Bakarken yanlışlıkla nexx sx 100 gıgabot kask aldım , nasıldır ?:sunny:
konforu iyidir. çok ses alır, avrupalıdır parasına göre fena değildir ama distribütörü olan özen moto tüm yedek parçalarını getirmiştir boyunluğu getirmemiştir ki benim o boyunluk 1 yıl olmadan yırtılmıştır
Kafanız yanınızdaysa deneyin bi bakalım.:sunny:
Beğendiğim bir kasktı kartımda siteye tanımlıydı , alış veriş kredisi yazıyordu meraktan faiz oranına bakayım derken
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
Yanımda şükür![]()
konforu iyidir. çok ses alır, avrupalıdır parasına göre fena değildir ama distribütörü olan özen moto tüm yedek parçalarını getirmiştir boyunluğu getirmemiştir ki benim o boyunluk 1 yıl olmadan yırtılmıştır
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
+boyunluğu getirebilir misiniz dediğimde bize değil bayiilerimize yazın demiştir işin komik tarafı onlarda stok yok abi diye sallamışlardır beniticarette yeni dönem açıyorlar ya
![]()
boyunluk nasıl bişey ?
boyunluk en alttaki pad yüzey, yanak pedlerinin altında ki pad kısmı kaskı ters çevirdiğinizde ilk gördüğünüz pad parçası. koca kafalı olduğum için dayanamadı zannımca. örnek görsel ; https://prnt.sc/qFlnMoOaErTA
görsel temsili
E o zaman hayırlı olsun, kötü kask değildir. Kask da ebat olarak kafanızla uyumluysa iyi bir alışveriş olmuş diyebiliriz. Lakin bundan sonraki alışverişleriniz için aman dikkat.