- Katılım
- 23 Ağu 2015
- Mesajlar
- 1,003
Sava Slovak çıkışlı bir lastik olup sert hamurlu geç eskiyen sağlam lastik üretir. Özellikle iş makinaları forklift gibi trafiğe çıkmayan dayanıklılık gerektiren araçlara iyidir. Motor camiasında da Kros motorlar için ben olsam tercih ederim, dişli lastik yumuşak değil sert olmalı. Dolayısıyla size sert değil yumuşak lastik lazım. Ben şu an Nisan ayında 12500 km de aldığım motorumla 19500 e geldim. Üzerinde Michelin city grip vardı. 7000 km kullanmışım ve kenarındaki ipleri dahi duruyor. Bir kere bile frenlemede kaymadım. Uğraştım hatta kaymak için boş alanda denedim kaymadı çok beğendim. Yağmurda da çok zorlayınca kayıyor. Arka fren kampana ve kombine fren olması da işe yarıyor olabilir ama Michelin tavsiye ederim. Burada bilgili kullanıcı arkadaşlar daha önce lastik tavsiyelerinde Metzeler de önerdiler dikkate almak lazım. Sert lastik Pulsarda sorun yaratıyor, 1. ve 2. vitesler agresif olduğundan sadece frenlemeyi değil kalkıştaki ani gazlamalarda da sorun yaşatıyor. Örn: Dönüşlerin çıkışlarında mecburen biraz gazlamak ve motoru doğrulmak gerekiyor burada hafif gazı kaçırdığınızda sert lastik tutunamayarak patinaj eğilimi gösteriyor ve bir anda "nnskym!!! " diyorsunuz, en azından bana dedirtti günaha girmeyin yumuşak lastik alın.....




