Balıkesir Motofest Cunda 04.09.2025-07.09.2025

Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Geçen Erdek festivalinde neden konu yok diye konu açmıştım, bu sefer konuyu ben açayım dedim.

Ben cuma gününde orada olacağım, başka gelecekler de varsa orada görüşebilir, tanışabiliriz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Girişi kişi başı 1000tl yapmışlar. Bu beni biraz düşündürdü. Acaba gitmesem mi diyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
Dört gün konaklama, bir sürü etkinlik, elektrik, hizmetler ve en önemlisi emek var. Sponsorlar olsa da bin TL ile tüm masrafları karşılayabileceklerini sanmıyorum. İlla hesap dışı masraflar, organizasyonu düzenleyenlere kalacaktır.

Hadi topladıkları para masrafları karşıladı, hadi bir de üstlerine para kaldı. Bu emeklere helal olsun derim. Yeterki güvenliği ve ortamı idare edebilsinler. Bu çapta organizasyon zordur.

Eş veya sevgili ile gidilen tek bir akşam yemeği bile bin tl ya da daha fazla tutuyor. 4 günlük eğlence, çekilişler vs. için değer bence. Ben aldığım hizmete bakarım. Bin TL için değerse giderim, değmeyeceğini düşünüyorsam gitmem. Yoksa onlara para kaldı, pahalı vs düşünmem. Eleştiri amaçlı yazmadım. Şahsi fikrimi belirttim. :)
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Dört gün konaklama, bir sürü etkinlik, elektrik, hizmetler ve en önemlisi emek var. Sponsorlar olsa da bin TL ile tüm masrafları karşılayabileceklerini sanmıyorum. İlla hesap dışı masraflar, organizasyonu düzenleyenlere kalacaktır.

Hadi topladıkları para masrafları karşıladı, hadi bir de üstlerine para kaldı. Bu emeklere helal olsun derim. Yeterki güvenliği ve ortamı idare edebilsinler. Bu çapta organizasyon zordur.

Eş veya sevgili ile gidilen tek bir akşam yemeği bile bin tl ya da daha fazla tutuyor. 4 günlük eğlence, çekilişler vs. için değer bence. Ben aldığım hizmete bakarım. Bin TL için değerse giderim, değmeyeceğini düşünüyorsam gitmem. Yoksa onlara para kaldı, pahalı vs düşünmem. Eleştiri amaçlı yazmadım. Şahsi fikrimi belirttim. :)
Çok haklısınız, ancak daha yeni Erdek motofest vardı, orada da aynı durumlar söz konusuyken fiyatı 600tlydi. Bunun da 500-600 bandında olmasını bekliyordum. Zaten 4 gün boyunca orada olmayacağım için kafam karışık açıkçası. Gidersem cuma akşamı gideceğim, cumartesi oradayım, pazar sabahı da dönüş yolu. 2 gün bile sayılmayacak festivale bu kadar vermek fazla geldi açıkçası. Perşembe açılışla gitsem bu kadar düşünmezdim muhtemelen.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
parayla festval mi olur arkadaşlar yapmayın ya?
daha önce bende motosiklet klübüne üyeydim festival yaptık ve kimseden girişte para alınmadı
üzerine buff ve anahtarlık hediyeler dağıttık
bu tarz etkilinler kar amacı güderse işin tadı kaçar
daha önce bizim klüpte olmadı çevre şehir klüplerinde oldu pastayı paylaşamadılar ve birbirlerine girdiler
bu tarz ticari faliyetleri festiaval adı altında sunmaları da ayrı bir tezat
ESKİDEN balıkesir festivalleri bedava olurdu şimdi ne olduysa paralı oldu kredi kartı bile geçerli yazmışlar
TÜRKİYE^nin en iyi festivali ANTALYA manavgat'ta yapılırdı umarım halen yapılıyordur
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Eğer bilindik gruplar geliyor ise müzik olarak para harcandıysa giriş ücreti olması normal. Festivallerin %90'ı ücretli oluyor zaten.

ama ben yıne de ücretsizler varken buna 1000 lira vermem :D
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,215
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Zoi'nin sezonda giriş ücreti zaten 1000 TL üzerindeydi. Fiyattan şikayet edenler, Cunda'da konaklama ve hizmet ücretlerinden bi haber sanırım...

Ha, ZOI'nin olduğu denize biz çocukken köpeklerimizi yüzdürmeye giderdik :) Cunda'nın en dandik denizi diyebilirsiniz. Daha önceki festivale şöyle bir bakmıştım, zaten pis olan memleketimizi iyice rezil etmişti motorcu tayfası. Keşke toptan iptal edilse Cunda festivali...
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
Var mı gitmeyi düşünen? 😈 Benim Hindu yol istiyorum babacım dedi. 😁

Katılım olursa ben de vardiya durumuma bağlı olarak gelmeyi düşünebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Ben gelmeyi düşünüyordum ancak giriş ücreti konusu beni düşündürüyor. Çünkü yola pazar sabahı çıkacağım. 2 saatte varırım. saat 4 gibi de ayrılıp 6 gibi Manisa'da olmayı planlıyorum. 5-6 saat için bu para verilir mi bilemiyorum. Onun yerine deniz kenarı bir yere gidip kahvaltı yapmak daha cazip geliyor.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Ben adamlara yazdım henüz dönüş olmadı; eğer sadece cumartesi akşam konaklama için farklı bir fiyat verirlerse gideceğim. (max 300 :D )

Buradan da bilgi veririm dönüş olursa.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben gelmeyi düşünüyordum ancak giriş ücreti konusu beni düşündürüyor. Çünkü yola pazar sabahı çıkacağım. 2 saatte varırım. saat 4 gibi de ayrılıp 6 gibi Manisa'da olmayı planlıyorum. 5-6 saat için bu para verilir mi bilemiyorum. Onun yerine deniz kenarı bir yere gidip kahvaltı yapmak daha cazip geliyor.

pazar günü aktivite yok sabahtan kapatmaya başlarlar standları. gidilmez o nedenle o gün.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Ben adamlara yazdım henüz dönüş olmadı; eğer sadece cumartesi akşam konaklama için farklı bir fiyat verirlerse gideceğim. (max 300 :D )

Buradan da bilgi veririm dönüş olursa.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



pazar günü aktivite yok sabahtan kapatmaya başlarlar standları. gidilmez o nedenle o gün.
O zaman Foça yolları taştan ya da ver elini Mordoğan.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,832
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ücret çoktur azdır o ayrı tartışma konusu ama bu "motosiklet festivali" denen festivallerde ücret olması gereksiz aslında.
Bu festivallerde firmalar stand açıyor zaten, onlardan cüzi katılım bedeli alınsın, sonuçta reklam gideri. Festival diye konser organizasyonuna da gerek yok, hatta o konserler bence kuru gürültü, yani katılan herkesin o konserde çıkacak sanatçının tarzını sevmesi gerekmiyor, insanlar sevdikleri sanatçıların konserlerine zaten giderler, maksat motorcular bir araya gelsin, muhabbet olsun, tanışanlar tanışsın, firmaların standlarında ürünlerini yakından canlı canlı görelim, böyle organizasyonda ortamda bangır bangır müzik olması zaten olmaz, müzik de olunca motorla ilgisi olmayan da yakın çevreden o konser için gelir ortamın samimiyeti kaçar hem de 3-5 motorcu bir araya gelmişken iki muhabbet etme ortamı bozulur.

Hiç motosiklet festivaline gitmedim ama beim gözümde canlanan festivalde müzik falan gürültü yok, gereksiz, maksat bir sürü motorcu bir araya gelsin, tabi firmalar da gelsin, stand açsınlar onların ürünlerini canlı canlı görelim, firmalar eğlenceli etkinlikler yapabilirler çok bangır bangır müzik olmadan ama asıl amaç çok fazla ve değişik motoru bir arada görmek, aklımızdaki motorları canlı canlı, bayide falan değil de gerçekten kullanıcısında görmek çok daha güzel olur, belki o markaya niyetliyizdir, kullanmış birinden kroniği, derdi var mı, keyfi nasıl diye kişisel deneyim duymak bayide satışçının anlattıklarından daha faydalı olur.

Bizim burada da iğneada motosiklet festivali varmış, yine konser falan, yaa bırakın konserleri belediyeler yapıyor zaten. Hem kamp ortamında gürültüye ne gerek var. Belki de yurdum kampçılarının ve kamp ortamlarının saçma sapan gürültülü olmasının bir nedeni de insanlar kamp olayına bu konserli gürültülü festivallerle öğreniyor diyedir.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Geçen sene 300 tl idi , 1000 tl ye çıkardılarsa popüler sanatçılar gelecektir..
Cunda güzel yer etrafda gün içi gezilecek birçok yer var , tek sıkıntısı çok kalabalık hatta en popüler motofest olması nedeniyle tuvalet , duşda yoğunluk olabiliyor maalesef..
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Ücret çoktur azdır o ayrı tartışma konusu ama bu "motosiklet festivali" denen festivallerde ücret olması gereksiz aslında.
Bu festivallerde firmalar stand açıyor zaten, onlardan cüzi katılım bedeli alınsın, sonuçta reklam gideri. Festival diye konser organizasyonuna da gerek yok, hatta o konserler bence kuru gürültü, yani katılan herkesin o konserde çıkacak sanatçının tarzını sevmesi gerekmiyor, insanlar sevdikleri sanatçıların konserlerine zaten giderler, maksat motorcular bir araya gelsin, muhabbet olsun, tanışanlar tanışsın, firmaların standlarında ürünlerini yakından canlı canlı görelim, böyle organizasyonda ortamda bangır bangır müzik olması zaten olmaz, müzik de olunca motorla ilgisi olmayan da yakın çevreden o konser için gelir ortamın samimiyeti kaçar hem de 3-5 motorcu bir araya gelmişken iki muhabbet etme ortamı bozulur.

Hiç motosiklet festivaline gitmedim ama beim gözümde canlanan festivalde müzik falan gürültü yok, gereksiz, maksat bir sürü motorcu bir araya gelsin, tabi firmalar da gelsin, stand açsınlar onların ürünlerini canlı canlı görelim, firmalar eğlenceli etkinlikler yapabilirler çok bangır bangır müzik olmadan ama asıl amaç çok fazla ve değişik motoru bir arada görmek, aklımızdaki motorları canlı canlı, bayide falan değil de gerçekten kullanıcısında görmek çok daha güzel olur, belki o markaya niyetliyizdir, kullanmış birinden kroniği, derdi var mı, keyfi nasıl diye kişisel deneyim duymak bayide satışçının anlattıklarından daha faydalı olur.

Bizim burada da iğneada motosiklet festivali varmış, yine konser falan, yaa bırakın konserleri belediyeler yapıyor zaten. Hem kamp ortamında gürültüye ne gerek var. Belki de yurdum kampçılarının ve kamp ortamlarının saçma sapan gürültülü olmasının bir nedeni de insanlar kamp olayına bu konserli gürültülü festivallerle öğreniyor diyedir.

Mirkelam falan varmış abi.
açıkçası ünlü isimler geldiği zaman fiyatlı olması normal ancak ünlü isimler geldiğinde halk da oraya akın ediyor. sallıyorum adam diyor ki 4 gün konser var 2sine gitsem , normalde bilet alsam 5 bin tutacak ben 1000 liraya gider dinlerim diyor.

halk cogunlugu oluşacak bu nedenle festivalde.

Hem fiyatı düşük / bedelsiz tutmak hem de halkın akın etmesini önlemek için yerel gruplar / alt gruplar gelmeli motosiklet festivaline.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Datça festivali ekim ayında ve 2,000 tl fiyat açıklanmış.
Ona göre yine iyi kalmış Cunda.

hayda. fiyatı görmemiştim ona organize olup gidiyorduk biz 6-7 kişi izinleri bile ayarlamıştık.

Datça ama sanırım motofest olarak şu an en iyilerden birisi sayılır bence. Honda sponsor oluyordu onlara, bu sene bilemedim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,832
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Mirkelam falan varmış abi.
açıkçası ünlü isimler geldiği zaman fiyatlı olması normal ancak ünlü isimler geldiğinde halk da oraya akın ediyor. sallıyorum adam diyor ki 4 gün konser var 2sine gitsem , normalde bilet alsam 5 bin tutacak ben 1000 liraya gider dinlerim diyor.

halk cogunlugu oluşacak bu nedenle festivalde.

Hem fiyatı düşük / bedelsiz tutmak hem de halkın akın etmesini önlemek için yerel gruplar / alt gruplar gelmeli motosiklet festivaline.
Yok, ben hiç konser olmasın motosiklet festivaliyse motorcular bir arada olsun, konserin motorla ne ilgisi var diyorum.
Kamp yerinde müzik çalınmaz, ben biraz eski tip kampçıyım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Mirkelam falan varmış abi.
açıkçası ünlü isimler geldiği zaman fiyatlı olması normal ancak ünlü isimler geldiğinde halk da oraya akın ediyor. sallıyorum adam diyor ki 4 gün konser var 2sine gitsem , normalde bilet alsam 5 bin tutacak ben 1000 liraya gider dinlerim diyor.

halk cogunlugu oluşacak bu nedenle festivalde.

Hem fiyatı düşük / bedelsiz tutmak hem de halkın akın etmesini önlemek için yerel gruplar / alt gruplar gelmeli motosiklet festivaline.
Şehre yakın festivallerde maalesef halk geliyor , bilet falanda aldıkları yok konser saati alana girebiliyorsun öyle etrafı dikenli tellerle çevrili cezaevi gibi biryer değil sonuçta 🙂
Üç dört gün konaklama yapacaklar bileklik alır , normalde bilekliksiz gördüklerini çıkarırlar ama konser saati kişi sayısı ciddi artınca güvenlikde aciz kalıyor..
Geçen sene Erdeğ'e Pamela gelmişti , festivalin yapıldığı Erdek Turanlar sahilide şehre uzak olmasına rağmen konser saatine doğru nüfus beş katına çıkmıştı 😬
Pamela'nın da sahne performansı müthiş yahu , 80 lerin eski klasik taverna şarkılarını çok güzel yorumluyor , hele Ümit Besen'in "seni unutmaya ömrüm yeter mi" şarkısındaki kendine has yorumu müthişti bak şimdi hatırladım tüylerim diken diken oldu , tabi kafada bi dünyaydı 🙂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst