileklik alır , normalde bilekliksiz gördüklerini çıkarırlar ama konser saati kişi sayısı ciddi artınca güvenlikde aciz kalıyor..
Geçen sene Erdeğ'e Pamela gelmişti , festivalin yapıldığı Erdek Turanlar sahilide şehre uzak olmasına rağmen konser saatine doğru nüfus beş katına çıkmıştı 😬
Pamela'nın da sahne performansı müthiş yahu , 80 lerin eski klasik taverna şarkılarını çok güzel yorumluyor , hele Ümit Besen'in "seni unutmaya ömrüm yeter mi" şarkısındaki kendine has yorumu müthişti bak şimdi hatırladım tüylerim diken diken oldu , tabi kafada bi dünyaydı 🙂

işte burada da insan "2 bin lira veriyorum o güvenliği sağlayın" der.
içerde bileklik kontrolü olmazsa zaten bilekliği başkası ile dışarı yollayıp içeri adam sokuyorduk biz :D
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Yok, ben hiç konser olmasın motosiklet festivaliyse motorcular bir arada olsun, konserin motorla ne ilgisi var diyorum.
Kamp yerinde müzik çalınmaz, ben biraz eski tip kampçıyım.
Öyle festivallerde var daha doğrusu adına festival eklenmiş kamp bulaşması..
Ama insanlar canlı konser istiyor artık hatta gençler saat 02 ye kadar DJ çıksın istiyorlar daha çok kopmak için 😊
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
onu geçen sene balıkesir de bir kulübün yaza veda kampında yaşamıştık, en fazla dj falan vardı ama aşırı sıkıcı olmuştu :D
festival olmuyor böyle sadece kamp oluyor.
2019'da Gçkçeada'da bir kampingde bizim okuldan motorcu arkadaşlarla buluşmuştuk. Yaklaşık 10 motor ve 2-3 kişi de ailecek arabayla gelmişti, masaları birleştip sofraya oturunca 25 kişi falan oluyorduk. Kampingde dj varmış, dandik tekno muzik gece 3e kadar kafa mikmişti. Kamp yerinde akşam 9'dan sonra yüksek ses muzik sesi ayıptır yaa bu ne demiştik. :)
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
hayda. fiyatı görmemiştim ona organize olup gidiyorduk biz 6-7 kişi izinleri bile ayarlamıştık.

Datça ama sanırım motofest olarak şu an en iyilerden birisi sayılır bence. Honda sponsor oluyordu onlara, bu sene bilemedim.
Duş ve tuvaletlerde deniz suyu kullanılması can sıkıcı.Onun dışında gayet güzeldi geçen senede.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Peki bu festivalleri ve kampları takip edeceğimiz bir internet adresi, blog yada web sitesi var mıdır?
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Ücret çoktur azdır o ayrı tartışma konusu ama bu "motosiklet festivali" denen festivallerde ücret olması gereksiz aslında.
Bu festivallerde firmalar stand açıyor zaten, onlardan cüzi katılım bedeli alınsın, sonuçta reklam gideri. Festival diye konser organizasyonuna da gerek yok, hatta o konserler bence kuru gürültü, yani katılan herkesin o konserde çıkacak sanatçının tarzını sevmesi gerekmiyor, insanlar sevdikleri sanatçıların konserlerine zaten giderler, maksat motorcular bir araya gelsin, muhabbet olsun, tanışanlar tanışsın, firmaların standlarında ürünlerini yakından canlı canlı görelim, böyle organizasyonda ortamda bangır bangır müzik olması zaten olmaz, müzik de olunca motorla ilgisi olmayan da yakın çevreden o konser için gelir ortamın samimiyeti kaçar hem de 3-5 motorcu bir araya gelmişken iki muhabbet etme ortamı bozulur.

Hiç motosiklet festivaline gitmedim ama beim gözümde canlanan festivalde müzik falan gürültü yok, gereksiz, maksat bir sürü motorcu bir araya gelsin, tabi firmalar da gelsin, stand açsınlar onların ürünlerini canlı canlı görelim, firmalar eğlenceli etkinlikler yapabilirler çok bangır bangır müzik olmadan ama asıl amaç çok fazla ve değişik motoru bir arada görmek, aklımızdaki motorları canlı canlı, bayide falan değil de gerçekten kullanıcısında görmek çok daha güzel olur, belki o markaya niyetliyizdir, kullanmış birinden kroniği, derdi var mı, keyfi nasıl diye kişisel deneyim duymak bayide satışçının anlattıklarından daha faydalı olur.

Bizim burada da iğneada motosiklet festivali varmış, yine konser falan, yaa bırakın konserleri belediyeler yapıyor zaten. Hem kamp ortamında gürültüye ne gerek var. Belki de yurdum kampçılarının ve kamp ortamlarının saçma sapan gürültülü olmasının bir nedeni de insanlar kamp olayına bu konserli gürültülü festivallerle öğreniyor diyedir.
Abi o dediğini Hero yapıyor. Hero xtracks adı altında küçük festivaller düzenliyor. Ben 2 tanesine gittim, giriş ücretsizdi, belli bir saatten sonra müzik yoktu, ücretsiz yiyecek ve içecek verdiler, ücretsiz hero xpulseları denedik, hero ile gelenlere ücretsiz bakım yaptılar, çekilişler oldu, motor bile verdiler. Mükemmeldi. Tam bir motorcu ortamıydı. Bu sene çok uzakta olduğu için ve erdek festivali ile aynı güne denk geldiği için gidemedim. Yakınlarda olsam kesin giderdim.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
2019 yılında bu festivali organize eden ekipteydim. o zamanlar motosikletle alakası olmayan, sırf konser için gelecek insanlar gelmesin diye sembolik 5 lira gibi bi fiyat alınırdı. hadi şimdi ki enflasyon cart curt derken 200-300 lira alınsın, 1000 lira çok gerçekten.
ayrıca oraya insanlar konaklama parası vermemek için festival zamanı gidiyorlar. normal zamanda oranın günlük kamp ücreti 5000 lira bile olabilir, o çok önemli bir konu değil. zaten oraya giden binlerce insan oradaki tesisten yiyip içiyor, tesis sahibi bundan kazanıyor fazlasıyla. yine tesise ait karavanlar da kiralanıyor, bunların geliri de yine tesise kalıyor. yani o adam zaten para kazanmasa bu anlaşmayı yapmaz. o yüzden konaklama ücreti olarak bakmayalım girişe, festival konsepti için sadece 1-2 akşam konsere gerçekten çok fazla bi rakam 1000 TL.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Benim Hindu yol istiyorum babacım dedi.
Hindinin her dediğine kulak asma. Diken üstünde bile yatırır seni.🥱
c408zqo.jpg
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
200
Motosikleti
Honda Vfr800xCrossrunner
Festival in yanlış yerde olduğunu geçen festival sonrası 1-2 mecrada yazdım. Tepki aldım.
Hala yanlış yerde olduğunu savunuyorum.

40 derece sıcak havada motosikletleri koyabileceğin gölge bir yer yok, çadırları koyabileceğin gölge bir yer yok. Festival alanında oturup birşeyler içebileceğin gölge bir alan yok.

Sıcağın alnında festival bence makul değil.

Önceki yıllarda olduğu gibi ağaçlık alanda yapmaya izin vermezler belki anlıyorum ( yangın riski vs çünkü mal insan çok )

Daha iyi bir ortamda olabilir. Bence

Deniz kenarı diye sevinenler var o grubu da anlıyorum.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Deniz kenarı diye sevinenler var o grubu da anlıyorum.
Denizi girilebilecek gibi değil, baya kötüydü geçen sene. Eminim bu sene de öyledir. Havuzu da insan çorbası gibiydi. O da girilecek gibi değildi. Geçen sene sırf arkadaş ortamı diye gitmiştim, yaklaşık 20-25 motor gitmiştik. Bu sene bizden de gelen çok az. O yüzden gider miyim bilemiyorum. Hanımı ikna edersem gitmeme peşindeyim.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
Hindinin her dediğine kulak asma. Diken üstünde bile yatırır seni.🥱
c408zqo.jpg

Zimbabve'de devlet insanları zamcık kazıklarıyla yatırıyormuş, iyi uykular ülkem diyormuş bir arkadaşım söyledi onun yalancısıyım. :rolleyes::ROFLMAO: Sanırım orada yaşayan insanlar çivi üzerinde yatsa da koymaz.

Osman Aga zaten bu köfte turunda tahta piknik masasında da yattık, taş duvar üzerinde de. Bu saatten sonra sorun olmaz çivi mivi . :cool:;)


Kimsenin gitmeye gönlü yok gibi. Ayarlayalım bir gün o zaman kararlaştıralım. Badavut Sahili'nde çadırda kalalım. Yakında cami var tuvalet için. Market var alkol için. A101 var alışveriş için. Bir haftasonu bir gece konaklayarak döneriz gelmek isteyen olursa. Badavut'un denizi de güzel kum ve çadırla konaklamak için ücret de yok.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
2013 den beri Cunda'ya ilk defa bu yıl gidemeyeceğim galiba 😬
yav bu sene tüm festival tarihlerinde iş çıktı , parada pulda değiliz müşteriyle hukukumuz var gelemem diyemiyorum..
Perşembe den itibaren Yalova da tersanedeyim festivale giden köprü çıkışı uğrasın bi selam versin 😂
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Zimbabve'de devlet insanları zamcık kazıklarıyla yatırıyormuş, iyi uykular ülkem diyormuş bir arkadaşım söyledi onun yalancısıyım. :rolleyes::ROFLMAO: Sanırım orada yaşayan insanlar çivi üzerinde yatsa da koymaz.

Osman Aga zaten bu köfte turunda tahta piknik masasında da yattık, taş duvar üzerinde de. Bu saatten sonra sorun olmaz çivi mivi . :cool:;)


Kimsenin gitmeye gönlü yok gibi. Ayarlayalım bir gün o zaman kararlaştıralım. Badavut Sahili'nde çadırda kalalım. Yakında cami var tuvalet için. Market var alkol için. A101 var alışveriş için. Bir haftasonu bir gece konaklayarak döneriz gelmek isteyen olursa. Badavut'un denizi de güzel kum ve çadırla konaklamak için ücret de yok.
Güzel fikir bak.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kimsenin gitmeye gönlü yok gibi. Ayarlayalım bir gün o zaman kararlaştıralım. Badavut Sahili'nde çadırda kalalım. Yakında cami var tuvalet için. Market var alkol için. A101 var alışveriş için. Bir haftasonu bir gece konaklayarak döneriz gelmek isteyen olursa. Badavut'un denizi de güzel kum ve çadırla konaklamak için ücret de yok.
"yengen vizesi" çıksa gelirdim de okullar da açıldı, aftasonu bana vize çıkmaz artık.
Temmuz sonu ağustos başı olsaydı hazır bizimkiler yokken gelirdim. Bu sene de aşırı sıcaklardan temmuz sonu ağustos sonuna kadar bir aydan fazla motoru çıkaramadım, evde klimayı hiç kapatmadan 15 gün geçti. Küresel ısınma canıma okudu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2013 den beri Cunda'ya ilk defa bu yıl gidemeyeceğim galiba 😬
yav bu sene tüm festival tarihlerinde iş çıktı , parada pulda değiliz müşteriyle hukukumuz var gelemem diyemiyorum..
Perşembe den itibaren Yalova da tersanedeyim festivale giden köprü çıkışı uğrasın bi selam versin 😂
Yalova'da hangi tersanedesin? Benim emekli arkadaşlarımdan o taraflarda tersanelerde çalışanı çok var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst