Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Tam altta solda kalan iki vidalı kapak katalizatörün kapağı ara sıra gevşer zırıltı yapar alyan bir anahtarla sıkmak gerekebiliyor.
 

od_

Katılım
21 Mar 2020
Mesajlar
35
Arkadaşlar merhaba,

Hazır evde bolca vakit varken aklımdaki birkaç şeyi sizlere sormak istedim, cb250r için arkadaşlar depoüstü çanta vs takıyordu, hatta o küçük çantayı artçı yerine takan da vardı, ns200 için böyle bir şey kullanan var mı hiç, tavsiye verebilir mi ?
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
118
Arkadaşlar,

Debriyaj balatalarını yine orjinalini ile servisinde değiştirdikten sonraki durum;
1- Eskiden 6. viteste 7000 devirde 105km/h yapabiliyordum, şimdi ise 6. viteste 7000 devirde 100km/h yapabiliyorum.
2- Yakıt tüketimi daha arttı.
3- 7000/8000 devirlere sanki zorlanarak çıkıyor.

Sorum;
1- Yeni takılan debriyajların birbirine uyum süresi var mı?
2- Yakıt tüketimi ilerleyen sürede azalır mı?

Kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Arkadaşlar,

Debriyaj balatalarını yine orjinalini ile servisinde değiştirdikten sonraki durum;
1- Eskiden 6. viteste 7000 devirde 105km/h yapabiliyordum, şimdi ise 6. viteste 7000 devirde 100km/h yapabiliyorum.
2- Yakıt tüketimi daha arttı.
3- 7000/8000 devirlere sanki zorlanarak çıkıyor.

Sorum;
1- Yeni takılan debriyajların birbirine uyum süresi var mı?
2- Yakıt tüketimi ilerleyen sürede azalır mı?

Kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.

Ben de balatamı kendim değiştirdim hiç böyle bir sorun ile karşılaşmadım. Debriyaj balatasında alışma adında bir süreç yok.

Yetkili servis dışında yapıldı ise;
İlaveten absli model ile abs siz modelin balataları farklı.
Piyasada sahte balatada çok. Kuralkan’dan veya motopit gibi yetkili satıcılarda 200tl den fazla balata. N11 de 80-90 tl ye sözde bajaj kutusunda balata satılıyor.
Abs siz modelin balata yapısı da farklı. Abssiz ise ayrıca konuşalım.

İşlem yetkili serviste yapıldı ise bu şüphelerin olmaması gerek. Tekrar servise götürmek en mantıklısı.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar,

Debriyaj balatalarını yine orjinalini ile servisinde değiştirdikten sonraki durum;
1- Eskiden 6. viteste 7000 devirde 105km/h yapabiliyordum, şimdi ise 6. viteste 7000 devirde 100km/h yapabiliyorum.
2- Yakıt tüketimi daha arttı.
3- 7000/8000 devirlere sanki zorlanarak çıkıyor.

Sorum;
1- Yeni takılan debriyajların birbirine uyum süresi var mı?
2- Yakıt tüketimi ilerleyen sürede azalır mı?

Kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.

Benim bildiğim pulsarlar 7100 devirde 100km hız ile gidiyor siz nasıl daha önce 7000 devirde 105 km hız ile gidiyordunuz ki orda bir yanlışınız olabilir. Yakıt ile ilgili hava filtresi buji buji başları kontrol edin.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar,

Debriyaj balatalarını yine orjinalini ile servisinde değiştirdikten sonraki durum;
1- Eskiden 6. viteste 7000 devirde 105km/h yapabiliyordum, şimdi ise 6. viteste 7000 devirde 100km/h yapabiliyorum.
2- Yakıt tüketimi daha arttı.
...

Sorum;
..
2- Yakıt tüketimi ilerleyen sürede azalır mı?

Pulsar200ns'ler zaten 6.vites 7bin devirde 100km/s yapıyor.

Yakıt tüketiminin artığından bahsetmişsiniz ancak neye göre ne kadar artıştan bahsediyorsunuz birşey belirtmemişsiniz. Ancak bu motorun soğuk kış aylarında yakıt harcaması yaz aylarına göre zaten 0,3-0,5 lt/100km kadar artıyor.
Yani ortalama 7-8bin devir gibi ortalama bir kullanıma göre önceden 3-3,5lt/100km harcıyordu da şimdi 3,5-4 lt/100 km olduysa normaldir, ama 4,5-5lt/100km'ye falan çıktıysa sorun var demektir.
 
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
51
bizim zincir 520 108 miydi ? geçen aralıkta aldığım zincir mahvolmuş 27 ye kadar germişim yine de orta sehpaya değecek neredeyse.. dişli de değiştirmiştim üstelik. :( cz veya choho düşünüyorum önerir misiniz ?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
bizim zincir 520 108 miydi ? geçen aralıkta aldığım zincir mahvolmuş 27 ye kadar germişim yine de orta sehpaya değecek neredeyse.. dişli de değiştirmiştim üstelik. :( cz veya choho düşünüyorum önerir misiniz ?

evet 520 108.

cz iyi diyorlar yorumlar çok iyi,
choho bizzat kullanmadım fakat çin malı. rx3i'nin fabrika zinciridir.
sfr kullandım 5000km dayandı sonra çöp.
rk aldım. 10000 oldu daha germedim bile.
did'de aynı şekilde çok iyi diyorlar. fakat sahtesi çok. 200 tl'ye orijinal did olmaz.
 
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
51
evet 520 108.

cz iyi diyorlar yorumlar çok iyi,
choho bizzat kullanmadım fakat çin malı. rx3i'nin fabrika zinciridir.
sfr kullandım 5000km dayandı sonra çöp.
rk aldım. 10000 oldu daha germedim bile.
did'de aynı şekilde çok iyi diyorlar. fakat sahtesi çok. 200 tl'ye orijinal did olmaz.

teşekkürler. 2019 aralıkta dişli ile birlikte değiştirdiğim zincir de sfr di. ortalama bende 5000 civarı yapmışımdır. did e o kadar para şu an maalesef veremem. dediğim markalardan birini deneyeceğim artık.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
teşekkürler. 2019 aralıkta dişli ile birlikte değiştirdiğim zincir de sfr di. ortalama bende 5000 civarı yapmışımdır. did e o kadar para şu an maalesef veremem. dediğim markalardan birini deneyeceğim artık.

cz ya da rk al hocam o vakit. 500km'de sfr'yi koparan dominar sahibi arkadaşım var. bir an önce kurtul o zincirden.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
27150tl den 25500tl fiyat güncellemesi yapılmış kısa bir süreliğine.
 
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
51
cz ya da rk al hocam o vakit. 500km'de sfr'yi koparan dominar sahibi arkadaşım var. bir an önce kurtul o zincirden.

zinciri aldım ama full mesai yaptığımdan takamamıştım. Bugün içer giderken iş yeri yakınında değişik yüksek bir ses geldi. Yavaş yavaş iş yerine vardım. Mesai için izin aldım zinciri değiştirdim ama ses kesilmedi. Ön dişlinin oradan geliyor ama hava karardığı için bakamadım. Eski zincire gelecek olursak bilyaları kırılmış :cyclopsan

Birde zincirin bağlantı aparatında 4 tane mi oring var 2 tane mi ? hava hafif karanlıktı dikkat edemedim. Önde 2 tane vardı yere düşmüştü onları taktım sonra yerde 1 tane daha buldum ama artık takmıştım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
zinciri aldım ama full mesai yaptığımdan takamamıştım. Bugün içer giderken iş yeri yakınında değişik yüksek bir ses geldi. Yavaş yavaş iş yerine vardım. Mesai için izin aldım zinciri değiştirdim ama ses kesilmedi. Ön dişlinin oradan geliyor ama hava karardığı için bakamadım. Eski zincire gelecek olursak bilyaları kırılmış :cyclopsan

Birde zincirin bağlantı aparatında 4 tane mi oring var 2 tane mi ? hava hafif karanlıktı dikkat edemedim. Önde 2 tane vardı yere düşmüştü onları taktım sonra yerde 1 tane daha buldum ama artık takmıştım.

Pim mekanizmasında iki ayak var, karşılıklı olmak üzere iki ayakta toplam 4 tane oring var.
 
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
51
Pim mekanizmasında iki ayak var, karşılıklı olmak üzere iki ayakta toplam 4 tane oring var.

Evet öleymiş. 1 tanesi düşmüş ama yerine taktım. Ses sorunum ön dişli muhafaza saçından geliyormuş. Hem vidalarından kurtulmuş hem de 2 ye bölünmüş ön dişliye sürtüyormuş. Şimdilik çıkarttım arttım koruma saçı olmadan kullanıyorum.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
...Ses sorunum ön dişli muhafaza saçından geliyormuş. Hem vidalarından kurtulmuş hem de 2 ye bölünmüş ön dişliye sürtüyormuş. Şimdilik çıkarttım arttım koruma saçı olmadan kullanıyorum.

Tavsiye etmem, zincir bollaşınca o koruma sacı olmaz ise zincir motor bloğunu traşlamaya başlıyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471


Motorum satiliktir. 2016 model, 36ooo kmde. Sadece uzun yol yapiyorum. Kusuru arizasi yoktur. 2000 km de bir Yağ bakimlari duzenli yapiliyor.

Fiyat :16000

iletisim:05447897777

Motor Rize dedir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst