Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Çok güzel bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık. Ne kadar zamandır kullanıyorsunuz bu şekilde? Hiç yaptımı tekrar merak ettim.

Teşekkürler,

Bu şekilde kullanali 2 haftayı biraz geçti.
Yaptığım her uygulamayı hemen yüklemiyorum, biraz teste sokuyorum sıkıntı yoksa çektiğim videoyu derleyip yüklüyorum. (Sonradan kimsenin hakkına girmek istemem çünkü).

Diğer sorunuza gelirsek, resetleme olayini bir daha hiç tekrarlamadı çok şükür.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Teşekkürler,

Bu şekilde kullanali 2 haftayı biraz geçti.
Yaptığım her uygulamayı hemen yüklemiyorum, biraz teste sokuyorum sıkıntı yoksa çektiğim videoyu derleyip yüklüyorum. (Sonradan kimsenin hakkına girmek istemem çünkü).

Diğer sorunuza gelirsek, resetleme olayini bir daha hiç tekrarlamadı çok şükür.
Videolarınızı keyifle izledim emeğinize sağlık. 4lü flaşörde yapmışınız sanırım. Cep telefonunu taktığınız aparatıda çok beğendim. Sanırım şarj içinde bir uygulamanız var ama göremedim. Navigasyon falanda hoş olmuş. Onlarıda tanıtan bir video güzel olur. Siz bu hızla giderseniz titreşimede bir çare bulursunuz gibi😊.
 
Katılım
18 Ocak 2019
Mesajlar
9
Merhaba, ben Bursa Görükle'de yaşıyorum. motoru test için sordum bayide yokmuş. acaba varsa Görükle'de biri hem memnun mu motordan biraz sohbet etmek isterim, hem de bir test etmek istiyorum
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,656
Selam arkadaşlar Bir sorum olacak ?

Pulsarım uzun zamandır garajda yatıyor aküsü bitmesin diye ara ara calıstırıyorum. Bugün fark ettim eksoz tahliye kısmından aşırı derece de su damlıyor motor rolantide calışırken. Parmağımla suya dokundum yağ ya da antifiriz kokusu yok bildiğin sadece su yalnız yoğun damlıyor, radyatör su seviyesine de baktım orta sehpada max çok üzerinde antifiriz var.

Tahminim motor rolantide çalıştığı için egsoz agzından çıkması gereken miktar basınç düşüklüğünden egzos manifoldunda birikiyor ve bu yüzden tahliye deliğinden hızlı akıyor.

Biliyorum bir problem yok ama yinede pulsardan tecrübeli arkadaşların fikrini almak istiyorum
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Selam arkadaşlar Bir sorum olacak ?

Pulsarım uzun zamandır garajda yatıyor aküsü bitmesin diye ara ara calıstırıyorum. Bugün fark ettim eksoz tahliye kısmından aşırı derece de su damlıyor motor rolantide calışırken. Parmağımla suya dokundum yağ ya da antifiriz kokusu yok bildiğin sadece su yalnız yoğun damlıyor, radyatör su seviyesine de baktım orta sehpada max çok üzerinde antifiriz var.

Tahminim motor rolantide çalıştığı için egsoz agzından çıkması gereken miktar basınç düşüklüğünden egzos manifoldunda birikiyor ve bu yüzden tahliye deliğinden hızlı akıyor.

Biliyorum bir problem yok ama yinede pulsardan tecrübeli arkadaşların fikrini almak istiyorum


katalitik konvertör işini düzgün yerine getiriyor, sorun yok. egzoz gazlarını ayrıştirinca çıkan gazlardan biride su buharıdır, motor ısınana kadar buhar yoğuşup damlacık haline gelir.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Teşekkürler,

Bu şekilde kullanali 2 haftayı biraz geçti.
Yaptığım her uygulamayı hemen yüklemiyorum, biraz teste sokuyorum sıkıntı yoksa çektiğim videoyu derleyip yüklüyorum. (Sonradan kimsenin hakkına girmek istemem çünkü).

Diğer sorunuza gelirsek, resetleme olayini bir daha hiç tekrarlamadı çok şükür.

Merhabalar hocam. Led uygulama yaptığın video çok güzel, şemasıyla falan tam aradığım video. Ellerine sağlık. Forumda olduğunu öğrendiğimde iyi oldu, kafama birşey takılırsa sorarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

Merhaba, ben Bursa Görükle'de yaşıyorum. motoru test için sordum bayide yokmuş. acaba varsa Görükle'de biri hem memnun mu motordan biraz sohbet etmek isterim, hem de bir test etmek istiyorum

Selamlar hocam. Bende 5 sene kaldım görüklede şuan ankaradayım 22 martta çanakkale sürüşüne katılacağım bir gün önceden yola çıkacağım müsait olursan bir çayıni içerim.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
5
Arkadaşlar 1 haftadır kafayı yicem 2014 model ns200 var bende sinyaller çalışmıyor 3 usta baktı flaşörünü bulamadı sol granajın altındaki far ünitesi kafaya baktılar bulamadılar bilgisi olan varmı birde arıza lambası yandı ustalar bakarken oda sönmüyor iyice soğudum bu motordan servis desen sadece arıza söndürmek için 100 tl diyolar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar 1 haftadır kafayı yicem 2014 model ns200 var bende sinyaller çalışmıyor 3 usta baktı flaşörünü bulamadı sol granajın altındaki far ünitesi kafaya baktılar bulamadılar bilgisi olan varmı birde arıza lambası yandı ustalar bakarken oda sönmüyor iyice soğudum bu motordan servis desen sadece arıza söndürmek için 100 tl diyolar:)

arıza lambası söndürmeye arıza bulunup düzeltilmedikçe 100tl para verilmez. Ustalar bir şeyleri söküp motoru çalıştırmışlarsa arıza lambası yanabilir, söktükleri şeyi taktılarsa ve motorda başka bir arıza yoksa motoru 35km kadar sürdüğünüzde arıza lambası kendiliğinden sönceketir, boşuna para vermeyin. Arıza lambasının kısa+uzun yanıp sönme sayısına göre arızanın nerede olduğu anlaşılabilir. Flaşör için servis kitapçığına bakmak gerek. ya da face grubunda aratırsanız bulabilirsiniz sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
5
arıza lambası söndürmeye arıza bulunup düzeltilmedikçe 100tl para verilmez. Ustalar bir şeyleri söküp motoru çalıştırmışlarsa arıza lambası yanabilir, söktükleri şeyi taktılarsa ve motorda başka bir arıza yoksa motoru 35km kadar sürdüğünüzde arıza lambası kendiliğinden sönceketir, boşuna para vermeyin. Arıza lambasının kısa+uzun yanıp sönme sayısına göre arızanın nerede olduğu anlaşılabilir. Flaşör için servis kitapçığına bakmak gerek. ya da face grubunda aratırsanız bulabilirsiniz sanırım.

Arıza lambası direk sürekli yanıyor dediğiniz gibi çalışırken role çıkarıp taktılar muhtemelen ondan yandı sönecek ozaman ama bu sinyal flaşörünü nereye gizledilerse bizi perişan ettiler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar 1 haftadır kafayı yicem 2014 model ns200 var bende sinyaller çalışmıyor 3 usta baktı flaşörünü bulamadı sol granajın altındaki far ünitesi kafaya baktılar bulamadılar bilgisi olan varmı birde arıza lambası yandı ustalar bakarken oda sönmüyor iyice soğudum bu motordan servis desen sadece arıza söndürmek için 100 tl diyolar:)

Sinyal flaşörü far kontrol ünitesine bağlı onu kontrol edin, sabit yanıyorsa Air idle hatası veriyordur arkadaşın dediği gibi o km yi yapın söner. Flaşör sağ yan grenaj altında olması lazım diye hatırlıyorum, yanlışta hatırlıyor olabilirim, far ünitesi diye Google de arayın şekline göre nerde olduğunu daha kolay bulursunuz.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
5
Sinyal flaşörü far kontrol ünitesine bağlı onu kontrol edin, sabit yanıyorsa Air idle hatası veriyordur arkadaşın dediği gibi o km yi yapın söner. Flaşör sağ yan grenaj altında olması lazım diye hatırlıyorum, yanlışta hatırlıyor olabilirim, far ünitesi diye Google de arayın şekline göre nerde olduğunu daha kolay bulursunuz.

Tahmin etmiştim far ünitesini komple almak zorunda bırakacak ozaman sol granajın altında

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Kafamı karıştıran şu googlede aratrığımda bubulamadım nerde olduğunu far konrol ünitesi sağlam farlar yanıyor ama sinyaller yanmıyor tek ünitede bunu toplamaları çok saçma benim bildiğim sinyal flaşörü ayrı olur ve ufacıcık flaşör 110 tl diyolar :/
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Tahmin etmiştim far ünitesini komple almak zorunda bırakacak ozaman sol granajın altında

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Kafamı karıştıran şu googlede aratrığımda bubulamadım nerde olduğunu far konrol ünitesi sağlam farlar yanıyor ama sinyaller yanmıyor tek ünitede bunu toplamaları çok saçma benim bildiğim sinyal flaşörü ayrı olur ve ufacıcık flaşör 110 tl diyolar :/

Sinyaller hiç mi yanmıyor ön arka veya ön yanıyor arka sağ veya sol mu yanmıyor, komple yanmıyorsa gitmiştir, ön veya arka sağ sol sinyalin ön yanıyor arka yanmıyorsa sinyal verdiğinde hızlı yanıp söner ekranda buda sinyalde kopukluk veya hata var anlamını taşıyor, mesela ön far kısalar gitti ekranda uzunlar yanık kalır arıza bildirimi yapar.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
5
Sinyaller hiç mi yanmıyor ön arka veya ön yanıyor arka sağ veya sol mu yanmıyor, komple yanmıyorsa gitmiştir, ön veya arka sağ sol sinyalin ön yanıyor arka yanmıyorsa sinyal verdiğinde hızlı yanıp söner ekranda buda sinyalde kopukluk veya hata var anlamını taşıyor, mesela ön far kısalar gitti ekranda uzunlar yanık kalır arıza bildirimi yapar.

Hiç biri yanmıyor malesef :/
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Merhabalar,

Bu videom da Pulsar 200NS 'lerde kronik sorun olan soğuk havalarda gösterge ve saat resetleme sorununu pratik ve uyguna nasıl çözebileceğimizi tüm detaylarıyla anlatmaktayım.


Uygulamaya Ait Video: https://youtu.be/4UsOqrYgrRs


* Aynı uygulamayı daha önce hazır soketlerle tesisata zarar vermeden yapmıştım ve videonun linki ise: https://youtu.be/FC8kcyimGpM
ve forum linki ise: http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/195863-pulsar-200ns-gosterge-resetleme-sorununun-cozumu-tum-detaylariyla-video%27lu.html


Motosiklettin tesisatına uyguldığım ürün şeması video'nun 07:19 bölümünde görülmektedir.


Kullandığım ürünlere ait link:
1N5404 için: http://s.click.aliexpress.com/e/bs1wOYbr
4700uF 25V için: http://s.click.aliexpress.com/e/c0yBUQrX

* Kondansatör ve diyotları elektronik komponent satan dükkanlardan uyguna rahatlıkla tedarik edebilirsiniz.


Bilgilendirme: Bu uygulamanın motosiklet üzerindeki elektronik ünitelere hiçbir zararı yoktur. Testi yapılmıştır.

Saygılarımla, iyi seyirler.


Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?list=PLG_oGVWGe0lAToT4pOnFeer8wv3WJRxOg
 
Katılım
27 Şub 2019
Mesajlar
18
hayırlı aksamlar motor almayı düşünüyorum ilk motorum olucak ve gözüme 200 ns ler çarptı fakat ilanlarda 2017 modellerın 10 km gelmeden satılmaya çalışıldığını görüyorum kronik sıkıntıları olan bi makıne ama 2017 lerde faklı bir sıkıntımı var bilgisi olan birisi yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
10000km'ye gelmeden millet kendini Valentino Rossi sanmaya başladığı için hemen daha büyük motosikletlere geçmeye çalışıyorlar. Sonra ilk virajda patlıyorlar.
 
Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
4
Herkese selamlar dün bir 200ns alarak aranıza katıldım. Motorumda 2. Ve 5. Vites dişlilerinde uğuldama var usta herhangi bir tekleme vitesten atma gibi sorun olmadığını sorun oluştuğunda değiştirmemin yeterli olacağını söyledi ancak pimpirikli bir sürücüyüm. Bu şekilde sadece uğuldama varken motoru sürmeye devam etmem herhangi bir sorun yaşatır mı sizlere danışmak istedim şimdiden çok teşekkürler herkese.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
motorun hayırlı olsun.

kaç model, garantisi varmı. garantisi varsa garanti bitmeden önce yaptır. gittiğin usta yetkili servistemi, özel servismi. motor hakkında tecrübesi ne seviyede. piyasada yetkili serviste bile düzgün usta yokken özel serviste bisikletçiden bozma adamlar iş yapabiliyor. ilerleyen durumda sorun yaşatırmı kimse garanti veremezken neye dayanarak şimdilik kullan diyebiliyor. hangi şehirdesin, alternatifin varsa başka yerede göster. iki teker üstündesin sonuçta, uğultu ile başlayıp içerde bişeylerin kırılıp, dişlilerin sıkışıp tekeri kitlemeyeceği, kazaya sebebiyet veremeyeceğinin garantisi yok. işini şansa bırakma bence.
 
Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
4
motorun hayırlı olsun.

kaç model, garantisi varmı. garantisi varsa garanti bitmeden önce yaptır. gittiğin usta yetkili servistemi, özel servismi. motor hakkında tecrübesi ne seviyede. piyasada yetkili serviste bile düzgün usta yokken özel serviste bisikletçiden bozma adamlar iş yapabiliyor. ilerleyen durumda sorun yaşatırmı kimse garanti veremezken neye dayanarak şimdilik kullan diyebiliyor. hangi şehirdesin, alternatifin varsa başka yerede göster. iki teker üstündesin sonuçta, uğultu ile başlayıp içerde bişeylerin kırılıp, dişlilerin sıkışıp tekeri kitlemeyeceği, kazaya sebebiyet veremeyeceğinin garantisi yok. işini şansa bırakma bence.

Çok teşekkürler. Motorum 38bindr 2016 model İstanbul’da yetkili servis olan kayalar motorda ekspertiz yaptırdım. servis hakkında çok öneride bulunuldu ondan gittim. Usta bu işlemin 1.5bin tl olduğunu söyledi ve şuanki durumda bu işlemin çok gerekli olmadığını söyledi daha önce 2. Vites dişlisi değiştiği için biri yeni diğeri eski bu uğuldama ondan da olabilir dedi. Herhangi bir ilerleme olursa gelmemi o zaman yapılmasını söyledi. Motorun 2 bin km içinde bakımı yapılacak o zaman tekrar kontrol ederiz dedi. Sizlerinde fikrini almak istedim.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Motorun ekspertizinde bu ses vardı ve kabul ederek aldıysan bence hata etmişsin. ben olsam almazdım.
zaten bir kere dişli değişimi için motor sökülmüş, bidaha bidaha sök-tak hoş olmayacaktır. zaten dişli değişip bu sefer başka viteste ses oluşmuşsa yapılan işlem eksik ve başarısızdır.
işlem garantiden yapılmışşa ve önceki sahibi teslim aldığındada senin şu anki şikayetlerin mevcut olduğu halde teslim almışsa önceki sahibin yanlış yapmıştır. eski sahibine tamir işleminden sonrada sesin gelip gelmediğini sor, eğer geliyorsa bajaj ile iletişime geçip konuyu bildir, muhtemelen olumsuz yanıt alacak olsanda belki müşteri memnuniyeti adına destek olabilirler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst