bajaj pulsar ve benim boyum

Katılım
30 Nis 2015
Mesajlar
8
SANA DİYECEĞİM TEK ŞEY ALLAH RAZI OLSUN HARBİ GÜZEL MOTORMUŞ HARBİ LA SÜPERMİŞ UCUZ DA :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

BİDE SIKINTI ÇIKARIYOR MU AYAK YERE DEĞİYOR MU ? PULSAR İÇİN DİYORUM

2016 mayıs ayında sıfır almıştım stop etme ve devir dalgalanma sorunu vardı. yazılım atıldı artık yapmıyor. şuan motor 5 bin km'de başka bir sorun yaşamadım. Tek ayak yere değiyor istabul'un sabah,akşam trafiğinde işe gidiş geliş için kullanıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst