Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar herkese merhaba.

2020 Model Pulsarların fabrika çıkış lastikleri hakkında bilgisi olan var mı? Alındığı gibi değiştirilmeli mi yoksa şans verilmeli mi? Bayi şans ver o kadar da kötü değil dedi fakat internette yazılanlar kafamı karıştırdı. Yardımcı olup fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. İyi forumlar :)

Değiştirmen de fayda var ama kendi kullanımına göre değerlendir ona göre karar ver ben beğenmedim, Eylül ayında tura çıkacağım o zaman dişli kış lastiği alacağım anlas ın onunla devam edeceğim hem gideceğim yerlerde işime yarayacak.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Buji , yağ , yağ filtresi , hava filtresi değişecek.

Balatalar da büyük ihtimal değişir dedi.

Bir de ufak tefek yamuk yerler var onları düzeltip debriaj ayarı yapacak , genel tüm kontrolleri yapacak (kavrama noktası en sonda neredeyse)


Normalde tüm parçaları kendim alacaktım, ancak covid nedeniyle online alışveriş yapmıyorum. 2 kere yaptım, binbir şeyle ugrastım elime geçene kadar.

Pulsarın üst buji nasıl bilmiyorum ama Dominarın depo sökülmeden bujisi sökülmüyor.Buji,balata ve filitreleri dışarıdan almadım.Hepsi servisde mevcuttu.Alanya servisinin fiyatları makul.Diğer yerlerde öyledir umarım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Pulsarın üst buji nasıl bilmiyorum ama Dominarın depo sökülmeden bujisi sökülmüyor.Buji,balata ve filitreleri dışarıdan almadım.Hepsi servisde mevcuttu.Alanya servisinin fiyatları makul.Diğer yerlerde öyledir umarım.


Bakımı yaptırdım, depoyu sökmesi gerekti.

250 civarı malzeme parası 150 civarı işcilik alıyorlar düz hesaplar isem.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Değiştirmen de fayda var ama kendi kullanımına göre değerlendir ona göre karar ver ben beğenmedim, Eylül ayında tura çıkacağım o zaman dişli kış lastiği alacağım anlas ın onunla devam edeceğim hem gideceğim yerlerde işime yarayacak.

Cevap ve tavsiyen için teşekkür ederim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Peki demir takmadan yan canta kullanan var mı?

Körüklü mü ne diyorlar sanırım.

Artcıyıda engellememesi lazım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Peki demir takmadan yan canta kullanan var mı?

Körüklü mü ne diyorlar sanırım.

Artcıyıda engellememesi lazım.

Demir takmadan çantayı öyle bir bağlamanız gerekli ki yolda sağa sola sallanıp tekere değmesin yoksa kendinize zarar verirsiniz, takmadan kullanan var ama ben önermiyorum öncelik güvenlik benim için.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119

Zahmet olmazsa motorda ki duruşu ve bağlantı noktasının bir resmini paylaşabilir misin? ona göre ben de sipariş geçeyim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Ufak bir ekleme yapmak istiyorum, ayna bağlantılı olarak gayet güzel ancak biliyorsunuz ki ayna bağlantılı olunca bize cok yakın oluyor. bakmak genel olarak ayna baglantılı ürünlerde o acıdan rahatsız edici.

pazar günü tur camı demirine kelepçelemeyi planlıyorum, direk göstergenin üstü ile turcamı arasına bakış acıma yerleştireceğim.

İki halinin de fotosunu yuklerım pazar günü.
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
8
Abilerim merhaba sizlerden birkaç konuda yardım almak istiyorum Pulsar 200 ns arıyorum ve Konya'da bir tane buldum 2016 model 15.500km'de motor ile ilgili içime sinmeyen tek şey bakımlarının yetkili servis tarafından değil de sanayide bir motorcu tarafından yapılmış olması.
Yetkili servisi ile görüştüm 50₺ ücretle bakarız motora dediler ama merak ettiğim şey şu servis bana motorun değişen parçasını yada arıza çıkarma imkanı olan parçalarını listeleyip söyleyebilir mi? Bakımları yetkili servisinde yapılmamış sonuçta adamlarda kaydı yok. Yazılıma bağlanıp arızalarını görme imkanları varmı acaba bu motorlarda? Kusura bakmayın ikinci motosikletim olacak biraz bilgisizim ilki Mondial MCT idi ve pulsar ile uzaktan yakından alakası yoktu. Götüreceğim bir ustam da yok yetkili servise götürdüğümde alabilirsin derlerse içim rahat bir şekilde alabilir miyim sizce.15.000 bakımı ağır bakım diye bir mesaj okudum forumda o bakımda nelerin değişmiş olması gerekir? motora bakarken bana verebileceğiniz tavsiyeler nelerdir ilgilendiğiniz için şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Abilerim merhaba sizlerden birkaç konuda yardım almak istiyorum Pulsar 200 ns arıyorum ve Konya'da bir tane buldum 2016 model 15.500km'de motor ile ilgili içime sinmeyen tek şey bakımlarının yetkili servis tarafından değil de sanayide bir motorcu tarafından yapılmış olması.
Yetkili servisi ile görüştüm 50₺ ücretle bakarız motora dediler ama merak ettiğim şey şu servis bana motorun değişen parçasını yada arıza çıkarma imkanı olan parçalarını listeleyip söyleyebilir mi? Bakımları yetkili servisinde yapılmamış sonuçta adamlarda kaydı yok. Yazılıma bağlanıp arızalarını görme imkanları varmı acaba bu motorlarda? Kusura bakmayın ikinci motosikletim olacak biraz bilgisizim ilki Mondial MCT idi ve pulsar ile uzaktan yakından alakası yoktu. Götüreceğim bir ustam da yok yetkili servise götürdüğümde alabilirsin derlerse içim rahat bir şekilde alabilir miyim sizce.15.000 bakımı ağır bakım diye bir mesaj okudum forumda o bakımda nelerin değişmiş olması gerekir? motora bakarken bana verebileceğiniz tavsiyeler nelerdir ilgilendiğiniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

Servis olarak Mustafa Çiftçioğlu var doğru hatırlıyorsam tabi iyi bir servistir, serviste cihaza bağlayarak gerçek km sini öğrenebilirsiniz ama hangi parça değişmiş onu bilemez o kısmı satıcı ile alakalı varsa düşme kalkmadan dolayı sürtme onları söyler çalışmasında gidişinde sorun varsa söyler, götüreceğiniz yer işinde iyi ise sıkıntısı varsa zaten söyler, bakım için Pulsar 200ns kullanma kılavuzu diye arama yapın PDF dosyasını indirip değişmesi gereken parçaları öğrenebilirsiniz.
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
8
Servis olarak Mustafa Çiftçioğlu var doğru hatırlıyorsam tabi iyi bir servistir, serviste cihaza bağlayarak gerçek km sini öğrenebilirsiniz ama hangi parça değişmiş onu bilemez o kısmı satıcı ile alakalı varsa düşme kalkmadan dolayı sürtme onları söyler çalışmasında gidişinde sorun varsa söyler, götüreceğiniz yer işinde iyi ise sıkıntısı varsa zaten söyler, bakım için Pulsar 200ns kullanma kılavuzu diye arama yapın PDF dosyasını indirip değişmesi gereken parçaları öğrenebilirsiniz.

Hocam çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Mustafa Çiftçioğlu konya bajaj yetkili servisinin yetkilisiymiş az önce ismini aratınca buldum bende zaten bulduğum motoru güzel iş motora götürecektim çok güzel bir tesadüf oldu. Rahatsızlık vermek istemem fakat son bir sorum olacak bakacağım motor 15.500 km de şu an ve 15.000 bakımı yapıldı mı bilmiyorum sahibi baharda yaptırmıştık o zamandan bu yana 2-3 kez binildi sadece dedi net birşey söylemedi yetkili servise götürdüğümde yaptıkları kontrollerde 15.000 bakımının yapılıp yapılmadığını anlayabilirler mi?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bu sekilde montajladım, gayet kullanıslı ve rahat.

tabi yer itibari ile dikey olmuyor ne yazık ki.









 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hocam çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Mustafa Çiftçioğlu konya bajaj yetkili servisinin yetkilisiymiş az önce ismini aratınca buldum bende zaten bulduğum motoru güzel iş motora götürecektim çok güzel bir tesadüf oldu. Rahatsızlık vermek istemem fakat son bir sorum olacak bakacağım motor 15.500 km de şu an ve 15.000 bakımı yapıldı mı bilmiyorum sahibi baharda yaptırmıştık o zamandan bu yana 2-3 kez binildi sadece dedi net birşey söylemedi yetkili servise götürdüğümde yaptıkları kontrollerde 15.000 bakımının yapılıp yapılmadığını anlayabilirler mi?

Sisteme işlenmeyen hiçbir bakım görülmez zaten siz dediniz sahibi kendisi bakımlarını yapmış diye burda satıcının size verdiği güven önemli gerçekte yaptı ise yoksa gösterip sıkıntı yoksa bakımını yaptırıp yolunuza devam edeceksiniz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Abilerim merhaba sizlerden birkaç konuda yardım almak istiyorum Pulsar 200 ns arıyorum ve Konya'da bir tane buldum 2016 model 15.500km'de motor ile ilgili içime sinmeyen tek şey bakımlarının yetkili servis tarafından değil de sanayide bir motorcu tarafından yapılmış olması.
Yetkili servisi ile görüştüm 50₺ ücretle bakarız motora dediler ama merak ettiğim şey şu servis bana motorun değişen parçasını yada arıza çıkarma imkanı olan parçalarını listeleyip söyleyebilir mi? Bakımları yetkili servisinde yapılmamış sonuçta adamlarda kaydı yok. Yazılıma bağlanıp arızalarını görme imkanları varmı acaba bu motorlarda? Kusura bakmayın ikinci motosikletim olacak biraz bilgisizim ilki Mondial MCT idi ve pulsar ile uzaktan yakından alakası yoktu. Götüreceğim bir ustam da yok yetkili servise götürdüğümde alabilirsin derlerse içim rahat bir şekilde alabilir miyim sizce.15.000 bakımı ağır bakım diye bir mesaj okudum forumda o bakımda nelerin değişmiş olması gerekir? motora bakarken bana verebileceğiniz tavsiyeler nelerdir ilgilendiğiniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

valla hocam satıcı profilini de merak ettim.

Pulsar bakımları zaten 200 tl, yani 50 tl az olsun diye ustaya yaptırıyor ise muhtemel motorun da anasını ağlatmıştır.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Benim yakışıklıyı sattım arkadşalar :D Alıcı arkadaşımın arkadaşı çıktı. Üstüne birde dönerken kaza yaptık ben artçıydım. Komedi bi gün oldu:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst