Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
33
Herkese Merhaba. Arkadaşlar benim sorum şu. Bu motora 140 arka 110 ön lastik koysak ne gibi - leri olur. Takan ve kullanan var mı dır ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Fark var mı peki ?
Facebook gibi hesaplarım yok bu tür paylaşımları kaçırıyorum.

yeni gelecek olan 2017 modelde renk ve eklemeler olacak, alt sakal, jant şeridi birsürü ekleme daha var ama hepsini bilmiyorum en önemlisi de abs li olarak gelmesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

Herkese Merhaba. Arkadaşlar benim sorum şu. Bu motora 140 arka 110 ön lastik koysak ne gibi - leri olur. Takan ve kullanan var mı dır ?

dediğin oranları takarsın ama hıza etkisi olurmu ve düşüş olurmu onu bilmiyorum, bilenler veya deneyenler yardımcı olur.
 
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
20
herkese merhaba foruma yeni katıldım. 200 NS, forumlardan ve inceleme videolarından araştırdım hafta sonu ise deneme sürüşü yaptım. aklımda fiyat hariç hiçbir soru kalmadı. 2016 model 5000 km lerde 2. el piyasası 7500 civarında. sıfır fiyatı plaka dahil 8500 TL ye hazır. yaklaşık 1000 TL fark var. sizce sıfır mı alınmalı yoksa 2. el mi? (çok pimpirik ve kıl birisi olduğumu parantez içinde yazayım :)) teşekkürler.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
33
herkese merhaba foruma yeni katıldım. 200 NS, forumlardan ve inceleme videolarından araştırdım hafta sonu ise deneme sürüşü yaptım. aklımda fiyat hariç hiçbir soru kalmadı. 2016 model 5000 km lerde 2. el piyasası 7500 civarında. sıfır fiyatı plaka dahil 8500 TL ye hazır. yaklaşık 1000 TL fark var. sizce sıfır mı alınmalı yoksa 2. el mi? (çok pimpirik ve kıl birisi olduğumu parantez içinde yazayım :)) teşekkürler.

0 Almanı tavsiye ederim.Kafan rahat oluyor en azından. ulan acaba eski sahibi ciğerini sökmüşmüdür, rodajı nasıl yapıldı. gibi sorular oluşmuyor
Ben motorun kutudan çıkarılıp kurulumunu seyrettim keyifliydi :)
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
herkese merhaba foruma yeni katıldım. 200 NS, forumlardan ve inceleme videolarından araştırdım hafta sonu ise deneme sürüşü yaptım. aklımda fiyat hariç hiçbir soru kalmadı. 2016 model 5000 km lerde 2. el piyasası 7500 civarında. sıfır fiyatı plaka dahil 8500 TL ye hazır. yaklaşık 1000 TL fark var. sizce sıfır mı alınmalı yoksa 2. el mi? (çok pimpirik ve kıl birisi olduğumu parantez içinde yazayım :)) teşekkürler.

bende cok kıl bır ve pımıpırıklıyımdır.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-2016-model-6-aylik-3900-km-de-379241899/detay/
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
herkese merhaba foruma yeni katıldım. 200 NS, forumlardan ve inceleme videolarından araştırdım hafta sonu ise deneme sürüşü yaptım. aklımda fiyat hariç hiçbir soru kalmadı. 2016 model 5000 km lerde 2. el piyasası 7500 civarında. sıfır fiyatı plaka dahil 8500 TL ye hazır. yaklaşık 1000 TL fark var. sizce sıfır mı alınmalı yoksa 2. el mi? (çok pimpirik ve kıl birisi olduğumu parantez içinde yazayım :)) teşekkürler.
2017 modeli birçok güncellemeyle gelip bir de üstune abs eklenecek olan modelin eski modelleri ciddi değer kaybedecek. Ben olsam biraz daha bekler ya yeni parti abslilerden alırdım ya da yeni model ciktiktan sonra değeri düşen eski ama düşük km li modellerden birini ucuza kapatırdım. Bu soylediklerimden ciddi kavga cikacak fakat alim satim isi de bir ticaret kolu. sabredip aklini kullanan ya kar eder ya da hiç zarar etmez. Sirf benzer sebeplerden dolayi 0 km r25 almaktan son anda vazgecmis biri olarak bunlari yaziyorum.:) bu arada emin ol internete pulsar ilani koyan "çoğu" kişinin sebebi yeni çıkacak modelden dolayı oluşacak değer kaybindan etkilenmemek.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
2017 modelinin fiyatının düşük olacağını sanmıyorum ama inşallah aynı fiyattan gelir. Bu döviz kurları ile 1000 dolar olsa zaten bize 4000 lira olarak geliyor. Grom bile 9500 lira, fiyatları gördükçe bana bir gülme geliyor.
Ağlanacak halimize gülüyoruz.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
2017 modeli birçok güncellemeyle gelip bir de üstune abs eklenecek olan modelin eski modelleri ciddi değer kaybedecek. Ben olsam biraz daha bekler ya yeni parti abslilerden alırdım ya da yeni model ciktiktan sonra değeri düşen eski ama düşük km li modellerden birini ucuza kapatırdım. Bu soylediklerimden ciddi kavga cikacak fakat alim satim isi de bir ticaret kolu. sabredip aklini kullanan ya kar eder ya da hiç zarar etmez. Sirf benzer sebeplerden dolayi 0 km r25 almaktan son anda vazgecmis biri olarak bunlari yaziyorum.:) bu arada emin ol internete pulsar ilani koyan "çoğu" kişinin sebebi yeni çıkacak modelden dolayı oluşacak değer kaybindan etkilenmemek.

abs siz olanlar 8870 tl den satılır
abs li olan ve 43 güncellenme yapılan 2017 modellerde örnegin 9900 gibi bir fiyata satılır
pulsarın fiyatının çok düşecegini beklemek hayal olur.
bu motor oturdu begenilyorda talep olan malın fiyatıda düşmez.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
google a yaz ben böyle konular okumuştum araba aküsu ile Motor çalıştırmaya çalışmak hakkında
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ben 3s lipo batarya ile çalıştırdım. Aynı voltajdaki akü ile çalıştırabilirsiniz.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar adım muhammet 30 yaş trabzon da yaşıyorum dün itibari ile 2. el 2016 model 3.500 km de bajaj pulsar 200 ns sahibiyim ben bu motor için birkaç bilgi edinmek istiyorum motorun torku gidişi beni çok etkiledi baktığım birkaç motor arasından en son sırada olmasına rağmen deneme sürüşünden sonra beni cezbetti gerçekten gidişi torku malzeme kalitesi işçilik çok güzel ben şimdiye kadar aldığım motorlarda ilk aldıktan sonra yağ ve yağ filtresini hemen değişir öyle binerim bu motor kaç lt yağ alıyor öncelikle ve trabzon gibi bir bölgede kaç numara yağ aralıklarını önerirsiniz ? ortalama sıcaklık 20 derece...
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
merhaba arkadaşlar adım muhammet 30 yaş trabzon da yaşıyorum dün itibari ile 2. el 2016 model 3.500 km de bajaj pulsar 200 ns sahibiyim ben bu motor için birkaç bilgi edinmek istiyorum motorun torku gidişi beni çok etkiledi baktığım birkaç motor arasından en son sırada olmasına rağmen deneme sürüşünden sonra beni cezbetti gerçekten gidişi torku malzeme kalitesi işçilik çok güzel ben şimdiye kadar aldığım motorlarda ilk aldıktan sonra yağ ve yağ filtresini hemen değişir öyle binerim bu motor kaç lt yağ alıyor öncelikle ve trabzon gibi bir bölgede kaç numara yağ aralıklarını önerirsiniz ? ortalama sıcaklık 20 derece...

hayırlı olsun öncelıkle

10w 40 yağ uygundur fılıtreyı degıstırırsen 1.3 1.4 lt yag alır fılıtresız 1.2 felan alır sevıye camından takıp edersın yag sevıyesıne ort ayak üzerınde BAKMA düz bir yerde lastıkler yere bassın motoru düz tutup bakabılırsın
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
4
hayırlı olsun öncelıkle

10w 40 yağ uygundur fılıtreyı degıstırırsen 1.3 1.4 lt yag alır fılıtresız 1.2 felan alır sevıye camından takıp edersın yag sevıyesıne ort ayak üzerınde BAKMA düz bir yerde lastıkler yere bassın motoru düz tutup bakabılırsın

teşekkür ederim dostum yani 1 kutu kurtarmıyor 2 kutu almamız lazım :)) neyse ipone mi motulmu önerirsiniz vites geçişleri biraz zor gibi boşu bulmakta zorluk çekiyorum daha yeniyim ondan galiba viteş geçişlerini rahatlatacak bir yağ tavsiyeniz varmı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
teşekkür ederim dostum yani 1 kutu kurtarmıyor 2 kutu almamız lazım :)) neyse ipone mi motulmu önerirsiniz vites geçişleri biraz zor gibi boşu bulmakta zorluk çekiyorum daha yeniyim ondan galiba viteş geçişlerini rahatlatacak bir yağ tavsiyeniz varmı

Bir ağasarlı olarak hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, motul ün vites geçişi daha sessizdir, her iki yağı da kullanabilirsiniz isterseniz debriyaj ayarını kendi kullanımınıza göre ayarların normalde boşu bulmanız sıkıntı olmaması lazım o da kol ayarı ile basit bir şekilde halledilir, filtre dahil 1,3 litre yi geçirmeyin, yağ boşaltma tıpası kısmında süzgeç var o süzgeçide çıkarın ki daha rahat yağ boşalsın zaten daha önceden bu konularda bilginiz var.
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
276
arkadaşlar merhaba. Yakında kısmet olursa Pulsar NS 200 ABS modelini almayı planlıyorum. Topcase taktırmayı düşünüyorum 40-45 lt'lik olanlardan. Dengeyi bozma veya kullanımı zorlaştırma gibi durumları oluyor mu topcase'lerin ? şimdiden teşekkürler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
arkadaşlar merhaba. Yakında kısmet olursa Pulsar NS 200 ABS modelini almayı planlıyorum. Topcase taktırmayı düşünüyorum 40-45 lt'lik olanlardan. Dengeyi bozma veya kullanımı zorlaştırma gibi durumları oluyor mu topcase'lerin ? şimdiden teşekkürler

hiç bir sıkıntısı olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst