Arkadaşlar bu motorun nesi kötü yazarmısınız kullandım titreşim filan yok başka ne sıkıntıları var yada varmı
Arkadaslar herkese kazasiz surusler dilerim bende rs200 var 90 km de,motor rolantide calisirken depononun ordan vizz diye bir ses geliyor surekli,kontak açılinda gostergeden cikan sesin daha kısık hali ama devamlı, normal bisey midir bu?
Benzin otomatiğin(benzin pompası) sesi..Her enjeksiyonlu motosiklette ''o'' ses gelir.
pulsar 200ns orjinal akü ebatları lazım bilen varmı ?
yada akü tavsiye edebilirmisiniz
yükseklik 11cm, uzunluk 14,5cm, genişlik 8cm
ebat tam olarak bu linkteki ile bire bir aynı gibi ve olur diye düşünüyorum.
http://urun.n11.com/aku/orbus-12v-9ah-scoter-guc-akusu-karbon-teknoloji-P162505192
Kemal Uzunluk:151 Genişlik:87 Yükseklik:95 bu ölçülerdeki bir aküde sorun yaşarmıyım
Kemal Uzunluk:151 Genişlik:87 Yükseklik:95 bu ölçülerdeki bir aküde sorun yaşarmıyım
Lastik önerisi alabilirmiyim?ve nerden temin edip taktirabilecegimi![]()