Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar , 1000km yakındır ybr125 esd kullanıyorum . Şu an yapmıyorum fakat ileride hafta 1 gün 150 km yol yapıcam ve kamyon tır sollamada yetersiz kalıcak büyük ihtimalle , tnt250 düşünüyordum fakat bu gün test ettim biraz ağır bi makina .
motorumu 3600 tl ye almıştım ilandaki motorla üzerine 4750 tl vererek takas etsem mantıklı olur mu ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-tr-de-tek-satilik-200-ns-470101347/detay

(NOT: satıcı motosikletin bakım zamanını geldiğini beraber yetkili servisine gidip bakımını benim gözlerim önünde yaptıracağını belirtti)
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Merhaba arkadaşlar , 1000km yakındır ybr125 esd kullanıyorum . Şu an yapmıyorum fakat ileride hafta 1 gün 150 km yol yapıcam ve kamyon tır sollamada yetersiz kalıcak büyük ihtimalle , tnt250 düşünüyordum fakat bu gün test ettim biraz ağır bi makina .
motorumu 3600 tl ye almıştım ilandaki motorla üzerine 4750 tl vererek takas etsem mantıklı olur mu ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-tr-de-tek-satilik-200-ns-470101347/detay

(NOT: satıcı motosikletin bakım zamanını geldiğini beraber yetkili servisine gidip bakımını benim gözlerim önünde yaptıracağını belirtti)

Anlam veremediğim şu benim motorda da cam+arka çanta var, üstelik 2016 model ve 17,700 km de. ben 8500'e satamam diye düşünüyordum, 8900 çok yüksek fiyat gibi geldi bana.. Tamam ekstraları var ama 3 yaşnda motor neredeyse. Ya da ben kendi motorumu 9500 e satarım bu mantıkla, bu da demek oluyor ki geçen sene aldığım fiyatın 1000 tl üzerinde satabilirim :thumleft:... ilginç bir piyasa söz konusu:sunny:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bugün benim 2015 pulsar 200ns'i 10 bin bakımına götürdüm ve 195 tl verdim. Yağ olarak motul koydurdum yine ve motor çok güzel oldu. Vitesler şıkır şıkır. Motor rahatlamış. Satıp abs'li bir model düşünüyordum ama şu son %20 uzak doğu vergisinden sonra hayal olduğu için binmeye devam edicem ve olur da müşteri çıkarsa şahin falan gibi bir şey alıp motoru bırakıcam.insanda heves meves bırakmadılar valla. Şu güzelim ülkede ağız tadıyla bir şey yapmak haram resmen.

Valla abicim bu nedir ya bakım artık tuzlu özel serviste yaptırmakta fayda var abartmıyorum bir tanıdığımızın renault megane aracını bakım işlerinden anlamadığı için dolapderede ustama gittim aldığım parçalar hava filtresi orjinal 30 tl, yağ filtresi orjinal 15 tl, polen filtresi orjinal 45 tl, 5 lt 5-30 elf yağ 90 tl 180 lira + 50 tl işçilik ödedim 230 lira garanti bitsede yetkili servis düşünüyordum ama sanırım dışarıda halledicem araba fiyatına bakımmı olur ağa
 
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar. Yakın zamanda ilk motorumu sattım ve yeni bir tane almayı düşünüyorum. Bajaj pulsar 200ns'in hayli revaçta olduğunu ve kullananların da genel olarak mutlu olduğunu gördüm. Görüntü ve hız olarak istediklerimi karşılıyor bu nedenle yakın zamanda almayı planlıyorum. Ben Ankara'da yaşıyorum ve en büyük korkum kışın sabah kalktığımda motorumu soğuktan çalıştıramamak. Böyle bir sorunla karşılaşan var mı? Onun haricinde senede 4-5 kere 500-600km'lik yollar yapacağım. Bu yollarda beni üzer mi? Yardımlarınız için şimdiden sağolun, iyi forumlar.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Merhaba arkadaşlar. Yakın zamanda ilk motorumu sattım ve yeni bir tane almayı düşünüyorum. Bajaj pulsar 200ns'in hayli revaçta olduğunu ve kullananların da genel olarak mutlu olduğunu gördüm. Görüntü ve hız olarak istediklerimi karşılıyor bu nedenle yakın zamanda almayı planlıyorum. Ben Ankara'da yaşıyorum ve en büyük korkum kışın sabah kalktığımda motorumu soğuktan çalıştıramamak. Böyle bir sorunla karşılaşan var mı? Onun haricinde senede 4-5 kere 500-600km'lik yollar yapacağım. Bu yollarda beni üzer mi? Yardımlarınız için şimdiden sağolun, iyi forumlar.

Merhaba,

Öncelikle yeni alacağın pulsar şimdiden hayırlı olsun :) ben 1,5 yıldır kullanıyorum her gün, kışın da toplam 1 ay binmemiştim o da soğuk veya karlı günlerde onun dışında hep biniyorum motora yağmur çamur fark etmeden :thumleft: her çalıştırdığımda tek marşla aldı motor bugüne kadar kışın da yazın da hiç ikiletmedi. Ama hava soğuduğunda ekran bazen geç geliyor kontağı açtığımda ki soğuktan oluyor. Beni üzmedi kışın motor. Bunun dışında bu yaz 5-6 kere 350 km git gel yol yaptım hiç zorlanmadı, sadece seleyi biraz yumuşatmak yeterli olacaktır ki kendi selesiyle de aman aman yormuyor beni.
 
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
7
gokertutas cevabın için çok teşekkürler ne kadar içimi rahatlattığını bilemezsin :D. Ekran gelmemesi sorun değil önceki motorumun göstergesi bozuldu 7-8 ay kullandım öyle, yani ekran hiç gelmese de umursamam :D. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
gokertutas cevabın için çok teşekkürler ne kadar içimi rahatlattığını bilemezsin :D. Ekran gelmemesi sorun değil önceki motorumun göstergesi bozuldu 7-8 ay kullandım öyle, yani ekran hiç gelmese de umursamam :D. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

Bu dediklerim benim motorum için geçerli sonra kışın ortasında motorum niye çalışmıyor diye bana sitem etme :D :cat:

Not: Bu sene Şubatta İstanbuldaki meşhur kar yağışından 4-5 gün sonra yollar eridiğinde de sürmüştüm sıkıntı yaşamadım hiç

 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
105
Bayram dönüşü baktım henüz uzun yol maceraları yazılmamış, hemen yazayım dedim :)

Bayram zamanı uzun yol yapalım dedik, İstanbul-Bodrum gittik geldik toplam 1500 km yaptık.

Camsız, çantasız fabrika çıkış motorla gitmek hiç akıl karı değil onu belirteyim :pr:

Öncelikle kilom 77, sırtımda yaklaşık 8-9 kiloluk bir çanta, motor arkasında da 5-6 kiloluk bir tane bağlıydı. Ağırlık bu şekilde.

Motorun gücü beklediğimden çok daha tatmin ediciydi, 100'ün altına açık yolda hiç düşmeden genelde rahat rahat 100-120 bandında seyrettim tüm yolu, max sürat ise 143'tü daha gidiyordu. Yokuş yukarı bazen 6. viteste tork yetmeyip sürat kaybettiğimde vites düşerek hızlanıp devam ettim.

Yakıt konusuna gelince, İstanbul içi 280-300 km yapan biriyim. Devir saati 6-7.000'in altına hiç düşmedi hep torku yüksek tutarak devam etmeme rağmen uzun yolda 330 km ile benzinciye girdim.

Giderken 2 günde, dönerken 720 km tek seferde yaparak geldik İstanbul'a. Rüzgar dağıttı ama sele beni çok yormadı. 2017 Modellerde sele farklı mı bilmiyorum?

Sonuç olarak camsız-bagajsız motorla uzun yol yapılmazmış onu çok net anladım. Motoruma ısrarla cam ve çanta takmıyorum ama geldiğim günden beri Endurolara bakıyorum malum sitede, sonumuz hayrolsun.
 
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
7
Yok kardeşim sitem etmem merak etme :D. Bakalım aldığımda ben de deneyimlerimi burada paylaşmaya çalışırım. Ben elimden geldiğince motora bakıp üzmeyeceğim o da beni üzmez herhalde :D.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bugün 4500 bakımı için servise gittim,yağ değişimi ve gevşeyen yerleri varmı yokmu kontrol edildi.Motorun işi bitince servisden çıktım abs ışığı yanmaya başladı.Servise gidenekadar böyle bir sorun yoktu artık var.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Ekrem Ata,

Alanya servisin alakasız müşterine karşı.Gazipaşa servisine 4500 bakımı için sağlam motor verdim,servisin abs arızası çıkarıp elime verdi.Sonra motorumun ayaklıklarında darbe izleri.Bunlar kabul edilebilir değil.İster cevap yaz ister yazma.Gazipaşaya dönünce servisinin yakasına yapışacağım.Hep o ayaklığı sıfırı ile değiştireceğim parasınıda servisinden alacağım hemde o abs nin hesabını soracağım.Öyle milletim emek emek para verdip aldığı malı senin servisinin mumdar etmeye hakkı yok.Sıkıntım yok kardeşim,yağ değişimine gittik yağ almak için bayiiye giderken ne oldu ise o arada olmuş olan.Ayıp yahuu.Bukadar kasap olunurmu yahu.Terbiyesizlik bu.
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
45
Arkadaşlar merhaba bi sorum olacaktı ben motoru genelde şehir içinde kullanıyorum biraz daha seri olsun istiyorum bu yüzden arka dışlıyi büyütmek istiyorum bu konuda yorumlarınızı almak istedim. Birde nereden temin edebilirim bu dişliyi internette bakindim pek göremedim
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Dün gazipaşaya geldim ustaya çizik yerleri gösterdim abs ışığınının yandığını falan filan.Baktım usta abs sisteminin arızasını giderecek kabiliyete sahip değil,aldım garantisi devam eden motoru kendi elektrikçime götürdüm.(Tabi bu arada çiziklerin baya bir tantanası oldu)Madem teknolojik motor satıyorsunuz,bari bu motoru tamir edecek adamları eğitin yahu.Adamlar dominarı getirdiler arızalansın büyük servisler hariç tamir edecek adam yok desem yeridir.Ne deyim satıpda bakımını yağ deşiminden ibaren sananlar utansın.Bu gidişle garantiyi bozacağım,yoksa bunlar motoru halledip elime verecekler.Çok sinirliyim.Bende bozulsa ammenna diyip sineye çekerimde,kardeşim al yağını değiştir dedim kötümü ettim.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Akşam üzeri elektrikçim aradı,motorumun hallolduğunu söyledi.Akşam iş çıkışı yanına gittim.Arka teker abs okuyucusunun karşısında yuvarlak delikli bir plaka var o plaka yamulmuş bu nedenlede abs sensörleri hata veriyormuş.Bu metal plaka öyle elle bükülüp eğilecek cinsden birşey değil.Diyordumya servise gidenekadar böyle bir sorunum yoktu servisden çıkınca oldu diye hatta motorumun ayaklık kısmında derin darbeler vardı.Şimdi ekrem ata gelsin burda nekadar kaliteli servislerinin olduğunu anlatsın.Kaliteli servisi yok demiyorum vardır 10 taneden 1 tane.Neden eğitim vermiyorsunuz bunlara neden arıza tespit cihazı vermiyorsunuz bu servislerin hepsine.Ben malımın heder olmasından korkarak özel servise gitmek zorundamıyım,ben bu servise yağ deşimi için bile korkarakmı gideceğim.Ben burdan soruyorum sende dominar kısmından herkese verdiğin gibi burda cevabı bir zahmet banada ver.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Akşam üzeri elektrikçim aradı,motorumun hallolduğunu söyledi.Akşam iş çıkışı yanına gittim.Arka teker abs okuyucusunun karşısında yuvarlak delikli bir plaka var o plaka yamulmuş bu nedenlede abs sensörleri hata veriyormuş.Bu metal plaka öyle elle bükülüp eğilecek cinsden birşey değil.Diyordumya servise gidenekadar böyle bir sorunum yoktu servisden çıkınca oldu diye hatta motorumun ayaklık kısmında derin darbeler vardı.Şimdi ekrem ata gelsin burda nekadar kaliteli servislerinin olduğunu anlatsın.Kaliteli servisi yok demiyorum vardır 10 taneden 1 tane.Neden eğitim vermiyorsunuz bunlara neden arıza tespit cihazı vermiyorsunuz bu servislerin hepsine.Ben malımın heder olmasından korkarak özel servise gitmek zorundamıyım,ben bu servise yağ deşimi için bile korkarakmı gideceğim.Ben burdan soruyorum sende dominar kısmından herkese verdiğin gibi burda cevabı bir zahmet banada ver.

Hocam, üşenme atla gel antalya Tayfun motora birol usta bir baksın motora.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Arkadaşlar son üç depo shell nitro ile dolum yaptım. şehir içi ve dışı ortalama olarak 50,09 TL ile 350 km gittim. bu iyi bir ölçüm gibi yani km de 14 kuruş.9,36 litre ile 350 km. Yani 1 litre ile 37,39 km. Bu yakıtı bir deneminizi öneririm. sanki adamların reklamını mı yapıyorum algısı da oluşabilir ama sonuç bu.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
Arkadaşlar sorularımı cevaplayabilirseniz sevinirim.
İhtiyaçtan dolayı crf250 rally mi ns200 ile takasa sokucam. Aklımda bir kaç soru var.
-baktığımda kronik olarak ekran gitme sorunu varmış gibi geliyor. Başka kronik sorun var mıdır. (Baktığım ns200 2015 model)
-15000 km de bir motorun zinciri değişir ama ön dişli neden değişir, dişlisi çabuk mu aşınıyor, adam pinpirikli mi ya da zorlayarak mı bu hale getirdi. Mümkün müdür bu yani? Görmeden bişey diyemezsiniz tabiki de.

Şimdiden teşekkürler arkadaşlar:)
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Zincir yıpranmış ise, dişliler kontrol edilip, aşınma varsa takım olarak değişmiştir.
Ön-arka dişli, zincir şeklinde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst