Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?

Hiçbir sakıncası olmaz. Daha uzun marş çevirebilir elde rezerve güç daha fazla olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

Marş motoru zorlanma vb olmaz o 8 amperse yine 8 çekecek 9 sa 9.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?

Motor vitesteyken debriyaja da bassanız şanzımanda sürtünme vardır bir miktar, motor 3. viteste iken yokuş aşağı falan debriyajı çekerek hızlanmaya çalışıyorsanız tavsiyem boş vitese alıp motor üstünde ayakta giderken 2. vitese çekmeniz ve aynı anda motora sert şekilde oturmanız(ki arka lastiğe yük binsin ve kilitlenmesin). Youtube'da vidyoları var, altınelbiseliadam'ın da vardı yanlış hatırlamıyorsam.

12v 12 A çıkan hangileri, ne marka modeller merak ettim. Zira bu motorun aküsü ytx9-bs kodlu değil mi? Onlar da 12v 8A ya da 9A olurlar.
Ha, akü yuvasına uyacak 12A'lık akü bulursanız uygun fiyata alın tabii, daha iyi olur, bir sorun çıkmaz.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar selam. Motorum 2017 model. Geçen yazmıştım geçen kış motor 2-3 gün yatınca çalışmıyor. Vurdurup biraz gezince çalışıyor aküden büyük ihtimalle diye.

Motor 3 gündür yatıyordu sabah çalıştırmaya çalıştım. ilk etapta bu benzin pompası sesi geliyor ya vıız diye o geldi. Sonra marş basmadı. Şalteri (kırmızı düğme) açıp kapadım bir kaç kere vıız sesi bir geldi, bir gelmedi. Marş bastı, çalışmadı sonra yine marş bastı. en sonunda böyle böyle deneyerek çalıştırdım. Yeni akü alıcam ama başka bir sorun olma ihtimali var mıdır?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Arkadaşlar selam. Motorum 2017 model. Geçen yazmıştım geçen kış motor 2-3 gün yatınca çalışmıyor. Vurdurup biraz gezince çalışıyor aküden büyük ihtimalle diye.

Motor 3 gündür yatıyordu sabah çalıştırmaya çalıştım. ilk etapta bu benzin pompası sesi geliyor ya vıız diye o geldi. Sonra marş basmadı. Şalteri (kırmızı düğme) açıp kapadım bir kaç kere vıız sesi bir geldi, bir gelmedi. Marş bastı, çalışmadı sonra yine marş bastı. en sonunda böyle böyle deneyerek çalıştırdım. Yeni akü alıcam ama başka bir sorun olma ihtimali var mıdır?

akü sorununu ölçmek kolay. marş basarken 10v altına iniyorsa o akü zaten şaibeli.
3-4 defa kırmızı düğmeyi aç kapa yapıp ondan sonra marşa bas. alıyorsa pompa, regülatör ve yakıt filtresine bakmak lazım.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
akü sorununu ölçmek kolay. marş basarken 10v altına iniyorsa o akü zaten şaibeli.
3-4 defa kırmızı düğmeyi aç kapa yapıp ondan sonra marşa bas. alıyorsa pompa, regülatör ve yakıt filtresine bakmak lazım.

Aküyü elektrikçi bulursam ölçtürücem. 3-4 defa kırmızıya basınca hemen almıyor. Marş basıyor bir yandan gaz veriyorum. Bunu bir kaç defa tekrarlayınca yapıyor. Bu arada havalar güzelken tek marşta alıyor. sorun havalar soğuyunca başlıyor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Aküyü elektrikçi bulursam ölçtürücem. 3-4 defa kırmızıya basınca hemen almıyor. Marş basıyor bir yandan gaz veriyorum. Bunu bir kaç defa tekrarlayınca yapıyor. Bu arada havalar güzelken tek marşta alıyor. sorun havalar soğuyunca başlıyor.

hava sıcak soğuk farkını söylememiştin. supap ayarını hakkıyla yaptır düzelir.
 
Katılım
23 Eyl 2021
Mesajlar
12
Arkadaşlar merhaba, bir sorum daha olacak; arka fren ses yapması normal mi? Voyk voyk voyk diye ses çıkarıyor bazen, geçen bakıma götürdüm yetkili servise, bişey yok normal dedi ama içime sinmiyor, balatalar falan da diri ve sağlam, anlamadım gitti diskte mi sorun var diyeceğim, bakımda usta niye bişey yok dedi bilemedim.

Arkadaşlar merhaba tekrar, şu sese çözüm bulamadım, buradaki bir arkadaşın dediği gibi batata spreyi kullandım, anlık olarak sesi kesiyor ama sonra yine ses yapıyor. Bu ses ilk kalkışta fren yapmadan da geliyor sanırım onu çözemedim henüz, fikri olan var mı? Yavaş hızda fren yapınca olan bir ses, kafayı yiyeceğim. 2020 model 4 bin kmde henüz
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
3 ay önce bayiiden 30 a çıkarmıştım. Satıp dominar aldim. Vay be ülke bitmiş. 20 lik motorlara 40 , 30luk dominara 67 isteniyor..
 
Katılım
14 Eyl 2021
Mesajlar
92
O değil 24.11'de gelecekti notmalde ns00 adamlara yazınca cevap: "Türkiye ye gelecek gemi farklı limana uğradığı için önümüzdeki aya stoklara gelecek"
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
O değil 24.11'de gelecekti notmalde ns00 adamlara yazınca cevap: "Türkiye ye gelecek gemi farklı limana uğradığı için önümüzdeki aya stoklara gelecek"

Lafa bak.
Gemi bu be. Öyle kafasına göre dolmuş gibi istediği duraktamı duruyormuş!
Bu heriflere iyicene gıcık olmaya başladım.
Özürleri kabahatinden büyük...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst