Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadaşlar bu motorun nesi kötü yazarmısınız kullandım titreşim filan yok başka ne sıkıntıları var yada varmı
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
4
Arkadaşlar bu motorun nesi kötü yazarmısınız kullandım titreşim filan yok başka ne sıkıntıları var yada varmı

bu motor soğuğu sevmiyor öncelikle gösterge gidebiliyor lastikleri berbat stok ları hemen değişmen gerek bana göre başka hiçbirsorunu yok taşgibi makine torku muhteşem rahat gidişi duruşu uzun yola gidişi duruşu şekli şemali 10 numara kardeş.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Arkadaslar herkese kazasiz surusler dilerim bende rs200 var 90 km de,motor rolantide calisirken depononun ordan vizz diye bir ses geliyor surekli,kontak açılinda gostergeden cikan sesin daha kısık hali ama devamlı, normal bisey midir bu?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaslar herkese kazasiz surusler dilerim bende rs200 var 90 km de,motor rolantide calisirken depononun ordan vizz diye bir ses geliyor surekli,kontak açılinda gostergeden cikan sesin daha kısık hali ama devamlı, normal bisey midir bu?

Benzin otomatiğin(benzin pompası) sesi..Her enjeksiyonlu motosiklette ''o'' ses gelir.
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
Arkadaş Geçen bahsettigim bir sorun vardı rolantide çok dengesizlik vardı. Serviste güncelleme yapıldı fakat halen devam ediyor 2 bin devirin üstüne bile çıktıgı oluyor bazen. Ben tekrar servise gitmeyi düşünüyorum. Rolanti sorununu çözen oldumu? Bence motorum fazla yakmasınada sebeb olyuyor. Servise Gitmişken ara bakımla yag ve filtre deyişm yaptırmayı düşnüüyorum 5bin kmde bir yag degişimi bana fazla gibi geldi.:pale:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kemal Uzunluk:151 Genişlik:87 Yükseklik:95 bu ölçülerdeki bir aküde sorun yaşarmıyım

ölçüp bakman lazım, 2014,2016 farklı, aküler standart ama doğru ölçüyü almak lazım, müsait bir zamanda akünün konulduğu kısmı ölçmem lazım yoksa akü elimizde kalır veya geri gönder tekrar sana gelsin olmasın.
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Benim gittiğim servis çözemedi. Ama sorun yaratmayacağını söyledi ki yakıt tüketimi konusunda haklı olabilirsiniz. Forumda gördüğüme kadar benim motorum gereğinden fazla tüketiyor.

@MotorcuKrdeş
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
11
Cok hosuma giden bi motor kirmizisi daha iyi allah insaallah almayi nasip eder fiyatida 10000 tl gecmezse insallah.
 
Katılım
26 Şub 2017
Mesajlar
1
Slm 2 Gün önce pulsarımı aldım ve arnızdayım jant şeridi olarak tavseleriniz varmı pulsar yazılı olanlar çok güzel kullanan varmı?
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Lastik önerisi alabilirmiyim?ve nerden temin edip taktirabilecegimi:)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kemal Uzunluk:151 Genişlik:87 Yükseklik:95 bu ölçülerdeki bir aküde sorun yaşarmıyım

aldığım akü kutusu maxsimum ölçüsü, Uzunluk:153mm- Genişlik:90mm, Yükseklik:110mm, garantiden değiştirmeyi deneyeceğim ilk olarak, akü yine sıkıntı yaparsa kendim sıfır akü almayı düşünüyorum.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Son düzenleme:

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Merhaba arkadaşlar.
Yeni gelecek olan ns200 lerin ağırlıkları kaç Kilo, ns160 gibi hafiflemiş mi? Fuara giden arkadaşların bilgisi var mı?
Bu arada ns160 çok sönük kaldı, ilgilenen kimse yok gibi.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Fuara gittim ama hiçbir motoru çok incelemedim zadece gezdim, pulsar da fazla bir ağırlık artışı yoktur, sakal var birde abs, dominar a baktım lastiklerden önce koruma demiri değişmesi lazım.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Motoruna beyaz led veya xenon takan varsa tabsiye alabilirmiyiz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst