Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
150
Belirli kmde yapmıyor. Rampa aşağı inerken yavaşlayıp debriyajı sıkınca stop ediyor. Ama kimi motorda hiç olmazken bazı motorlarda bıkkınlık derecesinde oluyor. Bende 2014 modeli var ve sadece bir kez bu durumla karşılaştım. 2 aydır hiç sorun çıkarmadı şükür.
Duzeltme icin tsk ederim. Peki servis herhangi bir sey diyor mu bu durum icim? Duzeltme filan?
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Benim serviste konuşulana kulak misafiri olduğum.Tam anlamıyla düzelmiyor ama çok azalıyor dedi servis.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Çok gariptir 2015 model pulsar var bende yalnız bahsedilen bu ve buna benzer hiçbir sorun yaşamadım.Aldığım günden beri saat gibi çalışıyor.Akümün değişmesi lazım.Garantiden değiştirmeyeceğim,fırsat bulduğumda jel akü alacağım.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Çok gariptir 2015 model pulsar var bende yalnız bahsedilen bu ve buna benzer hiçbir sorun yaşamadım.Aldığım günden beri saat gibi çalışıyor.Akümün değişmesi lazım.Garantiden değiştirmeyeceğim,fırsat bulduğumda jel akü alacağım.

Aman nazar değmesin kazasız belasız binin :) Benim garantiden değiştiriliyor , olmadı bende dediğiniz gibi jel akü alırım :)
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Arkadaşlar ben biraz şanssız bir adamımdır, zam gelmeden 200ns alıyım diyorum ama 0 makinada saçma sapan problemler çıkarsa çok evham yaparım kendimi biliyorum. Yok stop etme, yok marş almama gibi felan. Sizce hiç bulaşmıyım mı? Bu arada Ankara'dan almayı düşünüyorum motoru
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Bende çok araştırdım motorun sorunları hatta siteden 10 15 kişiye direk iletişime geçip sordum sağolsunlar ilgilendiler.

Sorun yaşayanlar var fakat servisler hallediyor ben İstanbul'dan aldım Oktay usta sorun çıkarsa gel dedi sadece ve sorunları hallediyor benim motorum da hiç bir sorun çıkmadı.

Böyle düşünceleriniz varsa Ankara'da bu sorunu çözen ustalar varsa düşünmeden al derim.
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Arkadaşlar ben biraz şanssız bir adamımdır, zam gelmeden 200ns alıyım diyorum ama 0 makinada saçma sapan problemler çıkarsa çok evham yaparım kendimi biliyorum. Yok stop etme, yok marş almama gibi felan. Sizce hiç bulaşmıyım mı? Bu arada Ankara'dan almayı düşünüyorum motoru
Dostum al motorunu tepe tepe keyfini çıkara çıkara bin.
Stop etmeymiş kılmış tüymüş ufak tefek çözümü olmayan şeyler değil.
Benim motorda stop ediyor, abartmıyorum ayda bir sefer aha olsun iki sefer.
Seni yarı yolda bırakacak ocağına ateş düşürecek şeyler değil. Motorun eksilerine değil bence önce artılarına bak.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Motor güzelmiş. Maddi durumum iyi olsaydı benim discover 'ı satıp bunu almayı düşünürdüm. Bu arada neden ipone yağ koydun da motul koydurmadın? Yada şöyle sorayım servisi motul koyuyor normalde sen mi farklı istedin?
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Almayi dusunen arkadaslar arastirdikca millet sogutur cok düşünmeyin . Motorun en büyük problemi kullanmayin insanin internet ortaminda yorum yapmasindan baska cozulmeyen problemi yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst