Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkese selamlar. 2. el aldığım motorumdan memnunum 1 ayda 1500 km yaptım şuanlık her şey güzel gidiyor. Fakat şöyle bir sorunum var. Yan yana 200 ns koyunca benim motorun alcak olduğunu fark ettim diğeri daha kalıplı yüksek duruyodu benimki daha alçak. Servise gittim dedim bunu yükseltebilirmiyiz amortisör ayarından. Yükselmez ordan dedi. (Sertleştirme yumuşatma kısmından) Ama deneyelim dedi. Deneyince amortisörümün patlak olduğunu fark ettik. Bu yüzden alçak duruyor dedi. Sorum şu orjinal amortisör almak mantıklı olur mu yoksa parçalarını satan kişilerden mi alsam ve yenisini takınca motor yükselir mi. Cevaplayanlara şimdiden teşekkürler

amortisörü çıkma bulman zor, doğal olarak orjinal amortisör aldığın zaman orjinal haline dönecek alçak değil olması gereken standart ta olacak.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Gidon yükseltme çok hoşuma gitti. Motorda asıl oturuş pozisyonunu buldum sanki. Virajlara daha bir keyifle yatıyorum ve sanki denge de daha iyi oldu gibi.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Sabah ben de taktırdım gidon yükseltme. Biraz kullanayım farklarını anlatırım uzun yolda. Benim kablolarda sorun olmadan taktı Birol usta 5 dakikada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------



Benim ki bu telefon tutucu ve tur camında ortada yatay duran demire vida ile tutturdu usta ve böyle görünüyor. Çok kullanışlı bu şekilde.
[url]https://i.hizliresim.com/7N215N.jpg[/url]


Ben de tam olarak fotoğraftaki gibi yerleştirmeyi düşünüyordum, gerçekten güzel oturmuş hoşuma gitti aşağıda fotoğrafı dönen tutucuyu alıp monte ettiniz değil mi? bir de bunu düz olarak da kullanabiliyor muyuz yoksa sabitlendi mi?

Çok güzel olmuş ama hayırlı olsun
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Ben de tam olarak fotoğraftaki gibi yerleştirmeyi düşünüyordum, gerçekten güzel oturmuş hoşuma gitti aşağıda fotoğrafı dönen tutucuyu alıp monte ettiniz değil mi? bir de bunu düz olarak da kullanabiliyor muyuz yoksa sabitlendi mi?

Çok güzel olmuş ama hayırlı olsun

İstediğin şekilde döndürüp kullanabilirsin ama bu şekilde sanki daha kullanışlı oldu bence. Senin için de şimdiden hayırlı olsun. Suya biraz daha detaylı görünüyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
38
herkese selamlar,
geçen mesajlarda biri daha yazmıştı ama arada kaynamış sanırım, yeni abs'li modellerinden alıp kullanan var mı hiç? önceki modellerde karşılaşılan kronik tabir edilen sorunlar euro4 modellerinde de ortaya çıkıyor mu?
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
İyi akşamlar,
Lastik:Anlas Tournee lastikleri taktik 50 km oldu.Motorun hissiyati artti.Yolu iyi tutuyor gibi gözüküyor malumunuz henüz rodajda en az bir 100 km kullanmalıyız.daha sonra grrçek bir yorum yapabiliriz.
Lastikçi: Ankara'da lastik taktıracaklara Çinici kardeşler adlı İskitler'deki işletmeyi tavsiye ediyorum.Emre ve Recep ustalar var Recep usta motorsiklet lastiği üzerine oldukça deneyimli.İşçilik kaliteli,lastik jant kontrol ediliyor balans yapılıyor.Ücret 75 tl uygun.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
herkese selamlar,
geçen mesajlarda biri daha yazmıştı ama arada kaynamış sanırım, yeni abs'li modellerinden alıp kullanan var mı hiç? önceki modellerde karşılaşılan kronik tabir edilen sorunlar euro4 modellerinde de ortaya çıkıyor mu?

17 modellerde şimdilik hepsinde yaşanılan akü sıkıntısı var onun harici henüz facebook ta sıkıntı belirten olmadı veya ben duymadım.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Arkadaşlar malum dominar yüzünden pulsarımı satmıştım dominar alacağım için ama dominarı almakdan vazgeçtim.Bu ay içinde ALLAH nasip ederse 17 model pulsar alacağım euro4 olanlardan.Eski pulsarı sattım pişman oldummu diye sorarsanız,yokluğuna pişman oldum.Bence elinizdeki motorları tutun.Aslında ninja300 almakda istiyordum amma velakin eşşek yükü ile para vermek açıkcası zor geldi.Hiç yere kendimi şartlamayayım gidip 2017 model pulsar alayım işimi görecektir diye düşündüm zaten pulsarda tek şikayetim firenleri idi,yeni modeller absli bir nebzede olsa tatmin edecektir İNŞALLAH.

Pulsar candır,Gerisi heyecandır.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Merhaba.

300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.

Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;

Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.

İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.

Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.

Artılarına gelecek olursak eğer;

Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.

Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.

Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.

Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.

Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.

İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhaba.

300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.

Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;

Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.

İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.

Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.

Artılarına gelecek olursak eğer;

Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.

Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.

Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.

Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.

Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.

İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.

https://www.youtube.com/watch?v=-lf3hPAFQ3I
1.10 dakıkada görünüyor kullandığınız motorda arkada da abs var ön disk içinde bulunan sık delikli yuvarlak nokta varya orası abs aynısı arkada da var
ikincisi resetleme durumuna gelirsek kontağı açtığınızda ekranda km ibresinin gidip gelme olayını tamamlamadan marşa basarsan resetler marş basarken acele etme ışıkların sönmesini bekle zırıltı işi pek çözüm bulmuyor birşeyler yapanlar var ama ben çözüm bulamamıştım
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
https://www.youtube.com/watch?v=-lf3hPAFQ3I
1.10 dakıkada görünüyor kullandığınız motorda arkada da abs var ön disk içinde bulunan sık delikli yuvarlak nokta varya orası abs aynısı arkada da var
ikincisi resetleme durumuna gelirsek kontağı açtığınızda ekranda km ibresinin gidip gelme olayını tamamlamadan marşa basarsan resetler marş basarken acele etme ışıkların sönmesini bekle zırıltı işi pek çözüm bulmuyor birşeyler yapanlar var ama ben çözüm bulamamıştım

Arkada ABS yok arkadaşım. Serviste söyledi zaten olmadığını.
Ki zaten arka fren pedalına bastığımda arka tekerleği kilitliyor zaten. Abs olsa kilitler mi?
Senin o söylediğin arka tekerlekteki sık delikli halkaya aldanma. Sanırım ön tekerlekten alınan kilometre sayacı için o.

Ki zaten Bajajın sitesinde de yazıyor. Ön fren disk abs. Arka fren kelebek disk diyor sadece.

Marş basma işine gelecek olursak eğer, emin ol kontağı açtıktan sonra bayağı bir bekliyorum. Çok denedim. Hatta kendimce marş basma teknikleri geliştirmeye çalıştım ama yine yapıyor resetleme işini.

Ha ne geliştirdin dersen. Motosikleti stop edince sağ kumandadaki kırmızı anahtarı kapattım.
Çalıştıracağım zaman. Önce kontağı açıp gösterge kendine gelince sonra kırmızız anahtarı açıp enjeksiyonu bekledim. bastım yine resetledi.
Önce kırmızı anahtarı açıp sonra kontağı açıp bekledim yine aynısını yaptı.

Benim anladığım kadarıyla akünün anlık gücü hem marşa hem de göstergelere anlıkta olsa yetmiyor ve bu durumda gösterge resetleniyor.

Kaliteli bir aküyle çözülür gibi geliyor ama henüz bir fikrim yok gibi. belki başka bir sorundan dolayı yapıyordur bunu.

Zırıltı konusunda servis o zamazingoyla gösterge arasına lastik parçası gibi birşey sıkıştırmış ama pek işe yaramamış gibi. O parçanın nasıl söküldüğünü öğrenir öğrenmez kendim çözüm bulmaya çalışacağım artık.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Zırıltı konusunda benim gördüğüm kadarıyla siperlik ile gösterge arasına parmak konulunca sesi kesiyor. Yani o iki parça arası çift taraflı bant ile doldurulursa sanki ses kesilir gibi geldi. İlk fırsatta bunu çözmeye çalışıcam. Bunun dışında çok memnunum motordan. Hele gidon yükseltme ile daha da zevk almaya başladım. Kendini buldu motor bana göre bu şekilde.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?

Aşağıdaki linkte AS 150 kullanım klavuzu var.
Sayfa 27'de istediğin bilgiler yazıyor arkadaşım.

Klavuzda yazana göre;
Sadece yağ değişiminde 1,2 litre yağ koyacaksın.
Yağ ve Yağ filtresini de değiştireceksen 1,4 litre yağ koyacaksın motoruna.


http://www.bajaj.com.tr/media/15921/rev00_pulsaras150kullan%C4%B1mklavuzu.pdf
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı

apache nin yan sanayisi çok piyasada orjinali gayet güzel ve sert ayar falan bozulmuyor fakat aynada kocaman yazı var :) discover aynasıda gayet güzel ikisinide inceleyip karar verebilirsin
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
apache nin yan sanayisi çok piyasada orjinali gayet güzel ve sert ayar falan bozulmuyor fakat aynada kocaman yazı var :) discover aynasıda gayet güzel ikisinide inceleyip karar verebilirsin

Hocam araştırıyorum şimdi ikisini de dediğiniz gibi apachenin altı boydan boya yazı, tipi güzel ve her fiyattan var :)
Discover aynası hakkında pek birşey bulamadım


Düzeltme: Hocam bir de altında yazı olmayan buldum bir tane acaba yan sanayi olabilir mi yazısız olanı
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Hocam araştırıyorum şimdi ikisini de dediğiniz gibi apachenin altı boydan boya yazı, tipi güzel ve her fiyattan var :)
Discover aynası hakkında pek birşey bulamadım

discoverde güzel etrafta görürsen incele yada servisten bakıp inceleye bilirsin madem pulsar aynalarını gözden çıkardın kestirip araya 5 6 cm demir kaynattırabilirsinde hem daha uyguna elde etmiş olursun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst