- Katılım
- 4 Tem 2009
- Mesajlar
- 311
Çok güzel bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık. Ne kadar zamandır kullanıyorsunuz bu şekilde? Hiç yaptımı tekrar merak ettim.
Teşekkürler,
Bu şekilde kullanali 2 haftayı biraz geçti.
Yaptığım her uygulamayı hemen yüklemiyorum, biraz teste sokuyorum sıkıntı yoksa çektiğim videoyu derleyip yüklüyorum. (Sonradan kimsenin hakkına girmek istemem çünkü).
Diğer sorunuza gelirsek, resetleme olayini bir daha hiç tekrarlamadı çok şükür.
Son düzenleme: