Bakarken yanlışlıkla nexx sx 100 gıgabot kask aldım , nasıldır ?

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Bakarken yanlışlıkla nexx sx 100 gıgabot kask aldım , nasıldır ?:sunny:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bilmediğim için soruyorum ödemeyi yanlışlıkla nasıl yaptınız?
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
konforu iyidir. çok ses alır, avrupalıdır parasına göre fena değildir ama distribütörü olan özen moto tüm yedek parçalarını getirmiştir boyunluğu getirmemiştir ki benim o boyunluk 1 yıl olmadan yırtılmıştır

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

konforu iyidir. çok ses alır, avrupalıdır parasına göre fena değildir ama distribütörü olan özen moto tüm yedek parçalarını getirmiştir boyunluğu getirmemiştir ki benim o boyunluk 1 yıl olmadan yırtılmıştır

+boyunluğu getirebilir misiniz dediğimde bize değil bayiilerimize yazın demiştir işin komik tarafı onlarda stok yok abi diye sallamışlardır beni :) ticarette yeni dönem açıyorlar ya :):):)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Beğendiğim bir kasktı kartımda siteye tanımlıydı , alış veriş kredisi yazıyordu meraktan faiz oranına bakayım derken :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Kafanız yanınızdaysa deneyin bi bakalım.:sunny:

Yanımda şükür :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanlislikla evlenmekten iyidir. Saglik olsun.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Beğendiğim bir kasktı kartımda siteye tanımlıydı , alış veriş kredisi yazıyordu meraktan faiz oranına bakayım derken :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------



Yanımda şükür :p

E o zaman hayırlı olsun, kötü kask değildir. Kask da ebat olarak kafanızla uyumluysa iyi bir alışveriş olmuş diyebiliriz. Lakin bundan sonraki alışverişleriniz için aman dikkat.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
konforu iyidir. çok ses alır, avrupalıdır parasına göre fena değildir ama distribütörü olan özen moto tüm yedek parçalarını getirmiştir boyunluğu getirmemiştir ki benim o boyunluk 1 yıl olmadan yırtılmıştır

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------



+boyunluğu getirebilir misiniz dediğimde bize değil bayiilerimize yazın demiştir işin komik tarafı onlarda stok yok abi diye sallamışlardır beni :) ticarette yeni dönem açıyorlar ya :):):)

boyunluk nasıl bişey ?
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
boyunluk nasıl bişey ?

boyunluk en alttaki pad yüzey, yanak pedlerinin altında ki pad kısmı kaskı ters çevirdiğinizde ilk gördüğünüz pad parçası. koca kafalı olduğum için dayanamadı zannımca. örnek görsel ; https://prnt.sc/qFlnMoOaErTA
görsel temsili
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
boyunluk en alttaki pad yüzey, yanak pedlerinin altında ki pad kısmı kaskı ters çevirdiğinizde ilk gördüğünüz pad parçası. koca kafalı olduğum için dayanamadı zannımca. örnek görsel ; https://prnt.sc/qFlnMoOaErTA
görsel temsili

Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

E o zaman hayırlı olsun, kötü kask değildir. Kask da ebat olarak kafanızla uyumluysa iyi bir alışveriş olmuş diyebiliriz. Lakin bundan sonraki alışverişleriniz için aman dikkat.

Teşekkürler.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,734
Yaklaşık olarak 3 yıldır kullanıyorum big shot rengini. LS2'nin fiber kaskı kafa yapıma uymayınca bunu denedim ve cuk oturdu o yüzden direkt aldım. Rüzgar sesi alan bir kasktır. O yüzden uzun yola çıkacaksan kulak tıkacı kesinlikle alman gerekir. İnterkom ile kullanınca belli bir hıza kadar gürültü rahatsız etmez ama uzun yolda tıkaç şart. Ama genel olarak güzel kasktır kafanda soru işareti kalmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst