- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,464
- Motosikleti
- D400
Arkadaşlar selam, 2020 model 3.000 km de ns 200 aldım, aynalardan omuz görünüyor sadece, nasıl çözeriz bu problemi?
klasik problem.
apache'nin aynı takımını al tak 50 tl'ye. ben cok memnunum
Arkadaşlar selam, 2020 model 3.000 km de ns 200 aldım, aynalardan omuz görünüyor sadece, nasıl çözeriz bu problemi?
klasik problem.
apache'nin aynı takımını al tak 50 tl'ye. ben cok memnunum
aga apache'den sonra çok yakıyormuş gibi geliyor motor hala. basınca çok yakıyor basmayınca az yakıyor.
Arkadaşlar selam, 2020 model 3.000 km de ns 200 aldım, aynalardan omuz görünüyor sadece, nasıl çözeriz bu problemi?
Motosikletimde vites boştayken 1 e atınca biraz sesli atıyor tak diye geçiyor ama normal şartlarda birşey yok mesela 2 den 1 e atınca felan sıkıntı olmuyor. Sadece boştayken 1 e atınca oluyor yağı değiştireli 1500 kmyi geçti 10/50 motul yağ kullanıldı en son. Acaba yenilenmesimi gerekli ?
valla bende de genelde diğerlerine göre biraz daha sesli oluyor. 2 ns200 de bir rs200 de öyle denk geldim.
belki kronik birşeydir bilemedim
vallahi kolay gelsin,
ben kılım biraz amortisör sıvıları hidrolikler dahil tüm sıvıları ve tüm sarf malzemelerini değiştiririm.
param yok dersen rutin bakımını yaptır devam.
Arkadaşlar motorumda ön-arka dişli ve zincir değiştireceğim eskidi artık. Sizce ölçüleri kaç olmalı ?
Orjinal zincir 520 108 bakladan oluşur, arka 40 dişli ön 14 dişli sanırsam.
Orjinal dişliden şaşma derim.
Sağlı sollu sis farı taktır, en temizi.
Orjinali ile oynama aletin
Üstad o da bir yerde orjinaliyle oynamak değil mi?Güzel alternatif varmı peki bir tavsiyen marka olarak? Önceliğim farı değiştirmekti ama buda olabilir tabiki.
orjinal bir parçayı değiştirmek yerine ek parça takıyorsun, orjinalden kastım o
ben kısayı kullanıyorum, bunu direk uzuna bağlattım. uzunu actıgımda sis farı da acılıyor otomatik olarak.
markayı hatırlamıyorum, motorun yanına gidince bakıp yazayım.