Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
pulsar 150ns'den geçmeye değer mi otoban ve çevre yollarında boğulmamak ezilmemek için geçmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
Merhaba arkadaşlar bende moturu 10 gün önce aldım. Şu anda 400 km ye yaklaştı. Şu an için gayet iyi gidiyoruz bi sıkıntı yaşamadım. Tek farkettiğim devir bazen 2-3 bin arasında dalgalanıyor ama formda bir yerde rodaj sonunda düzeleceğinden bahsedilmiş doğru mudur bu? Hepinize iyi sürüşler
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Selam arkadaşlar. Tam bir sene oldu Pulsar ı alalı. 14 bin km yaptim. Ama günlük kullanmıyorum sadece kamplara, haftasonu gezilerine katıldım motorumla. Bu yaz da iki uzun yol yaptım, çok çok memnun kaldım. Yakıt ve performans açısındanon numara...

Sizlere sormak istedigim yeni sezonda motoruma bir çanta takmak istiyorum. Arka çantanın pek yakışmadığını düşünsem de en kolay çözüm bu sanırım. Shad sh48 modelini begeniyorum, ileride motorumu büyüttüğümde de kullanabilecegim bir model. Acaba çok büyük olur mu Pulsar a. Yüksek hızlarda yalpalama yapar mı topcase? Arka çanta kullananların yorumlarını bekliyorum.

İkinci bir çözüm de soft yan çanta kullanmak. Ben zaten kamp cadirimi uylu tulumumu sosis canta ile tasiyorum, bir sekilde arkaya bagliyorum. Ama ıvır zıvır eşyalari koymak için iki yan çanta güzel olur sanki. Arka çantaya da gerek kalmaz, ucuza halletmiş olurum dedim. Tabi onun için de yan çantalarin sarkmaması düzgün durması için demir yaptirmam lazim. Bu tip işleri yaptirabilecegim bir arkadaşım da var burada.

Kararsız kaldım. Topcase kullanan ya da sadece yan çanta kullananlardan fotoğraf ve yorum alabilir miyim.

Teşekkürler. Selamlar.


Bu ürünü kullandım. GIVI BLADE b47. Ellerini bırakırsan kafa sallıyor. Rüzgarı da tüm çantalar keser yapacak bir şey yok. Önemli olan sağlam olması, 2 kez yan yattım ama en ufak bir şey olmadı Givi tavsiye ederim.




 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
Eyvallah @Sazman. Sanırım arka çanta almayacağım, hem çirkin duruyor hem bütçeyi az tutmak istiyorum. Arka çantadan uzaklaştım, soft yan çanta ile olayı çözme niyetindeyim.

Tex veya Vexo marka yan cantalar var 180 lira civarı uygunlar. Bunları kullanan var mı acaba aramızda?
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Eyvallah @Sazman. Sanırım arka çanta almayacağım, hem çirkin duruyor hem bütçeyi az tutmak istiyorum. Arka çantadan uzaklaştım, soft yan çanta ile olayı çözme niyetindeyim.

Tex veya Vexo marka yan cantalar var 180 lira civarı uygunlar. Bunları kullanan var mı acaba aramızda?

Evet çantasız daha güzel bence de. Şöyle küçük bir çanta ve sırt çantası ile de olur. Yan çantalar da çok çamur olur sürekli temizlik lazım ve bir süre sonra ağzı burnu yamuluyor.

 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Bugun akşam iş çıkışında eve dönerken ışıklarda beklediğimde denk geldiğim durum . Her zaman mutlaka dikkatli olalım , karşıdan bir motorlu arkadaşımızda kendisine yeşil yandığı için geliyor olabilirdi allahtan kimse yoktu
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
Bilmiyorum. Galiba Python yazıyor. Ben aldığımda 2. El, mitas lastik, cam ve çantalı almıştım.

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-bajaj-pulsar-200-on-cam-python-pulsar-200ns-siperlik-cami-300690462/detay şu linkte var benziyor sanırım o cam benim de hoşuma gitti alıncak listesine ekledim
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Selamlar arkadaşlar

5000TL'ye kadar Siyah Renk PULSAR arıyorum.
Satanlar benimle iletişime geçsin lütfen.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Selam arkadaşlar. Tam bir sene oldu Pulsar ı alalı. 14 bin km yaptim. Ama günlük kullanmıyorum sadece kamplara, haftasonu gezilerine katıldım motorumla. Bu yaz da iki uzun yol yaptım, çok çok memnun kaldım. Yakıt ve performans açısındanon numara...

Sizlere sormak istedigim yeni sezonda motoruma bir çanta takmak istiyorum. Arka çantanın pek yakışmadığını düşünsem de en kolay çözüm bu sanırım. Shad sh48 modelini begeniyorum, ileride motorumu büyüttüğümde de kullanabilecegim bir model. Acaba çok büyük olur mu Pulsar a. Yüksek hızlarda yalpalama yapar mı topcase? Arka çanta kullananların yorumlarını bekliyorum.

İkinci bir çözüm de soft yan çanta kullanmak. Ben zaten kamp cadirimi uylu tulumumu sosis canta ile tasiyorum, bir sekilde arkaya bagliyorum. Ama ıvır zıvır eşyalari koymak için iki yan çanta güzel olur sanki. Arka çantaya da gerek kalmaz, ucuza halletmiş olurum dedim. Tabi onun için de yan çantalarin sarkmaması düzgün durması için demir yaptirmam lazim. Bu tip işleri yaptirabilecegim bir arkadaşım da var burada.

Kararsız kaldım. Topcase kullanan ya da sadece yan çanta kullananlardan fotoğraf ve yorum alabilir miyim.

Teşekkürler. Selamlar.

Arka çanta dengeyi bozuyo yüklüyse bide gidon ağırlaşıyo sanki çok yoruyo adamı :) yan çanta düşünmeye başladım onada 2 yan çanta yan çanta demiri lazım :) sosis çanta hangisi bide bana lazım :)

Kampa giderim bende 40 lt çanta fazla bişey almadığım halde çanta doluyo
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar
Pulsar_s_nak.jpg
[/urltimage.org/index.php?lang=turkish]resim[/url][/IMG]
Aynaları beğenmiyenler için bilgi amaçlı yükledim.Birçok forumda araştırdım ve TVS Apaçi aynasında karar kıldım ve memnunum.
Aynalar.jpg
[/url]bmp resim yükle[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

Bu ürünü kullandım. GIVI BLADE b47. Ellerini bırakırsan kafa sallıyor. Rüzgarı da tüm çantalar keser yapacak bir şey yok. Önemli olan sağlam olması, 2 kez yan yattım ama en ufak bir şey olmadı Givi tavsiye ederim.
[url]http://i.hizliresim.com/DBMo9z.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/VPV2ar.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/WgnWY2.jpg[/url]

Selamlar. Sanırım lastikleri değiştirmişsiniz,ne marka ve memnunmusunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Selamlar
][url=https://pos[url=https://posti...://s14.postimg.org/u2l2ilq8h/Pulsar_s_nak.jpg[/urltimage.org/index.php?lang=turkish]resim[/url][/url]
Aynaları beğenmiyenler için bilgi amaçlı yükledim.Birçok forumda araştırdım ve TVS Apaçi aynasında karar kıldım ve memnunum.
[url=https://postimg.org/image/fphzg2hn1/][url]https://s14.postimg.org/wd9hikcep/Aynalar.jpg[/url]bmp resim yükle[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------



Selamlar. Sanırım lastikleri değiştirmişsiniz,ne marka ve memnunmusunuz?

Motoru sattım üstüne 2. motoruma binmekteyim. Kullandığım süre içerisinde Mitas sava mc 50 lastiklerden memnun kalmadım. Bir çok ilgili konuda da olumsuz görüşümü belirttim. Ucuz istiyoranız ANLAS alın daha iyi. Sonrasında Michelin city grip ile mükemmel diyebileceğim tecrübem oldu ama Pulsar ile değil Xenter ile.

İyi günler.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Motorun antifirizini kontrol etmek için kapağı açtım baktım içinde bir kaç damla yağ var. Antifirize yağ karışması mümkün müdür?

mümkündür benimd3 başıma geldi geçenlerde devirdaim pompasının contasıdan kaçırmış motor açılacak conta değişecek ek olarak balansor,piston vs kontrol edilecek piston falan çizdiyse yeniden motor yapılacak bilgin olsun benim motor sıfırlandı rodajdayım şuan
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
154
ya arkadas amma piyasada yerini yaptı bu motor, xmaxden fazla pulsar goruyorum her yerde :)) bukadar hızlı bir yukselis beklemiyordum acıkcası.
 
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
150
Bu motorun yanlis hatirlamiyorsam bello bir km sonrasi stop etme sorunu vardi giderildi mi veya giderilevegine dair bir aciklama yapildi mi?
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Bu motorun yanlis hatirlamiyorsam bello bir km sonrasi stop etme sorunu vardi giderildi mi veya giderilevegine dair bir aciklama yapildi mi?
Belirli kmde yapmıyor. Rampa aşağı inerken yavaşlayıp debriyajı sıkınca stop ediyor. Ama kimi motorda hiç olmazken bazı motorlarda bıkkınlık derecesinde oluyor. Bende 2014 modeli var ve sadece bir kez bu durumla karşılaştım. 2 aydır hiç sorun çıkarmadı şükür.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
Arka çanta dengeyi bozuyo yüklüyse bide gidon ağırlaşıyo sanki çok yoruyo adamı :) yan çanta düşünmeye başladım onada 2 yan çanta yan çanta demiri lazım :) sosis çanta hangisi bide bana lazım :)

Kampa giderim bende 40 lt çanta fazla bişey almadığım halde çanta doluyo

Yan çanta işi yattı. Demirini yaptiracagim arkadas ugrasamam dedi. Ben de projeyi rafa kaldirdim.

Ufak bir topcase alsam nasil olur acaba. Shad SH33 modelini taksam, dengeyi çok etkiler mi. İçini doldurmam fazla. Zaten sosis çantam var. (Sosis çanta Heingreck gibi bir marka 90 lt ama ben kıvırıyorum 60-70 lt olarak kullaniyorum)

Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst