Bajaj Pulsar 200SS testte yakalandı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Bajaj'ın yeni grenajlı modeli Pulsar 200SS Hindistan'da test sırasında görüntülendi. Geçtiğimiz aylarda tanıtımı yapılan Pulsar 400SS modeli ile aynı tasarımda olduğu gözlenen modelin ülkemizde satılan 200NS modeli ile aynı teknik özeliklere sahip olması bekleniyor.



ki22o.jpg


0mc9.jpg



kh1sm.jpg


dug4.jpg


14mto.jpg


v13v.jpg


9ppdj.jpg


hr7ql.jpg
m0xk.jpg


r5ox4.jpg
h42ga.jpg


mlwic.jpg
 

Ekli dosyalar

  • pulsar-200ss-bajaj.jpg
    pulsar-200ss-bajaj.jpg
    116.4 KB · Görüntüleme: 19,642
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
bide tasarımı korumak için boya yapmışlar tam adını bilmiyorum o boyama türünün ama tüm detaylarını resimlemişler adamlar yakaladıklarında valla :D
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şekil şemal o biçim 200Ns modeli ile arasında 2,5 - 3 milyar falan olur diye düşünüyorum
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Sanırım 400 cc lik abisi 400SS tipinde bir şey olacak.;
720x480x2014-Bajaj-Pulsar-400-SS-Front-Right-Quarter-2-720x480.jpg.pagespeed.ic.iMbysQqE_M.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
123
Arkadaş yapılırmı bu şimdi. 200 NS'i aldık fena mı olurdu aynı zamanda türkiyeye giriş yapmış olsaydı. Gider SS alırdık. NS yüksek hızlarda çok fazla rüzgar alıyor SS'in grenaj avantajı bu sorunu ortadan kaldırmış olacak. Sarı renklisi gelirse almadan duramam :)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Bana da bu 400 ss olacak gibi geldi 200cc ye böyle bi makine yapacaklarsa gerçekten böbreğimi satar alırım :sunny:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
400 ss bu makine 200 ns değil :) Seneye Tr'ye gelir muhtemelen fiyatıda 13 15 bin arası olur daha fazla olmaz .
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
400 ss bu makine 200 ns değil :) Seneye Tr'ye gelir muhtemelen fiyatıda 13 15 bin arası olur daha fazla olmaz .

Fotoların altında 200SS yazıyor.Sanırım 400SS ile tasarım olarak ikiz gibi olacaklar ama boyut farkı mutlaka olur bence.Normal bildiğimiz Pulsar 200 NS nin grenajlı hali olacak büyük ihtimal.200 SS in 10.000 TL nin üstünde olacağını sanmam.400 SS sizin söylediğiniz fiyatlara gelir.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
o renk ne öyle motoru tanımasınlar diyemi yapmışlar :D Gaste yapıştıraydınız bari ne bileiym :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Fotoların altında 200SS yazıyor.Sanırım 400SS ile tasarım olarak ikiz gibi olacaklar ama boyut farkı mutlaka olur bence.Normal bildiğimiz Pulsar 200 NS nin grenajlı hali olacak büyük ihtimal.200 SS in 10.000 TL nin üstünde olacağını sanmam.400 SS sizin söylediğiniz fiyatlara gelir.


Egzoz 400 ss ile aynı o yüzden 400 ss dedim 200 ns olmayabilir :)


Birader naptın ya...


Çok pahalı mı geldi fiyat ? :cherry:
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
bende o kasaya 200 cc motor koymazlar diye düşünüyorum 400 cc (büyük ihtimal duke 390 motorlu 44 bg )olursa seneye 26 bg cbr 250 den sonra iyi bir geçiş olacağından hakettiği bir fiyata gelirse alırım gibi geliyor

not lütfen şu gelecek modellere aşırı fiyat yazmayın adamlar okuyor büyük ihtimal ve o fiyata çakıyor gönlünüzde 10000 varsa 7000 verin mesela illa değer biçecekseniz
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Fiyatlar paris.10 bin 15 bin ler havada uçuşuyor.
Doğmamış çocuğa don biçmeyin arkadaşlar...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bu ne deseni böyle aynı inege benzemiş :)

Kutsal motor bilincimi vermeye calışıyor halkına :)

Fiyat vermek istemıyorum aslında hic sevmedigim şey ama örneklendirme yapıcam.

Genelde motorların naked versiyonu ile Grenajları modelleri arasında 1- 2bin liradan fazla oynamaz. Bajajda bin lira fark eder sanırım.
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Test sırasında yakalandığına inanmıyorum. Magazin karakterlerinin gideceği yeri paparazzilere haber verip, istemeden yakalanmış gibi yapmalarına benziyor. Henüz satışa sunulmamış bir modeli trafikte test edecekleri zaman, modelin tanınmaması ve kopyalanmaması için o şekilde kaplama ve boyama yapıyorlar. Teknik özelliklerinde bir fark olmayacaksa, sadece karenaj için 200 ns'nin 1000-1500 TL üzerine satarlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst