Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
Herkese selam, benim motorun stop lambaları frene bastığımda ekstra yanmıyor. Yani frene basinca ekstra fazla yanıyor ya, bende yok. Bu ekstra ampulle mi yanıyor, yoksa var olan ampul, frene basinca daha mi şiddetli yanıyor? Ve stop kısmını sokemedim nedense
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Herkese selam, benim motorun stop lambaları frene bastığımda ekstra yanmıyor. Yani frene basinca ekstra fazla yanıyor ya, bende yok. Bu ekstra ampulle mi yanıyor, yoksa var olan ampul, frene basinca daha mi şiddetli yanıyor? Ve stop kısmını sokemedim nedense


fren müşürünü kontrol et başkan,
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Motorda yan çanta kullanan var mı? Hangi marka demir ve çanta ile kullanıyorsunuz?

benim kullandığım yan çanta demiri dominar için yaptırmış olduğum fakat pulsar a uyarlattığım bir demirdir ve bursa da ali cabbar a yaptırdım.

6C4rOx.jpg
[/url][/IMG]

XfABou.jpg
[/url][/IMG]

yan çanta olarak bu linktekini kullanıyorum.

https://www.hepsiburada.com/kappa-k22n-yan-canta-takim-pm-HB000004CXLM

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

Herkese selam, benim motorun stop lambaları frene bastığımda ekstra yanmıyor. Yani frene basinca ekstra fazla yanıyor ya, bende yok. Bu ekstra ampulle mi yanıyor, yoksa var olan ampul, frene basinca daha mi şiddetli yanıyor? Ve stop kısmını sokemedim nedense

arka fren ise fren pompasının orda müşür var somunlu onu çevirin düzelecektir.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
benim kullandığım yan çanta demiri dominar için yaptırmış olduğum fakat pulsar a uyarlattığım bir demirdir ve bursa da ali cabbar a yaptırdım.

[url=https://hizliresim.com/6C4rOx][url]https://i.hizliresim.com/6C4rOx.jpg[/url][/url]

[url=https://hizliresim.com/XfABou][url]https://i.hizliresim.com/XfABou.jpg[/url][/url]

yan çanta olarak bu linktekini kullanıyorum.

https://www.hepsiburada.com/kappa-k22n-yan-canta-takim-pm-HB000004CXLM

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------



arka fren ise fren pompasının orda müşür var somunlu onu çevirin düzelecektir.

Selamlar, ön fren sıkınca da yanmıyor.
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
95
Arkadaşlar motorumda bir sıkıntı var soğuk havalarda hatta bu zamanlarda diyelim sabahları kontağı çeviriyorum 5-10 sn bekliyorum ondan sonra marş basıyorum ama almıyor 2.de 3. de felan alıyor biraz zorlanıyor nedendir sizce ?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arkadaşlar motorumda bir sıkıntı var soğuk havalarda hatta bu zamanlarda diyelim sabahları kontağı çeviriyorum 5-10 sn bekliyorum ondan sonra marş basıyorum ama almıyor 2.de 3. de felan alıyor biraz zorlanıyor nedendir sizce ?

aküye baktır bi. soğuk hava dediğin için akü dedim belki başka sıkıntı da olabilir.
 
Katılım
17 Eki 2020
Mesajlar
12
Arkadaşlar motorumda bir sıkıntı var soğuk havalarda hatta bu zamanlarda diyelim sabahları kontağı çeviriyorum 5-10 sn bekliyorum ondan sonra marş basıyorum ama almıyor 2.de 3. de felan alıyor biraz zorlanıyor nedendir sizce ?

yağın ne durumda kalın yağ mı kullandın
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Arkadaşlar motorumda bir sıkıntı var soğuk havalarda hatta bu zamanlarda diyelim sabahları kontağı çeviriyorum 5-10 sn bekliyorum ondan sonra marş basıyorum ama almıyor 2.de 3. de felan alıyor biraz zorlanıyor nedendir sizce ?

aküye baktır bi. soğuk hava dediğin için akü dedim belki başka sıkıntı da olabilir.

Bende de 2017 200ns vardı 27bin km kullandım, 15w50(motul 5100) yağ kullandım fakat istanbulda özellikle soğuk havalarda hep 2. marşta çalıştı, aynı kasa 200ns başka bir arkadaşımda vardı onda hiç öyle bir problem olmadı. Bende sorunu akü düşünüp 3.senesi dolan aküyü değiştirdim fakat durum yie soğuk havalarda aynı olmuştu. Motorla yazın kuşadasına gitmiştim, malum sıcak hindistanı aratmadığından hiç marş sorunu yaşamadım. 15w50 yağ soğuk havalara göre yoğun geliyor olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Bende de 2017 200ns vardı 27bin km kullandım, 15w50(motul 5100) yağ kullandım fakat istanbulda özellikle soğuk havalarda hep 2. marşta çalıştı, aynı kasa 200ns başka bir arkadaşımda vardı onda hiç öyle bir problem olmadı. Bende sorunu akü düşünüp 3.senesi dolan aküyü değiştirdim fakat durum yie soğuk havalarda aynı olmuştu. Motorla yazın kuşadasına gitmiştim, malum sıcak hindistanı aratmadığından hiç marş sorunu yaşamadım. 15w50 yağ soğuk havalara göre yoğun geliyor olabilir mi?

15 50 zaten yaz mevsimi için. sen yağı değiştir 10-40 koy. uzun vadede sıkıntı yaratır motorda kışın kalın yağ.
 
Katılım
19 Eki 2020
Mesajlar
1
Herkese merhabalar, bir sorum olacak. Piyasada 2016 model olup euro4, abs’li 200ns var mıdır? Motor ararken denk geldim ve her şeyiyle 2017 model gibi gorunmesine (absli, gri motor kapaklı ve boyası şekli şemali öyle) ve sahibinin 2016 model, 10/2016 çıkışlı demesine şaşırdım. Var mıdır böyle bir ihtimal?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Herkese merhabalar, bir sorum olacak. Piyasada 2016 model olup euro4, abs’li 200ns var mıdır? Motor ararken denk geldim ve her şeyiyle 2017 model gibi gorunmesine (absli, gri motor kapaklı ve boyası şekli şemali öyle) ve sahibinin 2016 model, 10/2016 çıkışlı demesine şaşırdım. Var mıdır böyle bir ihtimal?

2017 model harici yok diye biliyorum. change olabilir dikkat edin.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkese merhabalar, bir sorum olacak. Piyasada 2016 model olup euro4, abs’li 200ns var mıdır? Motor ararken denk geldim ve her şeyiyle 2017 model gibi gorunmesine (absli, gri motor kapaklı ve boyası şekli şemali öyle) ve sahibinin 2016 model, 10/2016 çıkışlı demesine şaşırdım. Var mıdır böyle bir ihtimal?

Grenaj değişimi yapmıştır ama ABS li olması enteresan, 2017 den iyibaten eur4 ve ABS li oldu.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Arkadaşlar merhaba. 2014 model 200NS sahibiyim.2015 gibi aldım.Şuan 13 bin km de. Son 2 senedir memlekette garajda yatıyor motor. İşlerin yoğunluğu vs. gidip ilgilenemedim hiç.Foruma bile uzun zamandan sonra bugün giriyorum. Birkaç sorum olacak

Birkaç ay içerisinde gidip motoru alıcam. 2 senedir garajda muhafaza edilen motosiklette nelere dikkat edilmeli.Ayrılırken biraz apar topar çıkmıştım evden,akü falan hep üstünde kaldı geçen bayram gittiğimde aküsü boşalmıştı mesela :p Depoda çok az benzin de kalmış. Gerçi full bir bakıma sokucam ama yinede muhabbet olsun ,görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde ekstra bir masraf cıkmadığını varsayarak şuanki 15000 bakımı aşağı yukarı ne kadar acaba.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Arkadaşlar merhaba. 2014 model 200NS sahibiyim.2015 gibi aldım.Şuan 13 bin km de. Son 2 senedir memlekette garajda yatıyor motor. İşlerin yoğunluğu vs. gidip ilgilenemedim hiç.Foruma bile uzun zamandan sonra bugün giriyorum. Birkaç sorum olacak

Birkaç ay içerisinde gidip motoru alıcam. 2 senedir garajda muhafaza edilen motosiklette nelere dikkat edilmeli.Ayrılırken biraz apar topar çıkmıştım evden,akü falan hep üstünde kaldı geçen bayram gittiğimde aküsü boşalmıştı mesela :p Depoda çok az benzin de kalmış. Gerçi full bir bakıma sokucam ama yinede muhabbet olsun ,görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde ekstra bir masraf cıkmadığını varsayarak şuanki 15000 bakımı aşağı yukarı ne kadar acaba.

vallahi kolay gelsin,
ben kılım biraz amortisör sıvıları hidrolikler dahil tüm sıvıları ve tüm sarf malzemelerini değiştiririm.
param yok dersen rutin bakımını yaptır devam.
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
Arkadaşlar merhaba. 2014 model 200NS sahibiyim.2015 gibi aldım.Şuan 13 bin km de. Son 2 senedir memlekette garajda yatıyor motor. İşlerin yoğunluğu vs. gidip ilgilenemedim hiç.Foruma bile uzun zamandan sonra bugün giriyorum. Birkaç sorum olacak

Birkaç ay içerisinde gidip motoru alıcam. 2 senedir garajda muhafaza edilen motosiklette nelere dikkat edilmeli.Ayrılırken biraz apar topar çıkmıştım evden,akü falan hep üstünde kaldı geçen bayram gittiğimde aküsü boşalmıştı mesela :p Depoda çok az benzin de kalmış. Gerçi full bir bakıma sokucam ama yinede muhabbet olsun ,görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde ekstra bir masraf cıkmadığını varsayarak şuanki 15000 bakımı aşağı yukarı ne kadar acaba.

ilk işim yağını ve yağ filtresini değiştirmek olurdu.
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
42
Arkadaşlar selam, 2020 model 3.000 km de ns 200 aldım, aynalardan omuz görünüyor sadece, nasıl çözeriz bu problemi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst