Selam arkadaşlar. Tam bir sene oldu Pulsar ı alalı. 14 bin km yaptim. Ama günlük kullanmıyorum sadece kamplara, haftasonu gezilerine katıldım motorumla. Bu yaz da iki uzun yol yaptım, çok çok memnun kaldım. Yakıt ve performans açısındanon numara...
Sizlere sormak istedigim yeni sezonda motoruma bir çanta takmak istiyorum. Arka çantanın pek yakışmadığını düşünsem de en kolay çözüm bu sanırım. Shad sh48 modelini begeniyorum, ileride motorumu büyüttüğümde de kullanabilecegim bir model. Acaba çok büyük olur mu Pulsar a. Yüksek hızlarda yalpalama yapar mı topcase? Arka çanta kullananların yorumlarını bekliyorum.
İkinci bir çözüm de soft yan çanta kullanmak. Ben zaten kamp cadirimi uylu tulumumu sosis canta ile tasiyorum, bir sekilde arkaya bagliyorum. Ama ıvır zıvır eşyalari koymak için iki yan çanta güzel olur sanki. Arka çantaya da gerek kalmaz, ucuza halletmiş olurum dedim. Tabi onun için de yan çantalarin sarkmaması düzgün durması için demir yaptirmam lazim. Bu tip işleri yaptirabilecegim bir arkadaşım da var burada.
Kararsız kaldım. Topcase kullanan ya da sadece yan çanta kullananlardan fotoğraf ve yorum alabilir miyim.
Teşekkürler. Selamlar.



Eyvallah @Sazman. Sanırım arka çanta almayacağım, hem çirkin duruyor hem bütçeyi az tutmak istiyorum. Arka çantadan uzaklaştım, soft yan çanta ile olayı çözme niyetindeyim.
Tex veya Vexo marka yan cantalar var 180 lira civarı uygunlar. Bunları kullanan var mı acaba aramızda?

Sazman arkadaş;ön camın markası nedir.neredenj temin edebiliriz.hoşuma gitti.
Bilmiyorum. Galiba Python yazıyor. Ben aldığımda 2. El, mitas lastik, cam ve çantalı almıştım.
Selam arkadaşlar. Tam bir sene oldu Pulsar ı alalı. 14 bin km yaptim. Ama günlük kullanmıyorum sadece kamplara, haftasonu gezilerine katıldım motorumla. Bu yaz da iki uzun yol yaptım, çok çok memnun kaldım. Yakıt ve performans açısındanon numara...
Sizlere sormak istedigim yeni sezonda motoruma bir çanta takmak istiyorum. Arka çantanın pek yakışmadığını düşünsem de en kolay çözüm bu sanırım. Shad sh48 modelini begeniyorum, ileride motorumu büyüttüğümde de kullanabilecegim bir model. Acaba çok büyük olur mu Pulsar a. Yüksek hızlarda yalpalama yapar mı topcase? Arka çanta kullananların yorumlarını bekliyorum.
İkinci bir çözüm de soft yan çanta kullanmak. Ben zaten kamp cadirimi uylu tulumumu sosis canta ile tasiyorum, bir sekilde arkaya bagliyorum. Ama ıvır zıvır eşyalari koymak için iki yan çanta güzel olur sanki. Arka çantaya da gerek kalmaz, ucuza halletmiş olurum dedim. Tabi onun için de yan çantalarin sarkmaması düzgün durması için demir yaptirmam lazim. Bu tip işleri yaptirabilecegim bir arkadaşım da var burada.
Kararsız kaldım. Topcase kullanan ya da sadece yan çanta kullananlardan fotoğraf ve yorum alabilir miyim.
Teşekkürler. Selamlar.
Bu ürünü kullandım. GIVI BLADE b47. Ellerini bırakırsan kafa sallıyor. Rüzgarı da tüm çantalar keser yapacak bir şey yok. Önemli olan sağlam olması, 2 kez yan yattım ama en ufak bir şey olmadı Givi tavsiye ederim.
[url]http://i.hizliresim.com/DBMo9z.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VPV2ar.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/WgnWY2.jpg[/url]
Selamlar
][url=https://pos[url=https://posti...://s14.postimg.org/u2l2ilq8h/Pulsar_s_nak.jpg[/urltimage.org/index.php?lang=turkish]resim[/url][/url]
Aynaları beğenmiyenler için bilgi amaçlı yükledim.Birçok forumda araştırdım ve TVS Apaçi aynasında karar kıldım ve memnunum.
[url=https://postimg.org/image/fphzg2hn1/][url]https://s14.postimg.org/wd9hikcep/Aynalar.jpg[/url]bmp resim yükle[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------
Selamlar. Sanırım lastikleri değiştirmişsiniz,ne marka ve memnunmusunuz?
Motorun antifirizini kontrol etmek için kapağı açtım baktım içinde bir kaç damla yağ var. Antifirize yağ karışması mümkün müdür?
Belirli kmde yapmıyor. Rampa aşağı inerken yavaşlayıp debriyajı sıkınca stop ediyor. Ama kimi motorda hiç olmazken bazı motorlarda bıkkınlık derecesinde oluyor. Bende 2014 modeli var ve sadece bir kez bu durumla karşılaştım. 2 aydır hiç sorun çıkarmadı şükür.Bu motorun yanlis hatirlamiyorsam bello bir km sonrasi stop etme sorunu vardi giderildi mi veya giderilevegine dair bir aciklama yapildi mi?
Arka çanta dengeyi bozuyo yüklüyse bide gidon ağırlaşıyo sanki çok yoruyo adamıyan çanta düşünmeye başladım onada 2 yan çanta yan çanta demiri lazım
sosis çanta hangisi bide bana lazım
Kampa giderim bende 40 lt çanta fazla bişey almadığım halde çanta doluyo