Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Sava Slovak çıkışlı bir lastik olup sert hamurlu geç eskiyen sağlam lastik üretir. Özellikle iş makinaları forklift gibi trafiğe çıkmayan dayanıklılık gerektiren araçlara iyidir. Motor camiasında da Kros motorlar için ben olsam tercih ederim, dişli lastik yumuşak değil sert olmalı. Dolayısıyla size sert değil yumuşak lastik lazım. Ben şu an Nisan ayında 12500 km de aldığım motorumla 19500 e geldim. Üzerinde Michelin city grip vardı. 7000 km kullanmışım ve kenarındaki ipleri dahi duruyor. Bir kere bile frenlemede kaymadım. Uğraştım hatta kaymak için boş alanda denedim kaymadı çok beğendim. Yağmurda da çok zorlayınca kayıyor. Arka fren kampana ve kombine fren olması da işe yarıyor olabilir ama Michelin tavsiye ederim. Burada bilgili kullanıcı arkadaşlar daha önce lastik tavsiyelerinde Metzeler de önerdiler dikkate almak lazım. Sert lastik Pulsarda sorun yaratıyor, 1. ve 2. vitesler agresif olduğundan sadece frenlemeyi değil kalkıştaki ani gazlamalarda da sorun yaşatıyor. Örn: Dönüşlerin çıkışlarında mecburen biraz gazlamak ve motoru doğrulmak gerekiyor burada hafif gazı kaçırdığınızda sert lastik tutunamayarak patinaj eğilimi gösteriyor ve bir anda "nnskym!!! " diyorsunuz, en azından bana dedirtti günaha girmeyin yumuşak lastik alın.....
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Sava Slovak çıkışlı bir lastik olup sert hamurlu geç eskiyen sağlam lastik üretir. Özellikle iş makinaları forklift gibi trafiğe çıkmayan dayanıklılık gerektiren araçlara iyidir. Motor camiasında da Kros motorlar için ben olsam tercih ederim, dişli lastik yumuşak değil sert olmalı. Dolayısıyla size sert değil yumuşak lastik lazım. Ben şu an Nisan ayında 12500 km de aldığım motorumla 19500 e geldim. Üzerinde Michelin city grip vardı. 7000 km kullanmışım ve kenarındaki ipleri dahi duruyor. Bir kere bile frenlemede kaymadım. Uğraştım hatta kaymak için boş alanda denedim kaymadı çok beğendim. Yağmurda da çok zorlayınca kayıyor. Arka fren kampana ve kombine fren olması da işe yarıyor olabilir ama Michelin tavsiye ederim. Burada bilgili kullanıcı arkadaşlar daha önce lastik tavsiyelerinde Metzeler de önerdiler dikkate almak lazım. Sert lastik Pulsarda sorun yaratıyor, 1. ve 2. vitesler agresif olduğundan sadece frenlemeyi değil kalkıştaki ani gazlamalarda da sorun yaşatıyor. Örn: Dönüşlerin çıkışlarında mecburen biraz gazlamak ve motoru doğrulmak gerekiyor burada hafif gazı kaçırdığınızda sert lastik tutunamayarak patinaj eğilimi gösteriyor ve bir anda "nnskym!!! " diyorsunuz, en azından bana dedirtti günaha girmeyin yumuşak lastik alın.....

Aynen öyle dostum öncelikle takılacak lastik ne için üretildiğini de bilmek lazım lazım michlen hamurundan dolayı çok çabuk ısınan bir lastik metzeler birazdaha geç ısınır su kanalları daha iyidir bridgestone mzellikle batlax serisi ıslak zemin ve üstün yol tutuşu vaad ediyor ama japonların huyu heralde hamurdaki slica karışımından dolayı biraz geç ısınıyor gerçekten uzun ömürlü oluyor yurtdışındaki gibi malesef derecelendirmeler yok o yüzden iyi araştırmak lazım kuru ıslak vs gibi
dXrq8r.jpg
[/url][/IMG]
1 standart 2 good 3 very good 4 excellent 5 top gibi derecelendirmeler olsa iyi olacak aslında
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
31
Yorumlarınız için teşekkürler. Metzeler ve Michelin arasında karar vereceğim artık. İkiside oldukça iyi gözüküyor. Yüzde 95 kuru zemin düşünülünce Michelin diyorum ama sonrada asfalt yazın 80 90 derece oluyo o lastiği 1 senede yokeder mi acaba diyorum. Metzeler burda kolay ısınır gibi geldi çünkü kışın bile hava 15 derece civarında. Lastiklerin iklim şartlarına göre seçimi için bir kaynak yok değil mi? Mesela hava sıcaklığı 15-50 aralığındaysa bu lastik uygundur gibi bir katalog lazım aslında.

Son karar için biraz yabancı kaynakları araştırıp netleştiricem. Çok teşekkürler bilgiler için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

yağmurda kullancaksanız Sava'nın Mc 25i daha uygun olmaz mı?

Yanlış anlaşıldım sanırım yüzde 95 kuruda kullanıcam ama bi yağmura yakalanınca da hemen kaymasın istedim. Bizim burda ani yağmurlar olabiliyor. Son karar michelin ve metzeller den bir tanesi gibi. Başka öneri yoksa tabi =)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bak o konuda birzamanlar metzeler hakkinda duydugum bir bilgiyi paylasayim metzeler alman mali olmasina ragmen ayni model lastiklerin brezilya uretimide varmis birezilyada uretilmesinin sebebi asiri sicak olmasindan dolayi malzeme karisimi daha farkli oluyormus diye duymustum aslinda lapas aranip sorulabilir asli astari varmi diye :)
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1
selam arkadaşlar bende aranıza 2gün önce aldığım siyah 200ns ile katıldım.Size birkaç sorum var. 1-)izmirde önerebileceğiniz bir bajaj servisi varmı
2-)debriyaj sanki çok yukarıda kavrıyor debriyaj boşluğunu aldıktan hemen sonra baktırmalımıyım 3-)antifriz suyu 2016 model de değiştimi herkesde yeşil renk benim motorda şeffaf veya hafif mavi.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Yorumlarınız için teşekkürler. Metzeler ve Michelin arasında karar vereceğim artık. İkiside oldukça iyi gözüküyor. Yüzde 95 kuru zemin düşünülünce Michelin diyorum ama sonrada asfalt yazın 80 90 derece oluyo o lastiği 1 senede yokeder mi acaba diyorum. Metzeler burda kolay ısınır gibi geldi çünkü kışın bile hava 15 derece civarında. Lastiklerin iklim şartlarına göre seçimi için bir kaynak yok değil mi? Mesela hava sıcaklığı 15-50 aralığındaysa bu lastik uygundur gibi bir katalog lazım aslında.

Son karar için biraz yabancı kaynakları araştırıp netleştiricem. Çok teşekkürler bilgiler için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------



Yanlış anlaşıldım sanırım yüzde 95 kuruda kullanıcam ama bi yağmura yakalanınca da hemen kaymasın istedim. Bizim burda ani yağmurlar olabiliyor. Son karar michelin ve metzeller den bir tanesi gibi. Başka öneri yoksa tabi =)

Karar senin arzu ettiğin modeli al lakin bende fikrimi söyleyeyim.Antalya bölgesindeyim.Yaz boyunca bridgestone kullandım iyi firenleme beni memnun etti.Ben bunu alırken özellikle yumuşak hamurlu ve yeni üretim istedim.Elime gelen lastik o yılın üretimiydi.Satıcı yumuşak hamurlu dedi ama formda başka kullananlarda var onlar sert hamurlu diyor.Sert yumuşak aldık taktık.Kışın performansındanda memnun kalırsam bridgestona devam.Motoru yatırabiliyorum sıkıntı çıkarmadı.Belediye akşamları orta refüjü suluyor kasislere geldiğimde 80 km hızda hemen 20 km hıza kadar düşmem gerekiyor henüz kaymadı.Ben memnunum sıcak bölgedede tavsiye ederim.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bridgestone Battlax kullanıyorum. Biraz geç ısınıyor Ankara'da, ancak ısındıktan sonra kayma eğilimi göstermiyor. Lastiğin kullanım ömrü de uzun. Geçen yağmurdan hemen sonra yola çıktım, yaklaşık 8-10 km temkinli kullandım, sonra baktım geç kalıyorum, baya ıslak asfaltta yapıştırıp devam ettim, yer yer sert manevralar (bizim burda kimse motora yol vermediği için makas tabir edileni yapıyoruz) ve sert virajlamalar (kuzey Ankara virajlarının hiçbirinde 90'ın altına inmedim) varken bile en ufak tedirginlik hissettirmedi. Bütün lambalardan kalkışlarım seri olmasına rağmen patinaj eğilimi de göstermedi. Ancak havalar daha da soğuyunca ne olur bilemem. Antalya'da çok rahat kullanırsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Bu arada 3 adet sorum var,
Birincisi, bu başlığı komple yazıcıdan çıkartmak istiyorum ancak olmuyor, her sayfayı tek tek yazdıracağıma tek tek ekrandan okurum daha iyi, bunun bir pratiği varsa yardımcı olursanız sevinirim.
İkincisi, 10000 km'de olan, ikinci el aldığım 2015 pulsarımın garantisinin olup olmadığını nasıl öğrenirim?
Üçüncüsü, motor bloğunun sol tarafında blok kapağına kabloların girdiği kısımda ufak terleme var, bu garantiye giriyor mu? Girmiyorsa bunun onarım maliyeti nedir?
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bridgestone Battlax kullanıyorum. Biraz geç ısınıyor Ankara'da, ancak ısındıktan sonra kayma eğilimi göstermiyor. Lastiğin kullanım ömrü de uzun. Geçen yağmurdan hemen sonra yola çıktım, yaklaşık 8-10 km temkinli kullandım, sonra baktım geç kalıyorum, baya ıslak asfaltta yapıştırıp devam ettim, yer yer sert manevralar (bizim burda kimse motora yol vermediği için makas tabir edileni yapıyoruz) ve sert virajlamalar (kuzey Ankara virajlarının hiçbirinde 90'ın altına inmedim) varken bile en ufak tedirginlik hissettirmedi. Bütün lambalardan kalkışlarım seri olmasına rağmen patinaj eğilimi de göstermedi. Ancak havalar daha da soğuyunca ne olur bilemem. Antalya'da çok rahat kullanırsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Bu arada 3 adet sorum var,
Birincisi, bu başlığı komple yazıcıdan çıkartmak istiyorum ancak olmuyor, her sayfayı tek tek yazdıracağıma tek tek ekrandan okurum daha iyi, bunun bir pratiği varsa yardımcı olursanız sevinirim.
İkincisi, 10000 km'de olan, ikinci el aldığım 2015 pulsarımın garantisinin olup olmadığını nasıl öğrenirim?
Üçüncüsü, motor bloğunun sol tarafında blok kapağına kabloların girdiği kısımda ufak terleme var, bu garantiye giriyor mu? Girmiyorsa bunun onarım maliyeti nedir?
Şimdiden teşekkürler.

Bridgeston batlaxtan demekki sadece ben memnun değilim iyi hava da ( sıcak ) hiç hoşuma gitmedi ama yağmurlu havada gayet güzel en çok sevdiğim yanı da soğuk havada müthiş olması 1,5 seneye yakın kullandım, sıcak ta bende iş yapmadı, yağışlı soğuk ve stabilize yolda müthiş.

2) servise gidiyorsun garantisi olup olmadığını kontrol ettiriyorsun,
3) garantisi olup olmadığını öğrendikten sonra varsa garanti sol kapağı sökecekler sıvı conta ve sıfır conta takıp kapağı kapataçaklar o kablo kısımlarına da sürdürün işi garantiye alın, garantisi yoksa bakım yapacağınız zaman siz değilde serviste yaptırın en azından bu işi de aradan çıkarmış olursunuz.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bridgeston batlaxtan demekki sadece ben memnun değilim iyi hava da ( sıcak ) hiç hoşuma gitmedi ama yağmurlu havada gayet güzel en çok sevdiğim yanı da soğuk havada müthiş olması 1,5 seneye yakın kullandım, sıcak ta bende iş yapmadı, yağışlı soğuk ve stabilize yolda müthiş.

2) servise gidiyorsun garantisi olup olmadığını kontrol ettiriyorsun,
3) garantisi olup olmadığını öğrendikten sonra varsa garanti sol kapağı sökecekler sıvı conta ve sıfır conta takıp kapağı kapataçaklar o kablo kısımlarına da sürdürün işi garantiye alın, garantisi yoksa bakım yapacağınız zaman siz değilde serviste yaptırın en azından bu işi de aradan çıkarmış olursunuz.

Kesinlikle serviste yaptıracağım. Bu arada her ihtimale karşı bir avadanlık ayarlamayı planlıyorum. Orjinali yok, zaten çok kaliteli görünmedi gözüme, elimde her türlü alet edevat mevcut. Hepsini sele altına koyamadığımdan, yanıma hangilerini kesin almalıyım?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kesinlikle serviste yaptıracağım. Bu arada her ihtimale karşı bir avadanlık ayarlamayı planlıyorum. Orjinali yok, zaten çok kaliteli görünmedi gözüme, elimde her türlü alet edevat mevcut. Hepsini sele altına koyamadığımdan, yanıma hangilerini kesin almalıyım?

şunları şunları al desem yer kalmaz zaten o yüzden orjinali yanınızda dursun, alet edevatınız varmış iş yapacağınız zaman aletinizin olduğu yerde işlem yapın. bunun alyeni var anahtarı var düz yıldız tornavidası var lokma takımı var yani varda var.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Beyler bugun yolda giderken arka frende bi gariplik sezdim fren yaparken hafif frende normal daha sonra dozu artirip frene bastigimda fren ayakligi zorlaniyordu bir kac kere tekrar edince cektim saga baktim dikkatlice benim orta sehpa yamulmus gibi geldi genelde hep orta sehpada biraktigimdanmidir bilmiyorum hal boyle oluncada orta sehpanin konumu kapaliyken olmasindan biraz daha yukari gelmis fren koluda sehpanin yayina degiyor basina gelen varmi
1 simdi bi sekilde sokup kastirip duzeltsek hemen tekrardan yamulurmu
2 yeni sehpa alsam oda bir sure sonra boyle yaparmi
3 bu sehpalarin daha saglami varmi
4 garantiye girermi bu orta sehpa girmesede cok onemli degil ama durduk yere yamulmasini anlamadim gercekten
Kafamda deli sorular..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Beyler bugun yolda giderken arka frende bi gariplik sezdim fren yaparken hafif frende normal daha sonra dozu artirip frene bastigimda fren ayakligi zorlaniyordu bir kac kere tekrar edince cektim saga baktim dikkatlice benim orta sehpa yamulmus gibi geldi genelde hep orta sehpada biraktigimdanmidir bilmiyorum hal boyle oluncada orta sehpanin konumu kapaliyken olmasindan biraz daha yukari gelmis fren koluda sehpanin yayina degiyor basina gelen varmi
1 simdi bi sekilde sokup kastirip duzeltsek hemen tekrardan yamulurmu
2 yeni sehpa alsam oda bir sure sonra boyle yaparmi
3 bu sehpalarin daha saglami varmi
4 garantiye girermi bu orta sehpa girmesede cok onemli degil ama durduk yere yamulmasini anlamadim gercekten
Kafamda deli sorular..

Vidası yalama yapmış olabilir mi, sert bir yere vurmadığın sürece sıkıntı olmaması lazım, biraz da nasıl kuvvet uygulayarak kaldırdığına bağlı.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Vidası yalama yapmış olabilir mi, sert bir yere vurmadığın sürece sıkıntı olmaması lazım, biraz da nasıl kuvvet uygulayarak kaldırdığına bağlı.

Bir yere vurma falan olmadi ayakliga alirkende cok rahat aliyorum kus gibi geliyor zaten ayakkiga alma yonunde degil yamulma sanki indirirken oluyormus gibi yamulmus gunduz gozuyle daha detayli bakmak lazim belki vida gevsemistir belki vida dusmustur ayaklik yamuk gibi geldi bana

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

Sabah daha dikkatlice baktim gevseyen dusen vida yok gibi fakat ben egsozu degistirdim ya acaba ondanmi hani orjinal egsoza bir yere falan degiyordur ondan olmasin orta sehpanin kapali konumunu fotokayabilirmisiniz egsoza degen yeri varmi diye
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412

Eyvallah dostum sorunu buldum sanırım 3 üncü fotoda orta sehpada yuvarlak bir lastik parça egsozda bşr çıkınyıya degiyor sanırım o daha yukarı gelmesini engelliyor ben egsozu sokünce dahsda yukarı geldi sanırım bir çözüm bulmak gerekecek bakalım
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar abiler herkese hayırlı günler dilerim,

Motorum 1400 km'de ve ön amortisör ile ilgili bi sorunum var. Veya bana öyle geliyor;

Motora bindiğim zaman öne doğru ani bir çökem oluyor. Sanki boşluk var da benim ağırlığım binince aniden yerine oturuyor gibi. Biliyorum ki belli bi amortisör yerine oturacak aşağı doğru ama bu çok ani sanki düşme gibi.

Birde hafif bozuk yollarda bile çok fazla sarsılıyorum motorun üstünde ön takımın oralardan tak diye ses geliyor mesnetin oralarda boşluk varmışcasına.

Rodaj bakımında Oktay Motor'da baktırdım bi problem yok dediler ancak ben biraz kafayı takrtığımdan huzurla süremiyorum Pulsarımı.

Fikri olan daha önce tecrübe etmiş olan var ise yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar abiler herkese hayırlı günler dilerim,

Motorum 1400 km'de ve ön amortisör ile ilgili bi sorunum var. Veya bana öyle geliyor;

Motora bindiğim zaman öne doğru ani bir çökem oluyor. Sanki boşluk var da benim ağırlığım binince aniden yerine oturuyor gibi. Biliyorum ki belli bi amortisör yerine oturacak aşağı doğru ama bu çok ani sanki düşme gibi.

Birde hafif bozuk yollarda bile çok fazla sarsılıyorum motorun üstünde ön takımın oralardan tak diye ses geliyor mesnetin oralarda boşluk varmışcasına.

Rodaj bakımında Oktay Motor'da baktırdım bi problem yok dediler ancak ben biraz kafayı takrtığımdan huzurla süremiyorum Pulsarımı.

Fikri olan daha önce tecrübe etmiş olan var ise yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

bahsettiğin boşluk tarzında durum bende de var, motordan çok anlamadığım için sorgulamamıştım, sorun mu ki bu? :/
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Arkadaşlar abiler herkese hayırlı günler dilerim,

Motorum 1400 km'de ve ön amortisör ile ilgili bi sorunum var. Veya bana öyle geliyor;

Motora bindiğim zaman öne doğru ani bir çökem oluyor. Sanki boşluk var da benim ağırlığım binince aniden yerine oturuyor gibi. Biliyorum ki belli bi amortisör yerine oturacak aşağı doğru ama bu çok ani sanki düşme gibi.

Birde hafif bozuk yollarda bile çok fazla sarsılıyorum motorun üstünde ön takımın oralardan tak diye ses geliyor mesnetin oralarda boşluk varmışcasına.

Rodaj bakımında Oktay Motor'da baktırdım bi problem yok dediler ancak ben biraz kafayı takrtığımdan huzurla süremiyorum Pulsarımı.

Fikri olan daha önce tecrübe etmiş olan var ise yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Normal değil,motorda sorun var.Ön amartisörlerin bozuk,boşluk olduğunu sanmıyorum eğerki boşluk varsa bir ihtimaldir.Bende birtane kanuni seyhan 150 c vardı.Tam 4 sene o şekilde motora bindim.Her bir kişi normal dedi.Dönüşlerde ve parke yollarda tak tak vurduruyor,kasislerde çukurlardada aynı idi.4 sene sonra sorunun ne olduğunu merak ettim :) aynı modelin arkadaşlardaki motorlarına bindim onlarda tık yoktu.Benim amartisörlerim bozukmuş ve bana normal dediler.Acaba o motor kendilerinin olsaydı yine normal derlermiydi.Senin motorun normal değil o şekildede binme götür ver servise hatta kendileri binsin denesin görsün.Aldım kabul ettim deme benim gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Yazın Aliexpressden aldığım elcikleri takmıştım ama yaz olduğundan varlığı yokluğu pek dikkatimi çekmedi.Az önce sanayiye gittim biraz üşür gibi oldum.Benim elcik ısıtmalar vardı dedim basayım bakalım düğmesine nasıllar.Çalıştırdım ellerim sıcacık oldu.Çok güzel birşey imiş bu elcik ısıtmalar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar abiler herkese hayırlı günler dilerim,

Motorum 1400 km'de ve ön amortisör ile ilgili bi sorunum var. Veya bana öyle geliyor;

Motora bindiğim zaman öne doğru ani bir çökem oluyor. Sanki boşluk var da benim ağırlığım binince aniden yerine oturuyor gibi. Biliyorum ki belli bi amortisör yerine oturacak aşağı doğru ama bu çok ani sanki düşme gibi.

Birde hafif bozuk yollarda bile çok fazla sarsılıyorum motorun üstünde ön takımın oralardan tak diye ses geliyor mesnetin oralarda boşluk varmışcasına.

Rodaj bakımında Oktay Motor'da baktırdım bi problem yok dediler ancak ben biraz kafayı takrtığımdan huzurla süremiyorum Pulsarımı.

Fikri olan daha önce tecrübe etmiş olan var ise yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Ön direksiyon da boşluk vardır, 24 anahtarla gevşetip alt kısmında bulunan mekanizma sıkılarak hareket kontrolü yapılıp üst vida sıkılacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst