Herkese selam, benim motorun stop lambaları frene bastığımda ekstra yanmıyor. Yani frene basinca ekstra fazla yanıyor ya, bende yok. Bu ekstra ampulle mi yanıyor, yoksa var olan ampul, frene basinca daha mi şiddetli yanıyor? Ve stop kısmını sokemedim nedense
Motorda yan çanta kullanan var mı? Hangi marka demir ve çanta ile kullanıyorsunuz?
Herkese selam, benim motorun stop lambaları frene bastığımda ekstra yanmıyor. Yani frene basinca ekstra fazla yanıyor ya, bende yok. Bu ekstra ampulle mi yanıyor, yoksa var olan ampul, frene basinca daha mi şiddetli yanıyor? Ve stop kısmını sokemedim nedense
benim kullandığım yan çanta demiri dominar için yaptırmış olduğum fakat pulsar a uyarlattığım bir demirdir ve bursa da ali cabbar a yaptırdım.
[url=https://hizliresim.com/6C4rOx][url]https://i.hizliresim.com/6C4rOx.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/XfABou][url]https://i.hizliresim.com/XfABou.jpg[/url][/url]
yan çanta olarak bu linktekini kullanıyorum.
https://www.hepsiburada.com/kappa-k22n-yan-canta-takim-pm-HB000004CXLM
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
arka fren ise fren pompasının orda müşür var somunlu onu çevirin düzelecektir.
Selamlar, ön fren sıkınca da yanmıyor.
Arkadaşlar motorumda bir sıkıntı var soğuk havalarda hatta bu zamanlarda diyelim sabahları kontağı çeviriyorum 5-10 sn bekliyorum ondan sonra marş basıyorum ama almıyor 2.de 3. de felan alıyor biraz zorlanıyor nedendir sizce ?
Arkadaşlar motorumda bir sıkıntı var soğuk havalarda hatta bu zamanlarda diyelim sabahları kontağı çeviriyorum 5-10 sn bekliyorum ondan sonra marş basıyorum ama almıyor 2.de 3. de felan alıyor biraz zorlanıyor nedendir sizce ?
Arkadaşlar motorumda bir sıkıntı var soğuk havalarda hatta bu zamanlarda diyelim sabahları kontağı çeviriyorum 5-10 sn bekliyorum ondan sonra marş basıyorum ama almıyor 2.de 3. de felan alıyor biraz zorlanıyor nedendir sizce ?
aküye baktır bi. soğuk hava dediğin için akü dedim belki başka sıkıntı da olabilir.
Bende de 2017 200ns vardı 27bin km kullandım, 15w50(motul 5100) yağ kullandım fakat istanbulda özellikle soğuk havalarda hep 2. marşta çalıştı, aynı kasa 200ns başka bir arkadaşımda vardı onda hiç öyle bir problem olmadı. Bende sorunu akü düşünüp 3.senesi dolan aküyü değiştirdim fakat durum yie soğuk havalarda aynı olmuştu. Motorla yazın kuşadasına gitmiştim, malum sıcak hindistanı aratmadığından hiç marş sorunu yaşamadım. 15w50 yağ soğuk havalara göre yoğun geliyor olabilir mi?
Herkese merhabalar, bir sorum olacak. Piyasada 2016 model olup euro4, abs’li 200ns var mıdır? Motor ararken denk geldim ve her şeyiyle 2017 model gibi gorunmesine (absli, gri motor kapaklı ve boyası şekli şemali öyle) ve sahibinin 2016 model, 10/2016 çıkışlı demesine şaşırdım. Var mıdır böyle bir ihtimal?
Herkese merhabalar, bir sorum olacak. Piyasada 2016 model olup euro4, absli 200ns var mıdır? Motor ararken denk geldim ve her şeyiyle 2017 model gibi gorunmesine (absli, gri motor kapaklı ve boyası şekli şemali öyle) ve sahibinin 2016 model, 10/2016 çıkışlı demesine şaşırdım. Var mıdır böyle bir ihtimal?
2020 model ns 200 lerde stop etme sorunu devam ediyor mu?
Arkadaşlar merhaba. 2014 model 200NS sahibiyim.2015 gibi aldım.Şuan 13 bin km de. Son 2 senedir memlekette garajda yatıyor motor. İşlerin yoğunluğu vs. gidip ilgilenemedim hiç.Foruma bile uzun zamandan sonra bugün giriyorum. Birkaç sorum olacak
Birkaç ay içerisinde gidip motoru alıcam. 2 senedir garajda muhafaza edilen motosiklette nelere dikkat edilmeli.Ayrılırken biraz apar topar çıkmıştım evden,akü falan hep üstünde kaldı geçen bayram gittiğimde aküsü boşalmıştı meselaDepoda çok az benzin de kalmış. Gerçi full bir bakıma sokucam ama yinede muhabbet olsun ,görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde ekstra bir masraf cıkmadığını varsayarak şuanki 15000 bakımı aşağı yukarı ne kadar acaba.
Arkadaşlar merhaba. 2014 model 200NS sahibiyim.2015 gibi aldım.Şuan 13 bin km de. Son 2 senedir memlekette garajda yatıyor motor. İşlerin yoğunluğu vs. gidip ilgilenemedim hiç.Foruma bile uzun zamandan sonra bugün giriyorum. Birkaç sorum olacak
Birkaç ay içerisinde gidip motoru alıcam. 2 senedir garajda muhafaza edilen motosiklette nelere dikkat edilmeli.Ayrılırken biraz apar topar çıkmıştım evden,akü falan hep üstünde kaldı geçen bayram gittiğimde aküsü boşalmıştı meselaDepoda çok az benzin de kalmış. Gerçi full bir bakıma sokucam ama yinede muhabbet olsun ,görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde ekstra bir masraf cıkmadığını varsayarak şuanki 15000 bakımı aşağı yukarı ne kadar acaba.