- Katılım
- 10 Haz 2011
- Mesajlar
- 444
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün gece arkadaşımla filme gittikten sonra 12 civarı çıktık bende hemen garaja indim otopark kapanmadan motoru çıkarayım diye. Çıkardım motoru capacitinin önünde sigara içip muhabbet edicez. Ortadaki kapının orda taksiciler var akşam akşam yer kavgası yapmiyim diye kaldırıma çıkarttım motoru.En uçta duruyor motor kimsenin geçişini etkilemiyor birşey yapmıyor zaten saat olmuş 1kim geçecek o saatten sonra.Biz orda muhabbet ederken güvenlik görevlisi geldi,motoru aşağıya alalım dedi,neden dedim burası capacitynin dedi.Biraz oturup gidicez dedim akşam kalmayacak burda,iyi tamam dedi.Sonra çıkarken sordum burda kalsa ne yaparsınız dedim,çektiririz dedi.
E babacan ordan 5 sene önce yol geçiyordu nezaman devletin yolunu aldınız da kuş kondurmuyorsunuz oraya ?
E babacan ordan 5 sene önce yol geçiyordu nezaman devletin yolunu aldınız da kuş kondurmuyorsunuz oraya ?