bajaj pulsar ve benim boyum

Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Arkadaşlar herkese merhaba forum da yeniyim bu arada :king: Bajaj pulsar 150 ns almayı düşünüyorum ilk motorum olucak hayatım da motora elimi sürmedim ama motor aşkı başladı bi kaç aydır galiba beni de zehirledi motosikletler :queen: Sadece üniversiteye gidip gelirim arada kardeşimle veya tek gezerim diye düşünüyorum. Okulla aram da yaklaşık 1 saatlik mesafe var boyum da 1.63 ve korkuyorum o motoru süremem diye ayaklarım yere basmaz diye :jocolor: cbr 125 düşündüm ama pahalı geldi şuanlık bide düşersem falan masraf çıkarmasın ve 8 bin lira cbr 125 alıcağıma 5 6 bin liraya bajaj alırım ekipmanımı daha iyi sağlam dizerim diye düşündüm. Bayii ler biraz uzak olduğu için(daha üniversiteye gitmiyorum son sınıfım sınava hazırlanıyorum ve yoğuum staj da var :( ) ve ön bilgi olsun diye size soruyorum o motor bana uygun mu sizin tavsiye ettiğiniz motor var mı ? teşekkür ederim şimdiden.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Arkadaşlar naptım ya yeniyim diyorum hiç bişey bilmiyorum motorlar hakkın da :silent:
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
163 boyla o motora zor binersin kardeşim :) benim boy 172 rs de ayaklarımın yarısı anca deyiyor.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
245
Ben 165im pulsarla girdim sınava ayak parmaklarımın ucu bile zor değiyordu
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
gözlerinde sorun varsa ehliyet için sağlık raporu alamazsın.
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Ne alakası var ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

NS 150 Mİ ?
 
Katılım
23 Eki 2016
Mesajlar
49
Kardeşim benim sana tavsiyem eğitim al bi motorun üstüne bin sürmeyi öğren sonra korkup ben buna binmem bu şeytan işi demez isen önce bi ehliyetini al sonra ekipmanları tamamla şakaya gelmez bu iş
Motosiklet diğer araçlar içerisinde kaza yapma oranı en yüksek olan araçtır hakkında Hayırlisi
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Ehliyetim yok, ekipman da lazım değil diyorsan saldım çayıra mevlam kayıra.....
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Ehliyeti alıcam tabi giricem aralıkta sınav varmış ya aralık ya martta ki için büyük ihtimal martta ki için yazılıcam ehliyete ekipmanı diziyorum şuan para biriktiriyorum tek korkum boy :/
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Ehliyeti alıcam tabi giricem aralıkta sınav varmış ya aralık ya martta ki için büyük ihtimal martta ki için yazılıcam ehliyete ekipmanı diziyorum şuan para biriktiriyorum tek korkum boy :/

Sana uygun motosiklet Honda msx 125 dir. Binlerce km binersin, Ayakların alışınca yükseltirsin, riske girme.
Bak üyelerde örnekleri var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2015-model-2075-km-de-sifir-gibi-michelin-lastikli-honda-msx-125-355316763/detay
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Sana uygun motosiklet Honda msx 125 dir. Binlerce km binersin, Ayakların alışınca yükseltirsin, riske girme.
Bak üyelerde örnekleri var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2015-model-2075-km-de-sifir-gibi-michelin-lastikli-honda-msx-125-355316763/detay

Çok küçük değil mi ya bu ?
 
Katılım
30 Nis 2015
Mesajlar
8
bajaj Discover 125 ST ile başlayabilirsin 2. el fiyatları 3 bin 3500 civarı. daha sonra pulsar almanı tavsiye ederim boy konusuna gelince benim boy 1.60 pulsar 200ns kullanıyorum.
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
bajaj Discover 125 ST ile başlayabilirsin 2. el fiyatları 3 bin 3500 civarı. daha sonra pulsar almanı tavsiye ederim boy konusuna gelince benim boy 1.60 pulsar 200ns kullanıyorum.

SANA DİYECEĞİM TEK ŞEY ALLAH RAZI OLSUN HARBİ GÜZEL MOTORMUŞ HARBİ LA SÜPERMİŞ UCUZ DA :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

BİDE SIKINTI ÇIKARIYOR MU AYAK YERE DEĞİYOR MU ? PULSAR İÇİN DİYORUM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst