Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,461
Motosikleti
D400
aga apache'den sonra çok yakıyormuş gibi geliyor motor hala. basınca çok yakıyor basmayınca az yakıyor.

valla başkan ben 3-3.5 arası yakıyorum, genelde 90 100 civarı kullanıyorum.

eski mondial bakımları yaptırdıgım zaman 2.5-3 yakıyordu en fazla, 100 sabit hızla gidebiliyordum :D
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
95
Motosikletimde vites boştayken 1 e atınca biraz sesli atıyor tak diye geçiyor ama normal şartlarda birşey yok mesela 2 den 1 e atınca felan sıkıntı olmuyor. Sadece boştayken 1 e atınca oluyor yağı değiştireli 1500 kmyi geçti 10/50 motul yağ kullanıldı en son. Acaba yenilenmesimi gerekli ?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,461
Motosikleti
D400
Motosikletimde vites boştayken 1 e atınca biraz sesli atıyor tak diye geçiyor ama normal şartlarda birşey yok mesela 2 den 1 e atınca felan sıkıntı olmuyor. Sadece boştayken 1 e atınca oluyor yağı değiştireli 1500 kmyi geçti 10/50 motul yağ kullanıldı en son. Acaba yenilenmesimi gerekli ?


valla bende de genelde diğerlerine göre biraz daha sesli oluyor. 2 ns200 de bir rs200 de öyle denk geldim.

belki kronik birşeydir bilemedim
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
95
valla bende de genelde diğerlerine göre biraz daha sesli oluyor. 2 ns200 de bir rs200 de öyle denk geldim.

belki kronik birşeydir bilemedim

Yani sıkıntısı yoksa benim için problem değil ama sıkıntıysa kafamı kurcalar :D Onun dışında motosikletten memnunum gayet birde egzozun altında kapak gibi birşey var 1-2 sefer sürttüm orayı sizdede öyle sorun oluyormu ? Veya o kapak gibi şey ne işe yarıyor.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
vallahi kolay gelsin,
ben kılım biraz amortisör sıvıları hidrolikler dahil tüm sıvıları ve tüm sarf malzemelerini değiştiririm.
param yok dersen rutin bakımını yaptır devam.

Bende biraz kılım o konularda :D Bütün sıvıları ve filtreleri değiştiririz. Birde genel bir bakım yaptırıp devam ederiz.
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
95
Arkadaşlar motorumda ön-arka dişli ve zincir değiştireceğim eskidi artık. Sizce ölçüleri kaç olmalı ?
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
95
Orjinal zincir 520 108 bakladan oluşur, arka 40 dişli ön 14 dişli sanırsam.



Muhtemelen ön dişli 14 olması lazım hocam internette çoğunlukla 14 yada 15 görüyorum kuralkanın sitesindede ns200 ün ön dişlisinde 14t var. Arkada ya 40 yada 39 dur.
Bazı sitelerde performans dişli seti var ama onlarda motoru öldürür gibime geldi. Ön dişli fazla büyük 17t arka dişli ise 37t.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Arkadaşlar merhaba. 2020 model pulsarım var fakat aydınlatmasından hiç memnun değilim. Özellikle uzunlardan. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum. Led mi daha faydalı olur? Kullanan var mı? Yardımlarınızı bekliyorum. :)

Teşekkürler.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,461
Motosikleti
D400
Sağlı sollu sis farı taktır, en temizi.

Orjinali ile oynama aletin
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,461
Motosikleti
D400
Üstad o da bir yerde orjinaliyle oynamak değil mi? :) Güzel alternatif varmı peki bir tavsiyen marka olarak? Önceliğim farı değiştirmekti ama buda olabilir tabiki.


orjinal bir parçayı değiştirmek yerine ek parça takıyorsun, orjinalden kastım o :D

ben kısayı kullanıyorum, bunu direk uzuna bağlattım. uzunu actıgımda sis farı da acılıyor otomatik olarak.

markayı hatırlamıyorum, motorun yanına gidince bakıp yazayım.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
orjinal bir parçayı değiştirmek yerine ek parça takıyorsun, orjinalden kastım o :D

ben kısayı kullanıyorum, bunu direk uzuna bağlattım. uzunu actıgımda sis farı da acılıyor otomatik olarak.

markayı hatırlamıyorum, motorun yanına gidince bakıp yazayım.

Sağolasın üstad :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst