- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
Arkadaşlar herkese merhaba.
2020 Model Pulsarların fabrika çıkış lastikleri hakkında bilgisi olan var mı? Alındığı gibi değiştirilmeli mi yoksa şans verilmeli mi? Bayi şans ver o kadar da kötü değil dedi fakat internette yazılanlar kafamı karıştırdı. Yardımcı olup fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. İyi forumlar![]()
Değiştirmen de fayda var ama kendi kullanımına göre değerlendir ona göre karar ver ben beğenmedim, Eylül ayında tura çıkacağım o zaman dişli kış lastiği alacağım anlas ın onunla devam edeceğim hem gideceğim yerlerde işime yarayacak.




