- Katılım
- 7 May 2019
- Mesajlar
- 49
Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.
Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?
Hiçbir sakıncası olmaz. Daha uzun marş çevirebilir elde rezerve güç daha fazla olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------
Marş motoru zorlanma vb olmaz o 8 amperse yine 8 çekecek 9 sa 9.