Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 19 Ağu 2013
- Mesajlar
- 3,455
Benzinin litre fiyatını, geçen yıl için ortalama 6.5TL düşünürsek.
@mavzer-i yakıtı
Gidilen Mesafe: 20.000 km
Ödenen Tutar: 6.000,00 TL
Kilometre Başına Ortalama Tüketim: 0,30 TL
100 km'deki Ortalama Tüketim: 4,62 litre
Sizin ortalama yakıt tüketimi iyi sayılır @Ezio41 hocam![]()
Yakıtı iyi olmasaydı almazdım zaten bunu. Son sahibi olacakmış gibi aldım bu motoru. Satılmıyor çünkü motor. Piyasası ölüden de beter durumda. :queen: Sırf gençlik hayalim olduğu için aldım bu hayvanı. Genel anlamda tatminkar bir alet ama eksi yönleri de yok değil tabi. Şu ekonomik koşullarda bu motoru almasaydım MT-25'de kalmaya devam ederdim. Piyasa sürekli yükseliyor çünkü. Artık başka yüksek cc veya yeni model motosiklet almak da hayal benim için.