Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Sahibinden.com sitesinde gezinirken 101.000 kmde satılık 200 ns gördüm. Açıklamada yazmamış ama merak ettim acaba orjinalmi, veya bu kmye gelene kadar bir sorun yaşadımı.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------



servise gitmeyi bende biliyorum lakin bulunduğum ilde yok uğraşmaya degmicek basit bi problemse idareten bi çözüm arıyorum fikri olan söylesin. teşekkürler.

Km okuyucusu bozulmuş olabilir bir kontrol edin veya gösterge kısmında montaj yerinde sıkıntı olabilir eliniz yatkın ise bir kontrol edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Sahibinden.com sitesinde gezinirken 101.000 kmde satılık 200 ns gördüm. Açıklamada yazmamış ama merak ettim acaba orjinalmi, veya bu kmye gelene kadar bir sorun yaşadımı.

150000km olan ve üzerine geçenler var.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
slm bende ne zaman bu motordan alayım desem hergün birisi farklı sorunları paylaşıyor nedir bunun aslı astarı ben de lifan kp var torku bajaja göre düşük ama bu yazılanları görünce benim motor uzay mekiği
 
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
102
arkadaşlar biraz önce motorumla bir tur atmak için motoru çalıştırmaya kalktım ama çalışmadı 15 dakika uğraştım ama çalıştıramadım acaba soguktanmıdır diye düşündüm ama o kadar da soguk değil ama neden olabilir bu sorun ?
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Özellikle Ankara'da ki arkadaşlara abilere danışmak istediklerim var.
1- Alt sakal çok güzel yakışıyor motora. Ankara'da alt sakal yapan bildiğiniz bir yer var mıdır ?
2- sisybar takmak istiyorum. Pulsara uygun olan, önereceğiniz model var mı ?
3- Uzun yol deneyimim olmadı henüz. Seleyi kaplatmamı mı önerirsiniz yoksa sadece uzun yol için yastık falan yeterli midir ?
4- motorda aksesuar yok. Orijinal hali ile duruyor. Önereceğiniz aksesuarlar nelerdir ?
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Ben şu an pulsar 2017 nin fiyatına kitlenmiş durumdayım eğer uçuk bi fiyat olmassa alacam ama
sevimsiz bir fiyatı olursa 2016 almayı düşünüyorum .Tahminin 11,150 falan malessef.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Özellikle Ankara'da ki arkadaşlara abilere danışmak istediklerim var.
1- Alt sakal çok güzel yakışıyor motora. Ankara'da alt sakal yapan bildiğiniz bir yer var mıdır ?
2- sisybar takmak istiyorum. Pulsara uygun olan, önereceğiniz model var mı ?
3- Uzun yol deneyimim olmadı henüz. Seleyi kaplatmamı mı önerirsiniz yoksa sadece uzun yol için yastık falan yeterli midir ?
4- motorda aksesuar yok. Orijinal hali ile duruyor. Önereceğiniz aksesuarlar nelerdir ?
Şimdiden teşekkürler.
Motorda yağ soğutucusu yok. Alt sakal gibi aksesuarlar motor yağının soğumasını azaltır. Kışın sorun değil ama yazın iyi olmaz.
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Özellikle Ankara'da ki arkadaşlara abilere danışmak istediklerim var.
1- Alt sakal çok güzel yakışıyor motora. Ankara'da alt sakal yapan bildiğiniz bir yer var mıdır ?
2- sisybar takmak istiyorum. Pulsara uygun olan, önereceğiniz model var mı ?
3- Uzun yol deneyimim olmadı henüz. Seleyi kaplatmamı mı önerirsiniz yoksa sadece uzun yol için yastık falan yeterli midir ?
4- motorda aksesuar yok. Orijinal hali ile duruyor. Önereceğiniz aksesuarlar nelerdir ?
Şimdiden teşekkürler.

Alt sakal bende taktırmayı çok istiyorum fakat bulamadım yapanlar var ya el yapımı ya da CG lere takılanlardan takıyorlar oda güzel olmuyo
sissybar motora hiç yakışmaz diye düşünüyorum
Ön cam kesin taktır uzun yol gitmeyi planlıyorsan bir de gidon yükseltme aparatı
ben çanakkale istanbul gidiyorum sele rahatsız etmiyor beni ama artçı olacaksa kaplama ister sayfaları karıştırırsan biraz bulabilirsin
 
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
98
Merhaba, Bajaj Pulsar 200NS almayı düşünüyorum, başlangıç motorum olacak ve motor kullanmayı onunla öğreneceğim, 0 almak için maddi gücüm yeterli, ama elimde ister istemez hırpalanacak motor, sizce 0 mı almalıyım yoksa 2. el mi ? 2. el fiyatları da 0 dan çok aşağıda değil çünkü...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Bir de, şuan bayilerdeki liste fiyatı 8870TL, bunu nakit alımda en düşük kaça çekebilirim, ne kadara alınabilir bu motorun sıfırı?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhaba, Bajaj Pulsar 200NS almayı düşünüyorum, başlangıç motorum olacak ve motor kullanmayı onunla öğreneceğim, 0 almak için maddi gücüm yeterli, ama elimde ister istemez hırpalanacak motor, sizce 0 mı almalıyım yoksa 2. el mi ? 2. el fiyatları da 0 dan çok aşağıda değil çünkü...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Bir de, şuan bayilerdeki liste fiyatı 8870TL, bunu nakit alımda en düşük kaça çekebilirim, ne kadara alınabilir bu motorun sıfırı?

fıyat araştırması yapmışsın belliki öncelıkle lastıkleri degiştirmen gerekecek yeni kullanıcı isen orjınallerle çok düşer kalkarsın sıfır ve ikinci el için sana liste yapalım
sıfır km:8870
ruhsat: 350 tl
lastik: son zamlarla ortalama 500 tl (bende metzeller var 800 tl cıvarı)
aksesuar eklemiyorum kabaca sana maaliyeti:9720 tl
rodaj dönemi var birde nekadar anlıyorsun nasıl yapacağını biliyormusun? buda bır sorun senin için

gelelim ikinci ele
ben satıyorum şuan 2016 model 3900 km de rodajı itina ile yapıldı aksesuarları var
fıyat 8200 tl bunun içinde
lastık :800 tl
tur camı:150 tl
usb giriş çakmaklık ve tel tutucu :100 tl
satış:120 tl
toplam 9370 tl sana gelişi :8320 tl

aradakı fark ve artılarıyla beraber hem sıfır ayarında bir motosıklete sahip olacaksın hemde paran cebinde kalıcak: 1400 tl

benım motorumu al demıyorum sana yardımcı olmaya çalışıyorum neticede karar senin birsürü motor var hangisini istersen onu alacaksın neticede
 
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
98
fıyat araştırması yapmışsın belliki öncelıkle lastıkleri degiştirmen gerekecek yeni kullanıcı isen orjınallerle çok düşer kalkarsın sıfır ve ikinci el için sana liste yapalım
sıfır km:8870
ruhsat: 350 tl
lastik: son zamlarla ortalama 500 tl (bende metzeller var 800 tl cıvarı)
aksesuar eklemiyorum kabaca sana maaliyeti:9720 tl
rodaj dönemi var birde nekadar anlıyorsun nasıl yapacağını biliyormusun? buda bır sorun senin için

gelelim ikinci ele
ben satıyorum şuan 2016 model 3900 km de rodajı itina ile yapıldı aksesuarları var
fıyat 8200 tl bunun içinde
lastık :800 tl
tur camı:150 tl
usb giriş çakmaklık ve tel tutucu :100 tl
satış:120 tl
toplam 9370 tl sana gelişi :8320 tl

aradakı fark ve artılarıyla beraber hem sıfır ayarında bir motosıklete sahip olacaksın hemde paran cebinde kalıcak: 1400 tl

benım motorumu al demıyorum sana yardımcı olmaya çalışıyorum neticede karar senin birsürü motor var hangisini istersen onu alacaksın neticede

Açıklamanız için çok teşekkür ederim. Elinize sağlık.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Alt sakal bende taktırmayı çok istiyorum fakat bulamadım yapanlar var ya el yapımı ya da CG lere takılanlardan takıyorlar oda güzel olmuyo
sissybar motora hiç yakışmaz diye düşünüyorum
Ön cam kesin taktır uzun yol gitmeyi planlıyorsan bir de gidon yükseltme aparatı
ben çanakkale istanbul gidiyorum sele rahatsız etmiyor beni ama artçı olacaksa kaplama ister sayfaları karıştırırsan biraz bulabilirsin

Çok teşekkürler yorumunuz için. Seleyi kaplattıracağım büyük ihtimalle. Uzun yola çıkmadığım için rahatsızlık durumu olmadı ama yine de önelemimi alayım.
Sisybar sadece bi düşünceydi. Görsel olarak yakışırsa taktırırdım :)
Tur camı öneriniz varsa marka model araştırabilirim.
Mengü tecrübesiyle yorumlarını dikkate aldığım birisin. Alt sakalı ızgara gibi havalandırmalı yapsam yine de sıkıntı olur mu ?
Bu arada mc50 m racer lastikleri yapılan iyi yorumlarına dayanarak bugün sipariş verdim. Kullandığımda tecrübelerimi aktarırım inşallah
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
45
merhabalar arkadaşlar. Aramızda arka teker için 140 taban lastik takan var mı? varsa tecrübelerini paylaşırsa çok faydası olur. Biliyorum fabrika lastik ölçüler ölçümler sonucunda ortaya çıkmış en iyi lastik ama ynede kullanan varsa bilgi edinmek isterim. şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
5
Bu 2 uzun 3 kısa bir kod sanırsam bu kodların listesi veya tanımlarına nereden ulaşabilirim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

arıza ışığı 2 uzun 3 kısa yanıyorsa km saati hız sensörü arızalı yada kirlenmiş olabilir.



Bu 2 uzun 3 kısa bir kod sanırsam bu kodların listesi veya tanımlarına nereden ulaşabilirim ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu 2 uzun 3 kısa bir kod sanırsam bu kodların listesi veya tanımlarına nereden ulaşabilirim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------





Bu 2 uzun 3 kısa bir kod sanırsam bu kodların listesi veya tanımlarına nereden ulaşabilirim ?

Maalesef ulaşamazsınız, belki servislerden alabilirsiniz ama belki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

arkadaşlar motor satılmıştır. herkese teşekkürler.

Hayırlı olsun, gelsin ralli diyorsun yani.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Maalesef ulaşamazsınız, belki servislerden alabilirsiniz ama belki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------



Hayırlı olsun, gelsin ralli diyorsun yani.

aynen kemal bey bu arada motorsuz kaldık biran önce gelse bari diyecegım ama mart ayı kesin gibi görünüyür perşembe günü honda güngör de crf yi denedim baya yuksek geldi bana ayak uçlarıyla zor durdum ayaklıgı kapatamadım alçaltma yapıcaz anlaşılan
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
aynen kemal bey bu arada motorsuz kaldık biran önce gelse bari diyecegım ama mart ayı kesin gibi görünüyür perşembe günü honda güngör de crf yi denedim baya yuksek geldi bana ayak uçlarıyla zor durdum ayaklıgı kapatamadım alçaltma yapıcaz anlaşılan

Alçaltma kiti için bana özelden yaz seni arkadaşa yönlendirme yaparım, hem yükseltme hem alçaltma özelliği var 4 5 kişi crf sinde kullanıyor bir sıkıntı da yaşamadılar bilgin olsun, ne kaldı ki şurda gelip geçer geç olsun ama güç olmasın.
 
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
4
merhaba,

2016 model 8800km de bajaj pulsar 200ns motorum bugun büyük ihtimalle motor kitleyip beni yolda bıraktı. hala garantisi var. ben yağ değişimi için 10bin km bakımını beklerken başıma gelene çok şaşırdım açıkçası. Allahtan debriyajı sıktım da arka teker kitleyip beni yola atmadı. hızım70 5. viteste 6bin devirde izlerken başıma gelen olay baya can sıkıcı. Garantiden karşılanır mı hatası?

bu arada göstergesi de soğuklar başladı başlayalı yola çıktıktan 3 5 dakika sonra çalışmaya başlıyordu ve radyatördeki su 3 4 günde bir max seviyeye kadar doldurmama rağmen minimumum altına iniyordu. 10 bin bakımını bekledim hepsi için ama motor elimde kaldı. yzf r125 le 15bin km yapan biri olarak aldığıma pişmanım...

dün yağ lambası bir kez yandı söndü. sabahta 90km sabit hızda bir kez gaz tepkisi azaldı. oktay motoru aradım pazar kapalıyız yarın getir dedi. okleştik. bugun motor kitlendi. ayna tutacağını aleminyum yapmışlar dişleri hemen rüzgardan bozulmuştu yaptırdım serviste. hayır binip Allah ne verdiyse kullanan biri olsam ok. bakımı yaparım dikkat ederim zorlamam. ben de yapmasın bari. daha ne kadar narin kullanıcaz bu makinaları.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

yarın ya da ertesi gün oktay motora çekicem pulsarı. durumdan haberdar ederim. ilk moral bozukluğu mu bilmiyorum ama gözü kapalı alınacak makine değil artık gözümde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst