bujinin uzunluğu, kıvılcımın atladığı aralık vs. vs. önemlidir.
motora uygun buji kullanmazsan, buji pistona çarpmıyorsa eeeh işte... belki sıkıntı çıkmaz. ama performans kaybına, gereksiz yakıt sarfiyatına sebep olur. ateşleme sisteminin de eğer yeterli kıvılcım atlatamıyorsa ürettiği elektrik içinde patlar

sıkım sıkım sıkılır

ne gerek var. buji dediğin 15 - 20 lira.
garanti bile olsa, bence buji gibi şeyleri kendiniz değiştirmeyi öğrenin... garanti kapsamında diye motosikletinize tecavüz ettirmenize gerek yok

...
sıfır ve garantili bir motosiklet almadan önce, garantili bir servis bulmak gerek... güvenebileceğiniz, garantili ve politikası " kaz geldi beyler yolun " olmayan bir servis bulamıyorsanız, bakımlarını kendiniz yaptığınızda sıkıntı çıkarmayacak bir servis arayın.
ben zira, sıfır motosiklet alsam gözümün önünde, benim beğeneceğim işçilikle yapılmayacaksa garantiyi çiğnerim... aptal bir servisin yapacağı bi hata canımıza malolabilir...