- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,448
- Motosikleti
- D400
Yok, ben hiç konser olmasın motosiklet festivaliyse motorcular bir arada olsun, konserin motorla ne ilgisi var diyorum.
Kamp yerinde müzik çalınmaz, ben biraz eski tip kampçıyım.
onu geçen sene balıkesir de bir kulübün yaza veda kampında yaşamıştık, en fazla dj falan vardı ama aşırı sıkıcı olmuştu
festival olmuyor böyle sadece kamp oluyor.
Şehre yakın festivallerde maalesef halk geliyor , bilet falanda aldıkları yok konser saati alana girebiliyorsun öyle etrafı dikenli tellerle çevrili cezaevi gibi biryer değil sonuçta
Üç dört gün konaklama yapacaklar bileklik alır , normalde bilekliksiz gördüklerini çıkarırlar ama konser saati kişi sayısı ciddi artınca güvenlikde aciz kalıyor..
Geçen sene Erdeğ'e Pamela gelmişti , festivalin yapıldığı Erdek Turanlar sahilide şehre uzak olmasına rağmen konser saatine doğru nüfus beş katına çıkmıştı
Pamela'nın da sahne performansı müthiş yahu , 80 lerin eski klasik taverna şarkılarını çok güzel yorumluyor , hele Ümit Besen'in "seni unutmaya ömrüm yeter mi" şarkısındaki kendine has yorumu müthişti bak şimdi hatırladım tüylerim diken diken oldu , tabi kafada bi dünyaydı![]()
işte burada da insan "2 bin lira veriyorum o güvenliği sağlayın" der.
içerde bileklik kontrolü olmazsa zaten bilekliği başkası ile dışarı yollayıp içeri adam sokuyorduk biz