---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
servise gitmeyi bende biliyorum lakin bulunduğum ilde yok uğraşmaya degmicek basit bi problemse idareten bi çözüm arıyorum fikri olan söylesin. teşekkürler.
Sahibinden.com sitesinde gezinirken 101.000 kmde satılık 200 ns gördüm. Açıklamada yazmamış ama merak ettim acaba orjinalmi, veya bu kmye gelene kadar bir sorun yaşadımı.
Motorda yağ soğutucusu yok. Alt sakal gibi aksesuarlar motor yağının soğumasını azaltır. Kışın sorun değil ama yazın iyi olmaz.Özellikle Ankara'da ki arkadaşlara abilere danışmak istediklerim var.
1- Alt sakal çok güzel yakışıyor motora. Ankara'da alt sakal yapan bildiğiniz bir yer var mıdır ?
2- sisybar takmak istiyorum. Pulsara uygun olan, önereceğiniz model var mı ?
3- Uzun yol deneyimim olmadı henüz. Seleyi kaplatmamı mı önerirsiniz yoksa sadece uzun yol için yastık falan yeterli midir ?
4- motorda aksesuar yok. Orijinal hali ile duruyor. Önereceğiniz aksesuarlar nelerdir ?
Şimdiden teşekkürler.
Özellikle Ankara'da ki arkadaşlara abilere danışmak istediklerim var.
1- Alt sakal çok güzel yakışıyor motora. Ankara'da alt sakal yapan bildiğiniz bir yer var mıdır ?
2- sisybar takmak istiyorum. Pulsara uygun olan, önereceğiniz model var mı ?
3- Uzun yol deneyimim olmadı henüz. Seleyi kaplatmamı mı önerirsiniz yoksa sadece uzun yol için yastık falan yeterli midir ?
4- motorda aksesuar yok. Orijinal hali ile duruyor. Önereceğiniz aksesuarlar nelerdir ?
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba, Bajaj Pulsar 200NS almayı düşünüyorum, başlangıç motorum olacak ve motor kullanmayı onunla öğreneceğim, 0 almak için maddi gücüm yeterli, ama elimde ister istemez hırpalanacak motor, sizce 0 mı almalıyım yoksa 2. el mi ? 2. el fiyatları da 0 dan çok aşağıda değil çünkü...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Bir de, şuan bayilerdeki liste fiyatı 8870TL, bunu nakit alımda en düşük kaça çekebilirim, ne kadara alınabilir bu motorun sıfırı?
fıyat araştırması yapmışsın belliki öncelıkle lastıkleri degiştirmen gerekecek yeni kullanıcı isen orjınallerle çok düşer kalkarsın sıfır ve ikinci el için sana liste yapalım
sıfır km:8870
ruhsat: 350 tl
lastik: son zamlarla ortalama 500 tl (bende metzeller var 800 tl cıvarı)
aksesuar eklemiyorum kabaca sana maaliyeti:9720 tl
rodaj dönemi var birde nekadar anlıyorsun nasıl yapacağını biliyormusun? buda bır sorun senin için
gelelim ikinci ele
ben satıyorum şuan 2016 model 3900 km de rodajı itina ile yapıldı aksesuarları var
fıyat 8200 tl bunun içinde
lastık :800 tl
tur camı:150 tl
usb giriş çakmaklık ve tel tutucu :100 tl
satış:120 tl
toplam 9370 tl sana gelişi :8320 tl
aradakı fark ve artılarıyla beraber hem sıfır ayarında bir motosıklete sahip olacaksın hemde paran cebinde kalıcak: 1400 tl
benım motorumu al demıyorum sana yardımcı olmaya çalışıyorum neticede karar senin birsürü motor var hangisini istersen onu alacaksın neticede
Alt sakal bende taktırmayı çok istiyorum fakat bulamadım yapanlar var ya el yapımı ya da CG lere takılanlardan takıyorlar oda güzel olmuyo
sissybar motora hiç yakışmaz diye düşünüyorum
Ön cam kesin taktır uzun yol gitmeyi planlıyorsan bir de gidon yükseltme aparatı
ben çanakkale istanbul gidiyorum sele rahatsız etmiyor beni ama artçı olacaksa kaplama ister sayfaları karıştırırsan biraz bulabilirsin
arıza ışığı 2 uzun 3 kısa yanıyorsa km saati hız sensörü arızalı yada kirlenmiş olabilir.
merhaba arkadaşlar 2016 model pulsar ns 200 motosikletimi satıyorum 3900 km de istanbul tuzladayım metzeller lazertek lastık,ön cam,usb şarj girişi, tel tutucu ekstralarıdır. düşünen arkadaşlar bana ulaşabilirler. 0541 852 97 26
[url]http://i.hizliresim.com/9gDPno.jpg[/url]
Bu 2 uzun 3 kısa bir kod sanırsam bu kodların listesi veya tanımlarına nereden ulaşabilirim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------
Bu 2 uzun 3 kısa bir kod sanırsam bu kodların listesi veya tanımlarına nereden ulaşabilirim ?
arkadaşlar motor satılmıştır. herkese teşekkürler.
Maalesef ulaşamazsınız, belki servislerden alabilirsiniz ama belki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Hayırlı olsun, gelsin ralli diyorsun yani.
aynen kemal bey bu arada motorsuz kaldık biran önce gelse bari diyecegım ama mart ayı kesin gibi görünüyür perşembe günü honda güngör de crf yi denedim baya yuksek geldi bana ayak uçlarıyla zor durdum ayaklıgı kapatamadım alçaltma yapıcaz anlaşılan