bakıma sağlam verdim,tuhaf birşekilde geri aldım

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
güncel,

şu buji hakkında bilgisi olan yokmu ? motora farklı buji taktılar bişey olurmu ?

Hemen o bujiyi orjinali ile değiştir. Benden sana tavsiye

Saçma sapan yorumlar olmuş, yok bişey olacağın sanmam diye. Ozaman 10W-40 ay çiçek yağını felan da deneyin, ampulleri de 220V ampul felan bağlamaya çalışın bişey olmaz...
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
48
geçmiş olsun birdaha gitmezsin galiba servise:)
motorun markası modelini daha detaylı yazarzan iyi olurdu.
benim motorumda crhsa7 vardı ama kataloğunda yazan crhsa 6 idi aradaki fark crhsa7 10.000 / 10.500 devirde kesiklik yapıyordu 12.000 devire çıkmıyordu
crhsa6 taktım orjinali şimdi 12.000 devir de ne kesiklik var nede tekleme
motosikletim ybr 125 tüm arkadaşlarada tavsiye ediyorum ybr 125 için crhsa 6 kullansınlar.
farklı bir model kullanıyorsan NKG,nin sitesine gir orada markalara ve modellere uygun bujini seç
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
bujinin uzunluğu, kıvılcımın atladığı aralık vs. vs. önemlidir.

motora uygun buji kullanmazsan, buji pistona çarpmıyorsa eeeh işte... belki sıkıntı çıkmaz. ama performans kaybına, gereksiz yakıt sarfiyatına sebep olur. ateşleme sisteminin de eğer yeterli kıvılcım atlatamıyorsa ürettiği elektrik içinde patlar :D sıkım sıkım sıkılır :) ne gerek var. buji dediğin 15 - 20 lira.

garanti bile olsa, bence buji gibi şeyleri kendiniz değiştirmeyi öğrenin... garanti kapsamında diye motosikletinize tecavüz ettirmenize gerek yok :)...

sıfır ve garantili bir motosiklet almadan önce, garantili bir servis bulmak gerek... güvenebileceğiniz, garantili ve politikası " kaz geldi beyler yolun " olmayan bir servis bulamıyorsanız, bakımlarını kendiniz yaptığınızda sıkıntı çıkarmayacak bir servis arayın.

ben zira, sıfır motosiklet alsam gözümün önünde, benim beğeneceğim işçilikle yapılmayacaksa garantiyi çiğnerim... aptal bir servisin yapacağı bi hata canımıza malolabilir...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Zaten garantideyken ne olursa olsun kullanıcı hatası diyebiliyor adamlar.45 000 km'de transit zincir atlatmış motorda.Buna kullanıcı hatası dediler.Motoru açıp söküp taktık sanki.Tabi biz de ne yaptık.Yakarızz!!! Arkadaşlar ezdirmeyin böyle çakallara kendinizi.Ben videolara bakıyorum.Şu an elimde gerçekten güzel bir sübap ayarlama videosu,yağ değiştirme videosu,karbüratör temizleme videosu var.Zaten bujiyi,hava filtresini değiştirmek eli anahtar tutan herkesin yapabileceği birşey.Daha başka parçaları da değiştirebilirsiniz.Çok abartılı motosikletler olmadıkça tüm bakımlarını kendim yapabileceğime inanıyorum.Eğer güzel kamera bulursam videoları da tek tek çekip sizlerle paylaşacağım.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bu zamanda servise motor götürmek akıl karı değil bu anlatımları gördükten sonra benim motorum 2009 model ve sıfır aldığımdan beri 1 sefer motorcuya gitti oda kaza yaptım uzun yolda o zaman gittiğim şehirde yaptırdım diğer bütün bakımlarını kendim yaparım allah a şükür bu yüzden zararım yok şurası sıkılmamış burasına şöyle olmuş da demem sizede tavsiyem kendi işinizi kendiniz görün sibab ayarı karburatör temziliği yağ değişimi aslında öğle korkulacak birşey değil
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
307
gerçekten doğru bu servis çalışanları "bazı servisler" dışında gerçekten balta
sanki motoru tamire değilde bozmaya gidiyorsun

peki nasıl anlayacak insan bu baltamı ? bu işi düzgünmü yapıyor ?
işte onun için sizin biraz teknik bilgiye ihtiyacınız olmalı
yoksa paronayak olursun, yada herkese şüpheyle bakarsın yanlış değerlendirebilirsin .
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Amortisör yağı sormaya gittiğim de gidin sonra gelin demişti de vay mortal kombat demiştim..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sakaryada ki yamaha servisi de aynı böyle kazık fiyatlar usta ii ama fiyatlar 2 katı bende kendim yapıyorum yağ değişimini keriz sanıyorlar milleti:pr:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Amortisör yağı sormaya gittiğim de gidin sonra gelin demişti de vay mortal kombat demiştim..

Mortal Kombat !!! :mrgreen:

Eğer kafana çok taktıysan ve karar veremediysen motorex'in amartisör yağını öneririm sana. Ankarada merkezi, gidip görüşüp alayım adamlardan, burdan da istanbula şutlarım sana??? (pm)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst