Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Teşekkürler,tekrar deniyeceğim.

saat ayarı için kontağı çevirin motoru çalıştırmayın, sol tuş ile trip 1 yapın ve aynı anda iki düğmeye birlikte basılı tutun saat yanıp sönecektir, sol tuş ile saati sağ tuş ile dakikayı ayarlayın ve aynı anda iki düğmeye birlikte basılı tutun saat sabit kalacaktır, bu şekil yapıyor da olmuyorsa akü ve diğer kısımlarına yönlenin yani servise bir uğrayın.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Ben saat ayarini yapıyorum fakat her marsta gosterge kendini sifirliyor 2 3 sn sonra geliyor . 05 vsvs bir hata veriyor
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Devir daim pompasının keçelerinden yağa su radyatör suyuna yağ karıştı motoru bıraktık piston krank falan bir sürü parça değişti şanzumandan ses geliyordu dişliler değişti gel gelelim sıfır motor yapıldı garantiden ama ne sesi eskisi gibi nede gidişi rampada falan bi aptallaşıyor motor rodaj yapıyoruz yeniden bakalım daha ne çıkartıcak şanzuman dişlisi 5 binde 6 vites değişti 8200 de 5 vites değişti sıfır motor yapıldı hakkımızda hayırlısı haftada 1 kullanıyorum canınıda almıyorum bu km nasıl bu hale geldi anlayamadım garanti varken garantiden yapılıyorda garanti bitince güzel masraf açar bütün bakımları ve ara bakımları günü gününe yapılıyor sorunun temeli 10 tl bile olmayan conta..
Öncelikle geçmiş olsun...
Bence;zararın neresinden dönerseniz kardır. Satıp bence kaliteli bir markaya geçiş yapmanız en hayırlısı olacaktır (Yamaha,Honda gibi).
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Yaklaşık 2 aydır falan motoru gaz vermeden çalıştıramıyorum, servis bu duruma bir sıkıntı çıkarmıyor ve normal olarak görüyor. Fakat özellikle bu soğuklarda motor bir gece beklemiş bile olsa çalıştırırken ciddi ciddi gaz vermem gerekiyor. 2 ay öncesine kadar sadece marşa basarak çiçiçuv edip çalışırdı fakat artık en iyi havada bile ufacık gaz vermem şart oluyor. Sizde de durum böyle mi acaba? Bir de ne önerirsiniz bu durum karşısında?
Güvenli sürüşler.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Herkese hayırlı akşamlar servis simgesini ekrandan nasıl kaldırıyoruz şu anahtar şeklinde olan simgeden bahsediyorum int de videosu var baktım ama nedense dönmedi o simge nerde yanlış yapıyorum bilen birisi açıklayabilir mi ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Yaklaşık 2 aydır falan motoru gaz vermeden çalıştıramıyorum, servis bu duruma bir sıkıntı çıkarmıyor ve normal olarak görüyor. Fakat özellikle bu soğuklarda motor bir gece beklemiş bile olsa çalıştırırken ciddi ciddi gaz vermem gerekiyor. 2 ay öncesine kadar sadece marşa basarak çiçiçuv edip çalışırdı fakat artık en iyi havada bile ufacık gaz vermem şart oluyor. Sizde de durum böyle mi acaba? Bir de ne önerirsiniz bu durum karşısında?
Güvenli sürüşler.

yazılım yüklendi ise gaz vermeden çalışmaz, hafif gaz vererek çalıştırmanız lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Herkese hayırlı akşamlar servis simgesini ekrandan nasıl kaldırıyoruz şu anahtar şeklinde olan simgeden bahsediyorum int de videosu var baktım ama nedense dönmedi o simge nerde yanlış yapıyorum bilen birisi açıklayabilir mi ?

anahtarı çevirin motoru çalıştırmayın trip iki yapın ve her iki düğmeye basılı tutun anahtar yani bakım işareti sönecektir.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Teşekkur ederim ben odometre yazan yerde deniyordum parmaklarım acıdı artık basmakdan,bayada sert tuşları.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Dün motora gidon yükseltme aparatlarını taktım.Oldukcada şık ve rahat ergonomik bir kullanıp sağladığını farkettim.Keşke daha önceden yapsaydım ama vakit ve uğraşmam istemem yüzünden erteledim.Muhammed kardeşimizden aldım aparatları.Sağolsun montaj hakkında faydalı bilgilerde verdi.Aparatı kendim tahtım.Servise götürüp sağını solunu çizdirmek istemedim.Elin adamı anahtarı hoyratca dayıyor alete kendiniz gibi hafif ve nazik değil.Öncelikle kafayı söktüm aparatları taktım.Gidonu tam sol tam sağ çevirdim.Genleşen kasan yerleri tespit edip rahatlattım sonrada kafayı montaj ettim.Gaz ve debriyaj telleri kasma yapıyor onlara dikkat etmek lazım.Benim en büyük sorunum elcik ısıtmalar oldu.Yeni aparatı takınca elcik ısıtma gaz kolu ayarını kaybetti onu kalibre etmek gerçekten uğraştırdı.



 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Ben servisle konuştum yazılım diyorlar hepsi , gidip yazılım attırıcam garanti kapsamında bakalım kesin çözüm olacak mı paylaşırım videolu olarak durumu
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
yazılım yüklendi ise gaz vermeden çalışmaz, hafif gaz vererek çalıştırmanız lazım.


bende yazılım yüklettim fakat hiç gaz vermeden çalışıyor,üstelik bir hafta çalışmadıgı halde tek marşta çalışıyor.
yazılımdan sonra sadece topspeed düştü 135 km yapıyordu şimdi 125 km yapıyor.sürat merekım olmadıgı için önemsemiyorum ara sıra çevre yoluna cıkınca 3-5 dakika tapagaz gidiyorum.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
yazılım yüklendi ise gaz vermeden çalışmaz, hafif gaz vererek çalıştırmanız lazım.


bende yazılım yüklettim fakat hiç gaz vermeden çalışıyor,üstelik bir hafta çalışmadıgı halde tek marşta çalışıyor.
yazılımdan sonra sadece topspeed düştü 135 km yapıyordu şimdi 125 km yapıyor.sürat merekım olmadıgı için önemsemiyorum ara sıra çevre yoluna cıkınca 3-5 dakika tapagaz gidiyorum.

Bende stop etme olayı çok arttı motorun acilen yazılım gerekli umarım yazılımla çözülür
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
yazılım yüklendi ise gaz vermeden çalışmaz, hafif gaz vererek çalıştırmanız lazım.


bende yazılım yüklettim fakat hiç gaz vermeden çalışıyor,üstelik bir hafta çalışmadıgı halde tek marşta çalışıyor.
yazılımdan sonra sadece topspeed düştü 135 km yapıyordu şimdi 125 km yapıyor.sürat merekım olmadıgı için önemsemiyorum ara sıra çevre yoluna cıkınca 3-5 dakika tapagaz gidiyorum.

Benim servisim zaten toplamda 2 yazılım olduğunu söylüyor birine eski birine yeni diyorlar. Yeni dediğim de haziran ayında gittiğimde yine buydu yani pek de yeni sayılmaz ve bende de o yüklü. Fakat ben bi ara iki yazılımı da kullandım ve hiçbirinde topspeed 135 olmadı bende. Sizde nasıl oluyor da 135 in üstünü göremiyorsunuz ki ben 155 gördüm düz yolda maksimum ama şu ara azıcık zorlamayla 140küsürler ve biraz zorlamayla 150 görüyorum. Hatta daha dün gördüm. Hele hele 125 e düşmesi daha da ilginçmiş bir sorun bence.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Pulsardaki saati düzeltip hafızaya alıyorum fakat kapatıp açtıktan sonra 1.00 dan başlıyor bilgisi olan varmı acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------



Amin,cümlemize kazasız belasız yolculuklar.
Saat aynen öyle. 1-2 kere ayarladım ama baktım saat ayarı yapmanın sonu yok bıraktım saat yok farzediyorum :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Benim servisim zaten toplamda 2 yazılım olduğunu söylüyor birine eski birine yeni diyorlar. Yeni dediğim de haziran ayında gittiğimde yine buydu yani pek de yeni sayılmaz ve bende de o yüklü. Fakat ben bi ara iki yazılımı da kullandım ve hiçbirinde topspeed 135 olmadı bende. Sizde nasıl oluyor da 135 in üstünü göremiyorsunuz ki ben 155 gördüm düz yolda maksimum ama şu ara azıcık zorlamayla 140küsürler ve biraz zorlamayla 150 görüyorum. Hatta daha dün gördüm. Hele hele 125 e düşmesi daha da ilginçmiş bir sorun bence.

110 kiloyum iki kişi biniyormuşum gibi düşün :)
birde rodajı yaparken lastikler orjinaldi 120 den sonra motor gidon tokatlıyor gibi rahat sürüş keyfi vermiyordu.motoru açmak için zorlamadım
birde halen sürat yapınca hiz kesici işigini yakana kadar basıp vites değiştirmiyorum.normal aralıklarla vites değiştirip gaza basıyorum.düz yolda 125 yapıyor.
yazılım olayına gelince beyindeki koda göre yazılım atıyorlar.benim koda göre yazılım yoktu.yazılım atılsa dahi motor kabul etmiyordu.beyin kodu ta hindistandan geldi.bir kere yazılım atıldı.olay bitti.yazılımdan sonra motorun ilk hareketi arttı.daha bir serileşti ama son surat biraz düştü önemsemedim.böyle gayet memnunum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst